Februari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bigdream, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    @dwazie.. jaja zeker zeker.. dat wil ik dus ook alleen nog maar.. relaxen.. en natuurlijk kamertje nog lekker inrichten enzo, maar dat is ontspanning en leuk.. het zware werk is morgen achter de rug...

KnuffF

2. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    ja kinderkamer.. maar dat is ook een beetje relaxen... pfft ookal is het mijn tweede bevalling ik vind het toch wel spannend heb jij dat niet...

3. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ichtus: lacutose mag je gewoon hebben. Niet te veel, want het is zoetstof en je kunt er luie darmen van krijgen. Ik gebruik het echt alleen als ik een paar dagen niet ben geweest. Dan neem ik 1dag 2x een grote slok en vaak de dag erna lukt het. Ben vandaag alleen nog steeds niet geweest helaas. Ga zo maar weer een grote slok nemen en dan hopen op morgen...
    En ik heb het vvan de VK voorgeschreven gekregen!

Ga ook boer zoekt vrouw kijken nu. Tot later.

4. amma

amma Bekend lid

1 nov 2006
    824
    0
    0
    @Ichtus wat heerlijk dat je in bad bent geweest en dat het einde van het zware werk in zicht is! Kun je eindelijk rustig aan gaan doen en lekker inrichten van de babykamer.

@Dwazie, ik zou ook heel pissed zijn zeg. Ik ontplof al als mijn vriend zijn mobiel thuis vergeet als ie ergens heen gaat (dat zijn misschien wel de hromonen...hihi) Maar volgens mij weet je mannetje allang dat ie fout zat en daarom is ie nu zo lievig..... oh oh mannen soms ook.

@vriend heeft net met broer het bed op klossen gezet, nou ik vind het echt heeeeeeeel hoog hoor, gewoon bizar. Ben opeens bang dat ik eruit rol of erdoor zak :confused:

Allemaal een goeie nacht alvast, lekker slapen hoop ik.

Amma

5. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ow dwazie: Ik zou ook Pis link zijn zeg... Zou vuur spuwen.
    Laat het hem lekker bekijken hij komt er echt nog wel op terug. Tenminste, zo zou het hier gaan. Ben dan altijd heel boos, en dan komt hij er altijd nog op terug. Dat ik toch wel gelijk heb.... hihi Succes ermee.

6. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    ja dat heb ik ook wel ja.. vk zei dat de kans groot is dat de bevalling hetzelfde begint als bij lisa.. nou dat is dus meteen vol aan de bak met weeen.. heb bij haar wel 5 nachten achter elkaar gehad dat ik met harde buiken om de 6 a 7 minuten snachts op de bank zat, maar smorgens was het dan weer rustig.. met 41 wk begon het savonds laat ineens met een heftige wee en 5 min later weer.. dat is eigenlijk ook zo gebleven dus het begon heftig..

Nu moet ik wel zeggen dat ik nog niet echt met de bevalling bezig ben geweest hoor.. ben gewoon nog te druk geweest met de verbouwing die eerst af moest en nu de kamertjes nog.. waarschijnlijk ga ik na morgen wel echt zitten wachten, maar ben de zwangerschap gelukkig nog niet echt zat.. dat was bij de andere kids wel anders.. toen kon ik vanaf week 30 de tijd wel vooruit kijken...en dan duurt het zoooooo lang.. gelukkig is het nu anders en voel ik me op de pijntjes en klachtjes na redelijk fit.. t mag vna mij nog wel 3 weekjes blijven zitten.. nog even genieten van mijn welverdiende rust..hahaha

7. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    BZV begint. Doei

8. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    het komt ook wel weer goed daar ben ik van overtuigd alleen nu even niet! even geen zin in.. WIL DUS GEEN KOFFIE VAN HEM.. GEEN PLAKJE CAKE HELEMAAL NIETS... IK WIL ALLEEN DAT HIJ SORRY ZEGT MAAR DAT ZAL NIET IN HEM OP KOMEN

ICHTUS dat klinkt een begin van mijn weeen.. nou we zien wel.. maar ik denk straks tijdens de bevalling vast van oh ben ik er weer ingetuint hahah...
    maar jij hebt gelijk meid laat jou beeb maar lekker een paar weken zitten zodta je even kan genieten van je welverdiende rust...

amma.. eng he zon hoog bed dat heb ik nou ook... wij hebben een extra matras erop gelegd op onz toch al hoge boxspring.. nou voel ik me net de prinses op de erwt

BONEY jij lekker tv kijken meid...hopelijk voel jeje wat beter

9. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    hejhej dames... nieuwe buikfoto in m'n album!

10. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @ missn mooie buik ;)

net terug van de verjaardag (van schoonbroertje) nou het was me weer een dolle boel bij mijn schoon(loeder)moeder kwam ik net binnen gelopen pakt ze me van achter vast en begint ze over mijn buik te wrijven ..... ik was echt pis nijdig bah had ik echt geen zin in (niet van haar). maar voor de rest ging het wel ;) .

nog ff leren en dan naar bed

fijne avond.

ps sorry dat ik op niemand reageer ben moe.

tot morgen

11. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Ik wil alles ook zo snel mogelijk af hebben, zodat ik nog even de tijd heb om gewoon lekker niets te doen. Heb net een verhuizing achter de rug, dus tis nog gewoon een zooitje. Als je net ergens hebt opgeruimd, is het ergens anders weer een zooitje :( Maar dat zal je wel herkennen, alles zit onder het stof enzo :( Maargoed einde is bijna wel in zicht........
    Wel lekker dat je in bad geweest ben! Lijkt me echt heerlijk, lekker warm, beetje ontspannen!

@MissN; Je hebt echt een mooie buik zeg! :D

12. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    MissN, mooie buik zeg. Nog geen streepje te bekennen volgens mij.

Als ik er aan denk zal ik morgen weer es ff een nieuwe maken.

13. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Hallo hallo...

lekker rustig geweest hier vandaag!

MissN: super mooie buik hoor!

Dwazie: ik zou zoooo boos zijn als m'n vriend besluit om 4 dagen weg te gaan... zijn echt niet je hormonen hoor dat je zo reageert!
    Oh enne... mag ik dan misschien dat plakje cake? ;)

Dees: rustig aan hoor... het zijn vast oefenweeen, maar je weet nooit... heb echt het vermoeden dat jij de eerstvolgende bent die gaat bevallen...
    poeh en lastig zo'n schoonmoeder, succes met het gesprek!

Joma: ik las dat Suus vroeg of jouw bevalling makkelijk was... ik snapte er even niets van, maar was een droom hahaha :)

Ichtus: kamertje bijna af... heerlijk hoor... geeft vast rust!

Ik heb gisteren druk dagje gehad... zijn flink wat winkels afgeweest, maar uiteindelijk super goede aanbieding voor tv bij de Mediamarkt gevonden! Hebben nu dan ook een geweldige tv op de slaapkamer, ben zo blij! Verder ook meteen de slaapkamer opgeruimd, kan ik daar straks met een gerust hart mensen ontvangen aan m'n kraambed :D

Vandaag nog wat wasjes gedraaid en de babykamer opnieuw gesopt... lekker gevoel! ;)

Ik werd vannacht trouwens wakker van een knorrende maag/buik... het was geen honger, maar wel zo'n soort geluid zeg maar... echt heel erg vreemd... heb dat nu ook weer, alsof alles veel moeite moet doen om m'n eten te verteren... herkenbaar geluid?

Eens even berichtje plaatsen nu en kijken of er nog iemand hier is ;)

14. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Hier nog steeds harde buiken. Hoeveel mag je die hebben per dag? Het is niet pijnlijk of zo. voel het alleen als ik m'n handen op m'n buik heb. Als het nou morgen nog zo heel de dag is, dan bel ik eind van de middag met het spreekuur.

15. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36

geen idee hoeveel je er mag hebben... ik denk dat ik er een stuk of 5 a 6 per dag heb... ik tel ze niet... ze doen ook niet pijn ofzo... als je twijfelt gewoon even bellen hoor!

16. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ik ben er hoor!

Heb Ariel gesmst, nog niks gehoord van haar.

17. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    hey Boney!

hoe laat heb je sms gestuurd? wanneer was ze hier eigenlijk voor het laatst... is idd wel even geleden... :(

18. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Gisteravond en vanavond heb ik dus alleen 's avonds al een stuk of 6-8. Normaal nog geen last van gehad.

19. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ze was hier 3 jan voor het laatst in de avond. Heb begin van de avond gesmst.

20. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Ik dacht dat harde buiken heel normaal waren nu... volgens mij oefenen van samentrekken vd baarmoeder... ik heb er nu trouwens ook eentje ;)
    Ik had idee dat zolang ze geen pijn deden je je geen zorgen hoeft te maken... maar ben benieuwd wat je vk zegt...

Deel Deze Pagina