@boney en joma, oo jullie hebben dat dus ook met praten.. ik ga dan heel snel praten (wil denk ik op 1 ademteug het hele verhaal vertellen en dan kijkt mijn mannetje me zo lachend aan van 'doe eens rustig' . Ben ook heeeeeel bang dat ik ga hyperventileren tijdens de bevalling (ken het niet van de andere kids vandaar).
Ik lees dat er hier veel zijn die zwangeschapskleding lekker vinden zitten, op zich ik ook wel maar die stomme band die over de buik moet, zit neergens naar. Ik draag ook nog steeds mijn eigenonderbroeken. Zitten net onder mijn buik. Heerlijk gewoon. Dat heb ik ook met een broek, die heeft geen band, en zit dus ook onder mijn buik, dat vind ik dus echt super zitten. En buiten adem? Niet zo heel veel last van: ik heb astma maar dat gaat buitengewoon goed. Afkloppen dus.
Ik kan het niet meer en van de gyn mag het ook niet meer. Ik kan niet anders dan me er maar aan over geven en niks doen. Maar het blijft een rotgevoel hoor.
idd, zit dan gewoon echt niet lekker meer. Zodra ik thuis kom gaat hij gelijk uit. En lekker een jogging broek aan. Dat zijn echt mega uitvindingen. Zit echt heerlijk
nee die zijn niet gemaakt op tweelingbuiken maar mijn elastiek staat nu ook in mijn buik,maar ja heb geen kleintje
Heerlijke tenten die je buik warm houden, zijn van de hema die onderbroeken en mannetje vind ze helemaal te gek als hij ze aan ziet Maar hij doet het er maar mee, na de bevalling en de borstvoeding weer eens wat mooie nieuwe lingerie aanschaffen. Woon in sterrenkwartier
Ik heb ook die van de Hema. Lekkere seksuele afknappers zijn het, bijna erger dan pantykousjes (hoewel )
gaat hier precies hetzelfde... heb er een aantal vd mama collectie van H&M... maar ook gewone joggingbroeken kan ik nog aan... die zachte rand valt dan precies onder m'n buik
ongelofelijk jullie hebben de vaart erin zeg... ik weet eigenlijk helemaal niets te reageren vandaag ben een beetje afwezig geloof ik.. ik ga nu even mijn boodschappen doen... ik heb alweer zin in lasagna dus dat maar weer maken vanavond... ik zit de hele tijd te gapen geen idee hoe dat nou weer komt... nou meiden tot strakkies ik ga even naar de WUPERMARKT en rustig aan he met schrijven dan ik deze muts het ook nog bijhouden
haha pantykousjes zijn echt huwelijks killers.... hihi Sterrenkwartier, daar kom ik wel eens bij kruitvat en videotheek
Ik kan het ook niet meer volgen... ik ga lekker broodje smeren en eens aankleden... moet eigenlijk ook naar de supermarkt, beetje gezonde maaltijd voor vanavond inslaan... ach, ik zie wel wat dag brengt! tot straks!
Kan me voorstellen dat het rot blijft voelen voor jullie (dees en joma) Maar als het niet anders is moet je er maar zo veel mogelijk van genieten dat het voor je gedaan word toch? Heb zelf ruim een half jaar niets kunnen doen ivm operatie, probeerde te stofzuigen in mijn rolstoel omdat ik me zo schuldig voelde Dus heb makkelijk praten. Je kan de rest van je leven nog schoonmaken.
Wij eten vanavond spruiten, aardappels en gehakt. Alles heb ik al in huis dus ik hoef niet meer weg. Hmmmm, het ruikt hier naar schoonmaakmiddel
Jullie moeten gewoon NOG vaker op F5 drukken.... Die is hier bijna versleten. En dan onderin de pagina op snel antwoord typen, dan alt s drukken. Dat gaat heeeel snel hoor.