@dees nee helaas nog geen fotos ik zal er morgen maken als ik wat beter licht heb op de kamer en ja de schaapjes zijn echt super ik zal morgen trouwens foto van hele kamer in mijn album zetten als het lukt
Helemaal mee eens Dees. Zoals eerder gezegt las ik de oude verloskundige kaarten nog eens van mijn eerdere bevallingen. Bij de 2e heb ik de verloskundige om 21.00 uur gebelt, ze heeft me om 21.15 uur getoucheerd en ik had nog geen ontsluiting, ik moest maar gaan slapen want het zouden alleen voorweeen/oefenweeen zijn en deze zouden wel weer stoppen, ze was duidelijk gepikeerd dat ik haar daarvoor had laten komen. Om 23.00 uur heb ik haar weer laten bellen door mijn man toen ze me toucheerde om 23.30 uur (ze had niet echt haast om te komen) bleek ik 4 cm te hebben. Om 1.00 uur zou ik naar het ziekenhuis moeten. En ze ging weer weg. Om 00.30 uur heb ik tegen mijn man gezegt 'we gaan NU'. In het ziekenhuis bleek dat ik al 9 cm had. Om 1.08 uur volkomen ontsluiting en om 1.10 uur is Jordy geboren. HOEZO HET IS NOG NIET BEGONNEN EN KAN NOG WEL EVEN DUREN! Dat kan niemand voorspellen!
Ik heb trouwens een klamboe gekocht via Marktplaats en heb er 15 euro voor betaald. Even uitwassen en het ding hangt perfect zie foto in album
Ik heb nog wel een ponsplaatje, maar dat is een oude met mijn oude adres en verzekering er nog op. En op de poli heb je deze dus niet meer nodig..
Ik zag er vandaag ook 1 bij prenetal voor 40 euro, maar heb er ook 1 op marktplaats gezien voor 25 euro met kroontjes erop, net als de meubels die ik heb; en nu weet ik het dus even niet meer.
Hoi hoi... zo te lezen gaat het allemaal zo z'n gangetje met iedereen hier ook! kwam eigenlijk naar boven om eindelijk eens wat te gaan doen, want komt er al hele dag niet van heb gewoon van half 3 tot 5 liggen slapen... echt erg! maar zal het wel nodig gehad hebben (ben nu trouwens nog moe) ik ga trouwens (misschien) in een nieuwe commercial over zwanger vrouwen spelen van een zorgverzekeraar... ze zochten daarvoor 15 zwangere vrouwen... de opnames zijn volgende week en leek me erg leuk om te doen... heb nu alleen nog even teruggemaild wat precies de bedoeling is en hoe lang het allemaal duurt die dag, want van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat trek ik niet... maar dat zullen ze toch wel snappen van (hoog)zwangere vrouwen? maar ben dus over paar weken misschien we dagelijks op tv hahaha
@ Klamboe.. wij hebben geen klamboe, omdat ik het niet zo mooi vind en niet praktisch is met ophangen.. Aangezien ons plafond in een punt loopt.. haha.. Zo heb toch maar de eerste babykleertjes in de was zitten en heb ook gelijk een doos kleren uitgezocht.. Ook heb ik maar gelijk wat toiletspullen gekocht voor het vluchtkoffertje.. je weet nooit he..
oh even opgezocht, want werd nu ook nieuwsgierig vibi vast in bekken ingang bbbi beweeglijk boven bekken ingang bij mij staat er nog steeds bbbi
Ik weet niet meer wie het was, maar die had het al uitgelegd over bibi en vibi.. haha.. Hopelijk ligt ze volgende keer gewoon vast in de bekken.. Ons meissie in ieder geval wel..
Maakt niet uit hoor.. Ben blij dat meer mensen dit zeggen.. haha.. Want je hoort zoveel verschillende verhalen en mijn verloskundigen zijn niet allemaal even duidelijk..
zijn ze niet duidelijk nee : dat is wel echt vervelend... van hen verwacht je toch een helder antwoord!
Wen, wat leuk! Je wordt nog beroemd meid! En je hebt de slaap blijkbaar nodig, is toch ook niets mis mee. Even kijken wat er bij mij op de kaart staat...