Hallo Sjaantje, welkom hier! We zijn ongeveer even ver. Ben benieuwd hoe je ouders reageren. De mijne zijn heel blij. @BD, best fijn he zo'n duidelijke zwangerschapskwaal. ' geniet' er maar van Ik ben vandaag zooooo moe, maar moest vanochtend en deel middag best veel doen, ben sinds 15.00u thuis en sleep me sindsdien van de bank naar het bed en lig overal dutjes te doen........ echt bizar. Maar ik vind het wel best, hoort er bij mij blijkbaar bij nu. Er wordt hard gewerkt daarbinnen dus ik doe met liefde even rustig aan! Liefs Amma
@sjaantje ja je bent niet de enige die zo moe is, ik was vanmorgen om 4 uur (kon niet meer slapen omdat ik hele tijd moest plassen) toen ben ik rond 5 uur weer naar bed gegaan om 8 weer opgestaan maar om half 2 lag ik er weer in ben zo ontzettend moe niet te geloven haha mijn misselijkheid valt vandaag mee moet ik zeggen merk wel dat sommige dingen me niet meer smaken zoals mijn frikandel niet te geloven die heb ik normaal zo graag hahaha
kan iemand mijn uitgetelde datum even toevoegen op de mama to bee lijst de datum is 14 februari en ben 26 jaar,wanneer ik naar vk mag hoor ik hopelijk maandag dan ga ik nog eens bellen kreeg donderdag en vrijdag voicemail
hey meiden ik heb vanmorgen getest! ik mag me hier ook melden! ohhhh ik ben zo blij en vindt zo spannend! ik hoop zo dat het nu goed gaat! me test staat in album!
Lieve Joma, welkom, ik ben zo super blij voor jou en je mannetje, nu kunnen we samen gaan aftellen! Liefs
welkom meid. mooie test hoor duidelijker kan niet. ik zal zo ook eens mijn test in mijn album zetten.
Meiden, ik blijf die akelige droom houden, vannacht goed geslapen maar toen ik eruit was geweest om te plassen kwam hij weer, bah, ik word er stapel van!
Ik ben ook erg angstig...en soms voel ik het lekken...(afscheiding)..srriej voor de details.. En dan ren ik naar de wc om te kijken of het geen bloed is..! Laat die weken maar snel opschieten..
@missN ja dat over dat vochtig van onder heb ik ook !bah maar schijnt er bij te horen ik ga morgen ff bellen want ik krijg met 7 weken als goed is 1e echo!