Februari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bigdream, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Hoe we het ook vertellen, het zal altijd een drama worden, dat is zeker. Olaf weet ook niet wat hij ermee aan moet eigenlijk.

We hebben net een poosje op de bank zitten hangen en mijn pootjes zijn minder dik nu. Ik heb alleen het afgelopen uur wel elke 10-15 minuten een harde buik gehad en een aantal waren flink pijnlijk. Omdat ze niet allemaal pijnlijk zijn en ik nu al 20 minuten geen harde buiken heb gehad wacht ik even af. Mocht ik toch weer elke 10 minuten harde buiken krijgen en blijft het pijnlijk dan ga ik het ziekenhuis bellen.

Volgens mij ben ik nu flink aan het rommelen, tenminste, dat denk ik. Het kan net zo goed straks gewoon weer zakken en vals alarm zijn :)

2. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Nou de kibbeling was lekker hoor 8)

Ga nu even nog wat opruimen hier en wasje ophangen :D

3. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Zo wat was gedraaid en gestreken en ben nog bezig met de slaapkamer, die is een grote puinhoop!
    Maar moet steeds stoppen want ik ben ook goed aan het rommelen nu! En die kleine blijft heeel erg druk in de tussentijd...

@dees: moeilijk van je schoonmoeder, maar helaas weet ik geen oplossing, want ik heb precies het zelfde probleem met m'n eigen moeder. Die is precies zo....

4. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Hier ook nog steeds niet lekker. Weet niet wat ik voel... Lastig. Blijft krampen en rommelen onder in m'n buik. Heb net nog ff gedoucht. Nu weer ff hangen. Is wel lekker.
    Verder hier ook bezig geweest met de was. Lekker op m'n dooie gemakkie gedaan.
    Dacht dat ik zo klaar was met die babywas, maar is toch meer werk dan ik dacht. Wil niet alle kleuren bij elkaar doen dus...
    Ik denk nog een wasje of 3 en dan moet alles toch wel gewassen en gestreken zijn.
    We hebben nog ff. Maar wil echt alles voor eind januari op orde hebben. Het zijn allemaal nog maar kleine dingetjes, maar toch nog aardig wat. Incl. opruimen van dingen er bij.
    Zo wil ik ook de keukenkastjes en de badkamer kast nog ff uitmesten. Staat ook allemaal op dat lijstje. (m'n schoenen uitzoeken ook.... :oops: Maar daar kan ik natuurlijk NIKS van weggooien... )
    Dan kan ik feb. echt alleen maar genieten en niks doen.

Ik zal Ariel ff een sms sturen. Was ze eigenlijk wel op de hoogte van Maja?

Fijne avond. Doei

5. 40plusmama

Nah, het rommelen is weer even minder. Niet echt veel harde buiken meer en ook niet meer pijnlijk. Ik snap er niks meer van maar het zal er wel bij horen allemaal. In ieder geval is er iets aardig aan het voorbereiden daarbinnen :D

6. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Spannend dees. Ik hou het goed in de gaten hier...

Ik heb ff de berichten van Ariel opgezocht. Ze was 3 jan 's avonds voor het laats online.
    Ik sms ze wel ff.

7. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Dus alles weer rustig Dees? Heavy dagje gehad....wellicht een voorbereiding.

Hier net patatjes gegeten, lekker makkelijk. Nu even een spelletje spelen.

Boney, al iets gehoord?

8. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    haha juist nu is m'n tel geheugen vol... Zit een kaartje in van 2 GB! ! :confused: Maar juist nu is hij vol. Ben hem ff aan het legen dus zal sms zo versturen...

9. 40plusmama

Het is nu weer rustig ja. Nog wel flinke ongi krampen en druk op de caaf die flink is maar verder niet veel. Harde buiken 1-2 in het uur en rugpijn. Wel een pijnlijke buik maar geen pijnlijke harde buiken. Ik ben benieuwd hoe het vannacht gaat.

10. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Pfft wat een gedoe zeg. Heb al een jaar geen berichten meer verwijderd op m'n tel. Staan er meer dan 1000 in. Duurt dus ff... Sla ze gelijk op in m'n laptop.

11. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    zo he lieve meiden wat een rust hier... hoefde maar 3 blz door te lezen

BONEY meid lekker hoor franse frietjes om half 1 snachts.. hhhihihi hoe is het met je gerommel in je buik.. heb je een paar keer zien schrijven dat je het niet vertrouwd.. dan zou ik echt bellen meis want mijn VK zegt altijd als je zelf geen vertrouwen erin hebt moet je bellen je lichaam geeft dat zelf aan...

DEES schoonloeders praat me er niet van... ik kan je geen goed advies geven... helaas..
    je bent lekker aan het rommelen las ik hopelijk is het houdbaar voor je of het gaat nu toch echt doorzetten zou ook niet zo heel erg zijn toch.. denk aan je weet je wel he!

verder weet ik het eigenlijk niet meer sorry wederom als ik iemadn vergeet..

vind het trouwens wel echt super dat ARIEL gesmst wordt.. wat een controle... super lief zijn jullie...

