Heej iedereen Oh ik lees hier janken om alles, nou, ik doe lekker met jullie mee. Moet er soms wel erg om lachen, gaat toch nergens over. Sorry dat ik niet al te veel meeklets maar jullie gaan voor mij echt te snel hoor. Als ik even niet kijk kan ik zo 30 blz terug lezen. En de vk praktijk, daar kan ik echt niet naar kijken, vind ik zo´n stom programma (sorry). Nee, niks voor mij. WEl grappig dat er veel zijn hier die daar naar kijken. Ik ga weer even de was strijken, balen werk Liefs
Ze hebben de bovenverdieping klaar, bedje lekker verschoond en alles weer schoon. Het is gordijnen ophang-dag vandaag volgens mij want ook hier is het rolgordijn opgehangen. Ook een verduisteringsgordijn, ideaal hoor. Ik heb zelf ondertussen de was opgevouwen van gisteren en er zit weer een wasje in de wasmachine en 1 in de droger. Daarna nog 1 was en dan is alles weer weg. Ma en ik gaan zo de bijkeuken opruimen, beetje orde in de chaos scheppen. Wij weten alles te staan en te vinden maar er zit geen logica in. Die gaan we erin brengen, wel zo handig voor de kraamhulp straks. Tot later weer meiskes. Ooh ja, ik sta op 54 in die lijst en heb me pas in augustus 2007 geregistreerd
fijn dat lekker hulp bij de schoonmaak heb vandaag! en ja iedeaal hoor zo gordijn doe je wel beetje rustig aan meid
haha debie, wij zijn ook wel extreem natuurlijk... Je bent er wel lekker vaak de laatste tijd. Lekker gezellie
maar ja ik zit al vanaf 21 weken thuis he en kan niet veel meer dus ja dan is dit wel leuk tijdverdrijf
Tuurlijk doe ik dat en ik moet wel, heb steeds harde buiken namelijk. En wat ook raar is, ik ben zoooo moe. Ik heb net al een poosje zitten slapen op de bank maar ik blijf slaap houden.