Jij staat op 248. Maar er zijn er een heleboel die ong. even veel berichten hebben. Gedeelde plaats dus
Ik vanaf 23 weken en dan gaat het snel hier Ma is bijna klaar met stofzuigen en dan gaan we in de bijkeuken aan de gang.
Ja Boney, op de een of andere manier heb ik geen idee wat ik vandaag moet doen... net maar even een uurtje in bad gelegen en nu maar eens hier kijken...
dus moet nog heel wat doortypen. Zit nu iets meer dan 2 weken thuis met verlof. Zo ben gewoon beetje misselijk van dat bewegen in mijn buik, heb ik de laatste paar dagen wel vaker en heb toch het idee dat ik ook aardig aan het rommelen ben
Ik ben ook weer wat misselijk de laatste weken. Niet heel erg of zo, maar wel vervelend. Moet ook vaak ff boven de wc als ik erg maagzuur heb... Bah.
zijn er echt al veel hier die het over rommelen hebben... ik moet zeggen dat ik nog niet zo goed weet wat jullie er mee bedoelen, dus dat zal wel betekenen dat er bij mij niets rommelt hihi kleine was vorige week ook nog niet ingedaald bij controle, dus ben benieuwd wanneer ik de 21ste weer ga wat ze dan zeggen... dan ben ik 36.4 en neem aan dat er dan wel indaling moet zijn?
voor de vernadering ben ik al aangekleed Moet wel zeggen dat dat alleen nog nette joggingbroeken ( : ) zijn. Zit te wachten op een monteur voor de cv ketel, tussen 1 en 3, dus zo doet alles het hopelijk weer boney ben je eigenlijk ook nog eens gaan zwemmen in spijk?
Fijn dat het dan weer werkt Debie. Zo'n armoede als je zonder warm water zit Ik zit lekker in mijn huispakkie (lijkt erg op een joggingpak) en het zit heerlijk. Nergens knelt het.