Februari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bigdream, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    hier iedereen die ik tegenkomt komt het gelijk te weten en ja mede door me buik die ik heb! :)

2. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    @ debie. Ik ben ook 25 en ik krijg ook van dat soort rescties. Raar toch? Ik vind of je nou 17 of 36 bent, als je er bewust voor kiest en het is welkom maakt dat helemaal niet uit.
    En die rommel in huis heb ik ook, ik kom gewoon nergens toe en heb nergens zin in. Komt ook omdat ik zo beroerd ben denk ik. Het kan me ook weinig schelen terwijl ik dat normaal wel heb. Maar goed, manlief doet veel en het komt vanzelf weer (hoop ik)

3. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    leeftijd maak niet uit mee eens als je er bewust voor kiest dat moet iedereen voor zich weten!

en dat huishouden dat is hier ook ietsje minder op orde soms gewoon fut niet voor!

4. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ja meid als je er bewust voor kies super hoor meid! dan maak het nhelemaal niet uit hoe oud of jong je bent! :)

5. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Voel me vandaag trouwens ook weer erg beroerd. Dacht dat als ik het rustig aan zou doen het niet zo erg is, nee dus. Nog erger als gister. Ben vandaag 1 dag vrij... Heb veel op bed gelegen. Wilde nog boodschappen doen, maar heb lijstje gemailt naar m'n vriend opt werk, Hij gaat erom uit z'n werk. Wel lief maar doe het graag zelf.
    Wou dat het over was....

6. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @missn das idd lekker als je je rijbewijs hebt voordat de kleine er is. ik ken dat gevoel dat je je ouder voelt dan dat je bent ik ben zelf ook 20 jaar dus opzich ook nog best wel jong maar wij waren ook klaar om aan een kindje te beginnen.

@sizzel hey meis wat vervelend zeg, die schouder uit de kom. beterschap!

@debie bij ons is het ook op het moment 9 van de 10 keer een zooitje, ik heb er echt geen puf vooor.

ps meiden sorry dat ik niet altijd persoonlijk reageer.

7. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Als het goed is heb ik met 10 weken me rijbewijs...ik heb een pakket genomen en is nu helemaal makkelijk met de vakantie..het is namelijk een pakket dat je meerdere uren achter elkaar en per week kan rijde...het kost wat meer maar dan heb je ook wel wat...en heb 2 weken geleden onze nieuwe auto besteld..een peugeot 107...klein autootje maar alles kan mee..kinderwagen enzo...past makkelijk...

8. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    @missn: ik wou dat ik dat toen meteen had gedaan, mijn rijbewijs halen! ik ga er nou nog maar even mee wachten! Enne, ik word ook als jonge moeder gezien. (vooral om dat ik er heel jong uit zie) Maar ik denk dat als mijn vriend er eerder voor klaar was, ik 2 jaar geleden m'n eerste al gewild had!

@debie: Hier ook een bende!

@sizzel: Jeetje vervelend zeg! beterschap!

Heb zelf ook bij de dokter gezeten vandaag. Moest vandaag om 8 uur beginnen op het werk (das een uur eerder dan normaal) en ik had bijna niet geslapen. Heb verder goed gegeten en gedronken, maar ik voelde me zo slecht! Rond drie voelde ik me echt niet goed, en ben ik naar de wc gegaan, en daar ben ik flauwgevallen!

Tja, mijn moeder gebeld,want ik durfde niet meer te fietsen. en ff naar de dokter. hebben ze op suiker geprikt, maar dat was gelukkig goed. Ik heb dus een HELE lage bloeddruk, en die was even helemaal weggevallen!

Dus nu lig ik lekker op de bank, even uitterusten...was best geschrokken. Kan gelukkig geen kwaad voor de baby. De dokter zei: je baby is net een parasiet! die neemt toch wel wat ie nodig heeft, en de rest is voor jou! Dat was dus te weinig...

9. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    @deborah
    Logisch dat je schrikt. Zou me ook rot schrikken.
    Ook ik merk dat ons kindje alles naar zich toe trekt om te kunnen groeien. Moeders doet er ff niet toe. Als uk maar goed groeit. Hopenlijk gaat dat snel over, anders blijft er niks meer van me over...

10. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    hahaha :D :D

Dat dacht ik dus zelf ook! Het allerbelangrijkst is de baby natuurlijk, maar zou wel fijn zijn als je zelf in ieder geval een beetje kunt functioneren!

Ach de huisart zei dat het over een maandje of wat zeker beter moet gaan! Dus nog ff, hopen we dan!

11. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    jee...wat een hoop zieke of mensen die zich beroerd voelen! ach het hoort erbij en het is voor onze ukkies en dat is toch wel het belangrijkste!
    Hier ook de hele dag door nu misselijk.. wel jammer.. kan wel gewoon eten binnenhouden, maar wel net op het randje..

oja.. heb net mijn eerste positiebroek aangedaan! Zit een stuk prettiger! hihi.. weer een stapje verder voor mij persoonlijk dan!

Iedereen die zich beroerd voelt.. heeel veel beterschap! Ik denk aan jullie!

Met mijn schouder gaat het best goed. Nog een beetje beurs, maar verder eigenlijk weinig last van! Gelukkig! Valt dus mee!

@Debie : haha. hier is het huis ook een grote puinzooi! Komt wel weer hoor, maar niet nu!

@Deborah : pff.. zal best spannend zijn geweest!Nu rustig aan doen dan! Zal het vast goed komen!

@MissN : meid ik vind het heel slim dat je je rijbewijs gaat halen! En wij duimen hier natuurlijk met je mee dat je het de eerste keer haalt!

@Kikkert : kan toch ook niet altijd persoonlijk reageren meid! Dat snapt iedereen hier wel hoor! haha... tis je vergeven!

@ Joma. : ja die buik van jouw is echt geweldig! !Echt alsof je al bijna 20 weken bent! (niet verkeerd opvatten hoor! vind 'm echt super!)

Nou wij gaan even naar onze beste vrienden toe. Die zijn net terug van vakantie! even kletsen en laten weten wat ze gemist hebben hier! En natuurlijk de verhalen van de vakantie horen!
    Tot vanavond misschien wel!

Liefs Sizzel

12. supermummy

supermummy Niet meer actief

ufff weer veel geschreven :confused:

@Baby4me
    Hehe ik heb net ook op die chinese conceptie kalender gekeken. Wat is dan het moment van bevruchting? Eerste dag van laatste menstruatie dan maar aanhouden? Dan krijg ik volgens die kalender dus een MEISJE :)
    (Denk zelf dat het een jongetje word)

@Debie, fijn voor je dat je het hartje geluisterd hebt. En nog geslaagd bij de Prenatal?

@Ichtus, wow nu al je Beeb voelen? Wat vroeg maar wel heel leuk zeg!

@Sizzel, arme Sizzel! Doe maar rustig aan en veel beterschap. Klinkt gevaarlijk dat werk van je :confused:

@Missn Je klinkt in ieder geval heel volwassen voor je leeftijd. En precies als jij/jullie er klaar voor zijn dan is het toch goed!

Huishouden
    Chaos hier! maar dat heeft bij mij niks met de zwangerschap te maken :oops:

13. MamaNorah

MamaNorah Fanatiek lid

20 feb 2007
    1.654
    0
    0
    Goedenavond!

Lekker veel geschreven weer!

@debie, wat fijn dat je het hartje hebt gehoord! Nog een paar nachtjes en dan heb je je echo! Echt super voor je.

@ichtus, yeahhh je bent de eerste die haar kindje voelt! Wat een heerlijk gevoel moet dat zijn. Ik wou dat het bij mij al weer zover was.

@Sizzel, ach meid toch wat een pech dagen voor jou. Hopelijk gaat de misselijkheid snel weer voorbij en voelt je schouder ook snel wat minder beurs. Doe het rustig aan hoor!

@MissN, goede beslissing om je rijbewijs nu met zo'n cursus te halen. En ook al een auto in bestelling! Super hoor!

@Boney, hopelijk voel je je snel wat beter en energieker.

@debora, oei wat schrikken zeg. Doe het maar lekker rustig aan. hebben ze nog iets gezegd dat je kunt doen om je bloeddruk weer hoger te krijgen?

