hoi meiden, Bij mijklopte de chinese kalender in beide gevallen. De eerste een meisje, tweede een jongen en nu zou het een meisje worden weer. Ben benieuwd!
nou meiden, ff kort berichtje. Ik heb geen goed nieuws. Sins gisteren hele soepele "normale" borsten. Daar maakte ik me al zorgen over. En vanmorgen bloed verlies. Niet veel maar wel een hele sliert. Heb verlk gebelt en ze gaat het ZH bellen of ik voor een spoedecho tussendoor kan. Ze belt me zo terug. Als het goed is mag ik vanmiddag al. Ow ben zo bang.... Ik hou jullie op de hoogte Liefs Boney
Jeetje boney, ik duim voor je dat alles goed is! @ alle andere meiden, ben een paar dagen niet online geweest, ga ook binnenkort op vakantie, dus zal een paar weken niet actief deelnemen aan het forum. Hoop dat het met iedereen verder helemaal super gaat. Heb helaas niet de tijd gehad alles terug te lezen, want jeetje wat hebben jullie de vaart erin. Even voor de chinese geslachtskalender: deze zegt MEISJE bij mij. Wel een hele rij met meisjes worden er tot nu toe verwacht he Meiden, tot snel, Liefs Amsy
@boney sterkte met de echo ik duim voor je .maar hoeft niks te betekenen hoor bigdream heeft het ook gehad een sliertje rood bloed!
color=blue]Chinese conceptiekalender uitslaglijstje [/color] Supermummy: Jongen MissyN: Meisje Baby4me: Meisje Sizzel: Meisje Joma: Meisje MamaNorah: Meisje Lin1984: Jongen Dotje1986: Meisje Wen26: Meisje Twins: Jongen Mrijn: Meisje Amsy: Meisje
fijn boney dat je zo snel terecht kan!duim voor je!en je komt hopelijk gewoon met goed nieuws terug!dikke knufff
@ Boney, wat vervelend zeg... ik ben nu ook heel hard voor je aan het duimen! Je zal nu de echo wel hebben... hoop zo goed nieuws van je te horen...
He jeetje Boney, wat spannend! Ik hoop voor je dat het meevalt. Echt meid een beetje bloed hoeft niet het eind te zijn! Hou je taai@ Chinese conceptiekalender uitslaglijstje Supermummy: Jongen MissyN: Meisje Baby4me: Meisje Sizzel: Meisje Joma: Meisje MamaNorah: Meisje Lin1984: Jongen Dotje1986: Meisje Wen26: Meisje Twins: Jongen Mrijn: Meisje Amsy: Meisje Sjaantje: Meisje
Boney, succes meid. Ik duim voor je. Weet precies hoe je je voelt. Heb het met allebei de zwangerschappen gehad. Allebei loos alarm. Daar duim ik bij jou ook voor. Komt vast wel goed!
Goed nieuws! Niks aan de hand! Had inwendige echo en gyn zei gelijk: Ik zie een pracht van een zwangerschap... Kon het gewoon niet geloven. Ben zo blij! Vriend was gelijk uit z'n werk gekomen en was dus bij me. Die zei daarna: Wil je me nooooooit meer zo laten schrikken! haha had hem huilend opgebelt dat het niet goed was. Arme jongen... We zijn nu lekker thuis en hebben een grote bos bloemen gekocht en 2 filmjes gehuurd. Gaan nu lekker op de bank. Thanks voor al jullie meeleven. Heeft me goed gedaan. Liefs Boney
Chinese conceptiekalender uitslaglijstje Supermummy: Jongen MissyN: Meisje Baby4me: Meisje Sizzel: Meisje Joma: Meisje MamaNorah: Meisje Lin1984: Jongen Dotje1986: Meisje Wen26: Meisje Twins: Jongen Mrijn: Meisje Amsy: Meisje Sjaantje: Meisje Boney: Jongen