hmmm 3 januari is wel tijdje geleden... hoop echt dat er niets is... en ze straks gewoon vrolijk sms'je stuurt dat ze druk is ofzo...
Ik heb er best wel veel op een dag, maar de vk zei er niets van, hoorde er allemaal bij volgens haar! De baby beweegt soms zo dat het net lijkt alsof ik honger heb, bedoel je dat soms?
Iemand schreef dat die had gelezen of zo dat er iets met internet was bij haar. We zullen wel ff afwachten. Hoelang duurt een harde buik bij jou? Hier een paar minuutjes volgens mij.
@boney.. tis echt oefenen die harde buiken.. vaak is het ook een tken dat je het iets rustiger moet doen, maar als je al niks doet dan mag je ze de hele dag wel hebben hoor.. Maar komen ze kort op elkaar en duren ze ong een minuut lang.. (pijn of geen pijn) en ze zijn na een uur nog niet weg dan zou ik wel even bellen.. als je je ongerust maakt sowiezo even bellen.. daar is een vk toch voor.. Heb bij lisa ook veel harde buiken (vooral snachts gehad om de 6 a 7 minuten) wel uren lang en mocht ook gewoon, maar ik was toen wel 41 wk dus dat was wel wat anders..maar goed.. Hier ga ik zo ook lekker mijn bedje in.. morgen nog een lekkere poets dag.. zal wel zwaar worden, maar heb er ook wel zin in.. kan ik ook eindelijk iets nuttigs doen en savonds gewoon weer heeeeeeeeerlijk in BAD! en naatje.. klopt hoor. dat stof.. BLEGH.. doe t ook voorlopig niet meer een verbouwing.. bah..maar ja.. t levert ook wel weer wat op he.. alleen het tijdstip was misschien niet zo handig..hahaha.. Nou dames lekker stlapen allemaal.. ik ga mijn bed op grote hoogte ook eens opzoeken...tot morgen.. kuzzz
Dit schreef ze op 3 januari; Zo, daar ben ik ook eindelijk weer! Internet heeft het een tijdje niet gedaan! Heel erg irritant! Maar dat gaf ons wel mooi de tijd om de babykamer af te maken! Dus misschien dat ze nu weer problemen heeft
Boney: harde buiken duren ook paar minuutjes hier... Naatje: nee, het is echt alleen het geluid... komt een knorrend/borrelend geluid uit m'n buik... maar ik voel dr niks van en heb ook geen honger...
Ik had gisteravond in bed net boven m'n schaambeen zo'n borrelend gevoel steeds. Maar ik hoorde er niks bij. Vond dat ook wel raar.
hahaha scheetjes van de baby... de had ik nog niet verzonnen! Denk dat het toch mijn eigen maag wel zal zijn... en nee, geen zorgen om de harde buiken meid... maar zoals Naat ook al zei, als je twijfelt gewoon bellen...
Ja, maar ze doen geen zeer ichtus.... Ik denk als ze pijn doen dat ik me meer zorgen zou maken. Ik hou het gewoon goed in de gaten.
oh ik maak me geen zorgen... ik heb soms een harde buik terwijl ik het niet eens door heb... dan legt mijn vriend bv hand op mijn buik als we op de bank zitten en zegt ie: zo hey, harde buik weer of niet?... en dan denk ik oh ja, je hebt gelijk doet dus geen pijn en is alleen ongemakkelijk als ik dan bv wil opstaan of wil omdraaien in bed...
goedenavond ppff ook weer thuis! wijn schoonouders geweest daar gegeten enz was gezellig, maar ben gesloopt en vanaf vanmiddag hier weer ongipijn dus aan het rommelen,zal wel blijven nu ook! hoe is het hier? nog belangrijke dingen gebeurd? vraag het ook zo maar een keertje want heb geen fut om te lezen alles
Zoals ik het van mijn vk begreep, is dat wel zo, alleen doen ze dan zo'n pijn dat je niet eens meer kan lopen.
Hey Joma! Fijn dat het zo gezellig was bij je schoonouders... logisch dat je nu moe bent, lekker vroeg naar bedje gaan he?! Waren maar 15 pagina's ofzo vandaag... alles gaat goed hier, geen bijzonder heden (op een aantal harde buiken na)