Over chaos in huis: dat was altijd zo maar tegenwoordig heb ik echt de drang om alles een beetje netjes te hebben. Hahaha vervroegde nesteldrang of zo. (Of heel erg verlate want ik heb er bij mijn dochter nooit last van gehad, hihihi).

Iedereen prettige avond! Ik ga lekker America's next top model kijken. :)

14. Lis

Lis Actief lid

3 jun 2007
    120
    0
    0
    Belgiƫ
    Goeieavond iedereen,

Er is weer heel wat gebeurd vandaag...

@Ichtus, super dat je je kleintje al kan voelen bewegen! Ik kijk er zelf naar uit om het onze voor de eerste keer te voelen.

@ Sizzel, veel beterschap in elk geval, ik denk niet dat een schouder uit de kom een lachtertje is.

Over het huishouden: hier is het al bijna een jaar chaos, maar dat heeft te maken met de verbouwingen. De living gaat nu zijn laatste fase in, we kunnen bijna schilderen nadat we muren hebben uitgebroken, valse muren hebben bijgezet een daarbij het nodige stof hebben geproduceerd. Ook hebben we beneden voorlopig nog geen vloer, we lopen nog op de blote chappe, maar daar komt binnenkort ook verandering in. De vloer ligt klaar om gelegd te worden. Dus dat zal ook heel wat schelen als die er ligt.

Binnen 2 weken heb ik nog eens 10 dagen vakantie, dan gaan we er nog eens invliegen met de verf. We gaan dan ook eens tot in roosendaal rijden, naar babydump. Dat is niet zo ver van hier, eens een keertje prijzen vergelijken. In de catalogus lijkt het toch goedkoper te zijn dan hier. Zeker voor de kamertjes. Ik kijk er wel naar uit.

Groetjes,
    Lis

15. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    goede avond meiden hier vrije dagje gehad en alweer voor bij maar rustig aan gedaan wat boodschappen wat in huis en nog middagdutje gedaan !dus lekker gerelaxed :)

@Misn ik heb toen 8 weekse curcus gedaan voor me rijbewijs!leuk hoor veel rijden :)

@deborah21 vervelend meid dat je bent flauw gevallen doe maar rustig aan!

@boney bale dat je je nog steeds niet echt denderend voelt!

@sizzel ik hoop dat het bij die misselijkheid blijft vandaag!en ja leuk he positie broek aan ! en zit lekker ook! en ja ik heb al paar keer te horen gekregen of ik niet al 5 maanden zwanger bent ! :confused:

@ichtus leuk dat je je beeb nu al kan voelen!super
    en hoe is met jou buik ook al weer groter? :confused:

@debbie leuk dat je hartje al gehoord hebt.

@mamanorah fijn als die nestel drang nu al begint hahaha :)

@supermummy waar komt die chaos bij jou vandaan dan? :)

16. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    @mamaNorah: ja, ze zeiden dat ik het beste ieder uur iets kan eten en drinken. En dan ook af en toe iets zoutigs. En iets van boullion of cup a soup.

17. baby4me

baby4me Fanatiek lid

11 apr 2007
    1.830
    0
    0
    dat is wel snel met 10 weken...ik zou alleen niet teveel hopen dat je t meteen de 1e keerhaalt...over het algemeen doen vrouwen er langer over dan mannen en zo'n snelcursus is fijn maar je moet ook een beetje aanleg hebben om t in zo'n korte tijd te halen. je moet denk ik ook een intest doen ervoor of niet? dan bepalen ze hoeveel lessen je ongeveer nodig hebt.
    succes in ieder geval!

18. baby4me

baby4me Fanatiek lid

11 apr 2007
    1.830
    0
    0
    je moet bij kalender kijken bij je leeftijd en de maand van bevruchting..
    bij mij komt t uit op een meisje.

En bij de rest van de meiden? ga allemaal eens kijken dan maken we een lijstje!

19. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    M denk ik...hij gaat niet jonger dan 18...

20. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Februari 2008 mama's

1 feb
    Marieke 29 jaar, 1e kindje
    Simba 27 jaar, 1e kindje
    irisje .....jaar, 1e kindje
    tamaraatje 24 jaar, 1e kindje
    Thirza02, 22 jaar, 1ste kindje
    2 feb
    Leonie1980 27 jaar, 1e kindje
    kikkert 20 jaar, 1e kindje (volgens echo 31 januari)
    3 feb
    Mamalinda 26 jaar, 1e kindje
    Lexje 26 jaar, 1e kindje
    4 feb
    Bigdream 26 jaar, 1e kindje
    Mrijn 35 jaar, 1e kindje
    5 feb
    Amma 33 jaar, 1e kindje
    KristaB...jaar, ...kindje
    6 feb
    tineberg 25(bijna26) jaar, 1e kindje
    lianda 28 jaar, 3e kindje
    esmay 31 jaar, 1e kindje
    7 feb
    sammy87.....jaar, 1e kindje
    Miran34, 34 jaar, 4e kindje
    pooh26, 26 jaar, ... kindje
    8 feb
    meiske74 32 jaar, 4e kindje
    Marber, 24 jaar, 1e kindje
    Debora21, 22 jaar, 1e kindje
    9 feb
    irmama 30 jaar, 3e kindje
    baby4me 28 jaar, 1e kindje
    10 feb
    MissN 17 jaar, 1e kindje
    Emma G....jaar,...kindje
    Debie 25 jaar, 1e kindje
    11 feb
    Suusjuh1986, 21 jaar, ...kindje
    Chocomel, ...jaar, .... kindje
    fempje, 23 jaar,1e kindje
    12 feb
    sjaantje 26 jaar, 1e kindje
    bultje, 22 jaar, ...kindje
    ichtus 27 jaar, 3e kindje
    13 feb
    vivian 26 jaar, 1e kindje
    joma 26 jaar, 1e kindje
    14 feb
    lin1984, 22 jaar, 1e kindje
    dwazie1980 26 jaar, 2e kindje
    susan71..... jaar .........
    Wen26 26 jaar, 1e kindje
    pipi24 29 jaar, .. kindje
    15 feb
    cyberwitch69 37 jaar, .. kindje
    16 feb
    Amsy 32 jaar, 1e kindje
    Kiz 30 jaar, 2e kindje
    maja82 25 jaar, 1e kindje
    17 feb
    Knor 27 jaar, 1e kindje
    18 feb
    Talleke, 24 jr, 1e kindje
    Silvia83 24 jaar, 1e kindje
    Taatje, 27 jaar, 2e kindje
    Lis, 23 jaar, 1e kindje
    19 feb
    Gizzy. 26 jaar, 2e kindje
    Mom2bofnie 27 jaar, 1e kindje
    21 feb
    AngelinaZ 31 jaar, 1e kindje
    Balou, 26 jaar, .. kindje
    22 feb
    MamaNorah 33 jaar, 2e kindje
    sizzel 25 jaar, 1e kindje
    shaartje .. jaar, .. kindje
    23 feb
    supermummy 25 jaar,...kindje
    24 feb
    Leoniee, 27 jr, 1e kindje
    Marsshi, 34 jaar 1e kindje
    Dolfijn81 26 jaar, 1e kindje
    boterbloem 29 jaar, 1e kindje
    25 feb
    Jollie jaar, 1e kindje
    manoe33 34 jaar, 2e kindje
    Leoniee .. jaar, .. kindje
    Twins 25 jaar, 1e kindje
    Boney, 25 jaar, 1e kindje
    26 feb
    Minnie01 .. jaar, 3e kindje
    Dini82, 25 jr, 1e kindje
    27feb
    Diaantje78, 29 jaar, 1e kindje
    Mama33, 33 jaar, 3e kindje
    28 feb
    Missdroppy, 27 jaar, 2e kindje
    29 feb
    Anieteke, 38 jaar, 2e kindje
    DaisySanches, 32 jaar, 1e kindje
    1 maart
    Zico, 35 jaar, 3e kindje (verwacht eerder te bevallen!)

Agenda

Juli
    31/7 vivian conrole vk
    31/7 baby4me nekplooimeting
    31/7 mama30 intake vk

Augustus
    1/8 Meiske74, 2e echo
    1/8 Maja82, echo 13.40 uur
    1/8 Diaantje78, 2e echo, 10.30 uur
    1/8 Taatje, 1e echo
    3/8 Missdroppy, 1e echo
    6/8 Zico 1e echo