Raar trouwens dat Ariel niks laat horen. Ik ga weer even bingo-en en daarna koken. Tot later Ooh Boney, had je nog leuke stickers gevonden of was jij dat niet van die muurstickers?
Ja, dat was ik van de muur stickers. Zaten wel hele leuke dingen tussen maar we weten het nog niet goed. Als er niks hang of op de muur zit is het ook goed.
Zeker vreemd van Ariel. Maar ik wacht nog een paar dagen voor ik weer een sms stuur. Ik heb ook haar hyves dus kan ze ook evt. mailen als ze die er op heeft staan.
ik heb bij de ikea 3 lijstjes gehaald met een beer erop, erg schattig, hadden ze verschillende soorten van. Nou ga ff opruimen, schoonmoeder belt net dat ze over 20 minuten hier zijn, en laat ik net alle kleding van uk uitgestald op bed hebben liggen, en ze weten nog niet wat het geslacht is, dus tot later
Even tussen de spruiten door een vraag, rare vraag misschien Ik heb vaak luchtbelletjes die ontsnappen uit de caaf, herkent iemand dat? Tenminste, belletjes, ik denk gewoon luchtbelletjes. Er zit trouwens gen geluid bij
Het is een heel raar gevoel ja. Ga jij maar lekker liggen meid, en in de gaten houden hoor. Zeker als ze pijnlijk zijn op tijd aan de bel trekken.
hey dames , ben ik ook weer even ik heb niks gelezen , ik heb net gehoord dat een ex en een goede vriendin van school zijn overleden aan een ongeluk http://www.regionalebrandweereindhoven. ... asp?ID=162
vandaag in het ziekenhuis geweest voor controle,volgens de gyn zal het niet echt gek lang meer duuren bij mij ik heb namelijk veel last van krampen en een ongi gevoel,hij zij dat het nu afwachten is dat mijn vliezen snel gaan breken. 8) spannend ik heb er ook echt zin in.
Jeetje wat erg Mystery, zo jong nog. In de krant staat niet dat ze zijn overleden dus dat is later dan gebeurt? Sterkte meid! Ik ga verder met mijn eten.
Ik heb hetzelfde en mijn gyn zei 2 weken geleden ook al dat het niet lang meer gaat duren . Hoe weet hij dat snel je vliezen gaan breken eigenlijk? Volgens de vorige gyn is het in 10% van de gevallen dat de bevalling begint met breken van de vliezen. Ik wist niet dat ze ergens aan konden zien dat dat snel zal zijn. Ik zal het donderdag ook eens vragen aan mijn gyn.