Voor me gevoel gaat het ook wel goed, beweegt goed, en das het belangrijkste, soms maak ik me wel zorgen, maar dat doen we allemaal wel!
Maag zuur heeft ook te maken met het slapper worden van je spieren hoor. Dus ook je klepjes in je slokdarm
Dat is het stomme, zo heb ik dagen geen last, en dan weer de hele dag door! Misschien loopt ie van jou wel tegen je maag aan te schoppen
volgens mij kan dat niet meer hoor!maag zit toch hoger en schoppen doet het hier ook niet meer echt het is meer duwen
ja joh hihih en heb je er veel bijgekocht? altijd wel voorzichtig zijn meid dat het niet te verslavend wordt
Ik eet ook niet echt veel chips hoor, hou meer van zoetere dingen zoals chocolade, koekjes en snoepjes!
meiden ik ga zo mijn bedje opzoeken! en hoop dat de krampen minder worden! is echt net of ik ongi moet worden!
Haha zoet gaat er hier ook in. Maar ben toch meer van het hartige. en de zak is trouwens leeg. Ik zou in jou geval ook geen hele zak meer leeg eten joma... Maar ik heb vandaag naast m'n gewone drinken ook nog 2.5 li water gedronken. Bijna dan. Er zit nog een bodempje in m'n flesje. Dat gaat zo naar binnen.
Oh ja, dat vergeet ik steeds te vragen; Heb soms pijn rond me navel, kan dat van het groeien ofzo zijn? Ook als je er op drukt.................