ik voel me nu weer minder ben heel moe nu , maar goed , ook me rug is de laatste dagen een wrak dus veel kan ik niet meer..... de katten ja , twas er 1 die steeds overal zat te plassen , dat is eigenlijk heel de dag wel door gegaan , heel vreemd nu is t over volgens mij .....
@ naatje , vooraf gebonden tomaten soep , hoofd , cordonbleu met aardappelschijfjes en sugarsnaps na dame blanche
Misschien toch ook rugpijn van de 'inspanning' van vanavond. Heb ik hier ook. Zodra ik iets ga ondernemen buitenshuis met anderen of zo, dan is het snel te veel. Baal daar wel erg van....
Klinkt lekker zeg... Ik zit inmiddels aan de sjippies. Kon het niet laten. Lekker cheese union... Lekker uit m'n bek meuren morgenvroeg
mmmmm lekker dame blanche! @boney; cheese union ook errug lekker! Denk dat ik straks maar voor een magnum ga! Finale darts begint zo
IK zou het ook echt niet erg vinden om nog een echo te krijgen. Maar aan de andere kant: als ik er geen krijg dan is alles goed.
@ naatje , das idd minder als je dat nu heb aan de pc ik heb t echt heel de dag door niet fijn , kan ook niet veel zelf meer helaas
Dat lijkt me ook niks! Heb tijden gehad dat ik last had van mijn rug, en dat was geen pretje, kon niet eens mijn sokken aantrekken! Ik had daarom ook verwacht dat ik er nu meer last van zou hebben, maar het valt wel mee! Maargoed moet ook 8 weken, als het tegenzit!
ja dan ken je mijn gevoel idd wel , ron moet me sokken en schoenen aan doen , kan de wasmand niet meer tillen kan t bed nei meer verschonen kun je na gaan hoe onhandig dat dat is , als je niks zelf kan maar goed , genoeg geklaag
ja alleen je ziet het in delen het is dat ze zeg wat wat is want was veel te groot voor mooi erop te krijgen! en gezicht ligt naar rugkant al vast in bekken dus zag je ook niks van !maar wel fijn want ze had gelijk weer alles nagekeken net als de 20 weken echo!
Hier loop ik eigenlijk heel de dag op m'n crocs. Als ik de deur uitga doe ik wel schoenen aan, maar vraag niet hoe. En uit wil je helemaal niet weten. Als peter er is, dan help die me altijd. haha zat van de week m'n teennagels te knippen... Nou dat was erg leuk geweest voor de leukste thuis....