Hey Joma! Nog steeds lekker aan het rommelen? Er is hier weinig gebeurd eigenlijk, tis rustig de laatste tijd
Dus als je echt goede weeen hebt, is je buik dan ook echt hard bij elke wee? (fijn zo'n ervaren moeder erbij zeg... )
beebje wordt hier weer drukker... dan is zitten achter computer niet zo gemakkelijk meer... ik duik bedje dus maar in... nog even lekker zappen op de nieuwe tv! slaap lekker allemaal!
haha leuk is anders Maar ik ben erg benieuwd naar de bevalling, als echt je vliezen breken enzo. Als ik er nu al aan denk, word ik onwijs zenuwachtig, laat staan als het echt gebeurt.
oh ja hier vanmiddag bloeddruk gemeten bij schoonmoeder beter niet kunnen doen!150/95 was tie nu en was geen moment opname want hij bleef rond dat schommelen! en afgelopen dinsdag bij de gyn was tie ook 150/90 moest toen gelijk en bloedprikken enz en alles was goed!toen zei hij nog oh mischien wel witte jassen bloeddruk! nou ja nu was het toch geen witte jassen bloeddruk vandaag! nou ja morgenmiddag moet ik toch naar de vk toe! maak me gelijk weer druk nu! mischien wel voor niks maar zo hoog is toch niet goed! heb altijd al 120/60 gehad
Ik mag geloof ik ook niet computeren van de baby, want die begint me toch te bewegen als ik erachter ga zitten hahaha. Welterusten en veel plezier met je nieuwe tv
Watvoor bloeddrukmeter gebruik je bij je schoonmoeder dan? Misschien makkelijk gezegd, maar zou me niet druk maken hoor, morgen mag je weer naar de vk, zou het daar even navragen!
Het ligt er ook aan waar,hoe,welke positie,welk tijdstip je het laat meten. Ik word al zenuwachtig als ik mijn bloeddruk ga laten meten, omdat ik ook altijd zo'n schommelende bloeddruk heb. en de laatste dagen was hij ook weer wat hoger, vandaag gelukkig weer 120/80. Maar laat het nog maar een keer extra meten morgen bij de VK, en natuurlijk goed in de gaten houden of je geen klachten krijgt!
ja daarom morgen weer naar de vk !!maar ben echt bang dat tie nog hoog is!afgelopen dinsdag was tie bij de gyn ook te hoog!
@Boney.. Ja tijdens een wee is je buik ook kei hard.. hoe harder de buik hoe "beter" de wee.. zoals mijn vk altijd zegt..maar hij is dan echt harder dan nu met een harde buik hoor.. dan zit er nergens geen beweging meer in....
ja daarom maar als tie heel de dag rond hetzelfde is dus hoog! en bij de rest gewoon goed ja dan maak ik me wel druk! al moet ik dat niet doen!en ja klachten bloed was goed van de week!daarom snap ik het niet en de gyn snapte het zelfs niet
Joma, jij speelt toch ook weleens bingo? Win jij weleens iets? Want ik heb het gister even gedaan, maar verlies alleen maar
@joma.. hier gaat het goed hoor meis.. druk geweest, maar vanmiddag heerlijk gebadderd.... wat een ontspanning.. hihi.. heeft me echt goed gedaan.. hoest met jou dan meid.. rommmel de bommel lees ik.. hoe is t eigenlijk met de jeuk? @Naatje.. speel hier ook vaak bingo.. en win redelijk vaak wat.. vandaag dan weer wat minder..maar goed.. kan soms een paar dagen niks winnen en zo ineens in een uur tijd 3 x.. t blijt leuk..hahaha