ja, heb ook hyves. Daar doe ik dus altijd de boodschapjes, en de videotheek is ons beste vriendje in de weekende, samen lekker op de bank hanegn.
Goedemiddag dames, Hier ben ik ook weer eens. Probeer vanaf nu ook wat vaker hier te komen. Maar kan het niet bijhouden er wordt zo veel gekletst.. Vanaf vandaag heb ik officieel verlof ! En dat bevalt me prima.. Heb ik nog iets gemist hier of niet?
Misschien zijn we elkaar daar wel eens tegen gekomen dan... haha De laatste tijd komen we er wat minder hoor. Spijk heeft ook een mooi centrum nu met alles
Moet zeggen het begint te wennen het verlof, begin het nu wel fijn te vinden. Ga zo ff een tasje klaarmaken om mee te nemen naar het ziekenhuis, schuif dat steeds voor me uit
Ja debie, ik ga ook in het Ruwaard bevallen. Leuk je hyves. Je ziet er echt anders uit dan ik had gedacht...
@debie, ja dat moet ik ook nodig doen, heb ook nog niets klaar liggen. Las gister de oude verloskaarten van de andere kids terug. Heb blijkt dat ik de 2e bevalling in 3 uur en 3 kwartier heb gedaan! Daarvoor wel enige uren met oefenweeen gelopen maar had bij 1e touchering nog geen ontsluiting en 3 uur en 10 minuten later 9 cm. Ik schrok er zelf van toen ik dat las hahahaha.