Komt nu wel erg snel dicht bij he. Ik weet nog dat ik met de test in m'n handen stond.... Toen dacht ik dat het nog heeeel lang duurde. Het lijkt wel vorige week
jeuk gelukkig de laatste dagen beterder zeg nog steeds maar snacht niet meer zo heftig en de warme douche kan ik ook lekker verdragen nu!en ja rommelen hoort erbij he
Het is wel apart allemaal, al die verschillende fases waar je in terecht komt! 1e echo, 20-weken-echo, voor het eerst de baby voelen, buik die gaat groeien enz. Nog steeds vind ik het ongelooflijk dat er vanuit "niets" een kindje ontstaat, echt moeilijk te bevatten! En straks mogen we ons kindje vasthouden, dat lijkt me echt raar en mooi tegelijk!
Nou het idee dat er een mensje in je buik zit wat lekker gezellig zit te friemelen. Dat kan ik al niet bevatten. Zou zo graag een luikje in m'n buik willen hebben zodat ik het gewoon kan zien....
hahaha nogmeer verslaafde dames lees ik... net nu ik denk ga naar bed en even welterusten zeggen zijn jullie opeens allemaal druk met kletsen hahaha weinig te reageren ook maar WEN jij mag mijn natte cake hebben hoor
ik ook bij spelpunt.. neem vaak de 0,10 cnten kamer en dan neem ik wel 10 kaarten.. hoef ik niet zelf te krassen.. dan win ik s 70 credits ofzo en dan ga ik een tijdje in de dure kamer zitten krassen.. als het dan weer s wat midner gaat ga ik weer naar de automatische goedkope kamer.. (klinkt best hoerig zo als ik het terug lees..hahaha) maar goed.. heb ook wel s 122 gewonnen.. ook wel s 6cnt.. ach ja.. tis een leuk spelletje.. heb nog niet vaak hoeven opwaarderen.. heb dan denk ik geluk dat ik net op tijd wat win..haha... Nou nu ga ik echt! naar bed.. dat zei ik3 kwartier geleden ook al..hihihi.... nou damees. tot morgen.. kuzzz
Ja dat zou ik ook wel willen. Als nou bijv. die foto van Lune neemt, die was 34 weken, dan kan ik niet bevatten dat dat nu in mijn buik zit!