NOU nu weer even EGO.. hier heb ik dus een huis vol herrie... ik ben even zo klaar met mijn vent... we hebben een klus voor het eerste weekend van feb dat betekend dat hij 4 dagen en 4 nachten aan de andere kant van het land zit... dan ben ik ruim 38 weken zwanger(WEET DAT NICK GEBOREN IS MET 37 WEKEN) plus dat mijn VK eigenlijk wil dat ik zo rond die tijd ingeleid wordt... BEN IK DAN ZO RAAR ALS IK WIL DAT HIJ NIET GAAT!

toen ik zei dat ik het heel naar vond om en 4 dagen alleen met alleen een kind van 7 te zijn en 4x per dag zelf de hond moest uitlaten nz enz flipte hij de pan uit.. zei bijv.. ik wordt knettergek van je enz enz.. nou hij loopt maar lkker even naar de hel en terug.... maar zijn dit alleen mijn hormonen of zouden jullie ook kwaad zijn...

ZWEMMEN was trouwesn heerlijk had ik dat eerder geweten zeg... even geen pijn met bewegen en zelfs mijn zoon op mijn rug kunnen dragen in het zwembad... heerlijk kan ik iedereen aanraden...

nou knuffel voor iedereen

12. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Nou Dwazie, dat ligt echt niet aan je hormonen hoor! Je staat op het punt van bevallen en je man gaat even 4 dagen van huis :( Die van mij moet dat echt niet in zijn hoofd halen, want anders zou ik het er wel even uitslaan :evil:
    Misschien dat ie straks ook inziet hoe maf zijn actie is en dat ie inziet dat het beter is niet te gaan!

13. 40plusmama

Nou Dwazie, ik zou ook pislink zijn hoor :evil: .

Als je even wil spuwen dan staat mijn lijntje voor je open hoor (je hebt mijn vaste nummer toch? Mobiel thuis geen ontvangst bijna).

Meiskes, ik verga van de pijn in mijn billen en rug dus ik duik op de bank en vroeg in bed. Heeeeel misschien tot zo en anders tot morgen.

14. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    volgens mij weet hij het nu ook wel hoor.. nu zegt ie dat hij dan gewoon thuis slaapt maar dan nog... normaal is hij van vrijdag tot en met vrijdag gewoon thuis... en nu dus hele dagen weg..

nu is hij aan het slijmen wil je koffie moet ik je voetjes doen... hij is gek en hij hoeft helemaal niets te doen... ik heb geregeld dat mijn zussen hier zijn dat weekend en denk maar niet dat als er ookmaar iets gebeurd ik hem bel hihi nou dat laatste zal wel niet maar zo voel ik het nu even...

15. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    iedereen zondagavon aan het vieren haha

16. 40plusmama

Nee, kwam nog even hier neuzen voordat ik de pc af ga sluiten. Ik ben helemaal kapot, zo moe en ik heb niks gedaan.

Dwaasje, als je wilt praten mag je me altijd bellen hoor ;) .

Iedereen een dikke knuffel en een goeie nacht. Truste alvast.

17. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    dees weet niet of je dit nog leest, maar ik lees dat je flink aan t rommelen bent.. meid.. een lekker bad nemen.. Als de weeeen begonnen zijn wordt het in ontspannen toestand vaak erger dus in bad.. neemt t af dan is het voorbereiding...

Lekker rustig aan meid....

18. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    das heel lief van je dees... maar ik ben er gewoon even klaar mee.. ik ga zo douchen en dan duik ik mijn bedje in... maar kuss

19. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Hello ladys.. volgens mij is er niet veel gebeurd, maar heb ook alleen maar de laatste 3 pagina's doorgelezen...

mocht ik iets gemist hebben.. pleazzz update..

@Dwazie... Ik zou ook pissed zijn hoor... heeft niks met hormonen te maken.. en dat ie nu zo lief doet komt waarshcijnlijk omdat ie wel weet dat je gelijk hebt.. ;)

@Boney.. vevelend zeg die buikpijn.. kan idd van harde ontlasting komen.. heb ik ook erg veel last van, maar heb dan voornamelijk last van mijn zij.. Mag je dat hebben eigenlijk?Lactulose? wist ik helemaal niet...ga ik het ook s proberen...

@Naatje.. leuk he dat kamertje.. het schilderen heb ik gelukkig af zeg.. morgen ga ik poetsen en dan inrichten.. Ik wil echt alles deze week af hebben.. volgende week ben ik 37 wk en dan moet t gewoon af zijn..

DAMES.. GELOOF T OF NIET.. IK BEN IN BAD GEWEEST! Jeuh.. en het was heerlijk!... heb vanmorgen toch maar weer behangen en dat is dus ook weer gedaan.. nu alleennog maandag avond de radiator aansluiten en alles is af.! :D :D :D

Ik ga vanavond nog een megaberg was vouwen.. die kan ik dan morgen na het poetsen van de binnenkant van de kasten weer mooi inruimen..

Zometeen met manlief boer zoekt vrouw kijken.. maar ga nog ff tafel afruimen.. zou hij doen, maar hij stelde voor dat hij de klossener even onder zou zetten.. :D ook goed.. Wat is ie lief voor me vandaag en zo'n lekkere rustige en voorspoedige dag gehad.. heeerlijk.. weer helemaal opgeladen..

Nou ik kom straks nog ff terug hoor....

20. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    meid fijn dat het einde in zicht is nu... en dan na maandag wil ik ook alleen maar lezen dat ICHTUS aan het relaxen is ok?

Deel Deze Pagina