Ik ga zo naar met Manlief naar de partner les van yoga... haha heb er wel zin in. Hij ook gelukkig. Ben benieuwd of hij dat na afloop ook nog zegt...
nee het is niet mijn dag maar goed vertel eens wat leuks haah ben wel in de mood voor wat leuk of gezellie nieuws
is bij jullie gewicht controle trouwens verplicht... : bij mij vragen ze er nooit om... ik mag er op gaan staan als ik wil, staat een weegschaal in de wachtkamer, maar ik doe dr niet aan mee... ik zie wel aan m´n broeken of ik straks weer op m´n gewicht zit...
je kan me misschien binnenkort elk reclameblok op tv zien! hahaha of dat leuk nieuws is weet ik ook niet
Gewicht is nooit een woord over gerept (weegschaal is niet zichtbaar binnen de praktijk). Is blijkbaar heel verschillend, want mijn schoonzusje moest elke controle op de weegschaal.
Ja, is 1 keertje. Is tevens de laatste les. Volgende week nog afsluiting en borstvoeding voorlichting
Leuk hoor Boney! Nogmaals veel plezier... Ik heb alleen borstvoedingcursus gedaan, was 2 info avonden... mijn vriend is toen ook meegegaan... vond ik erg fijn en hij vond het ook interessant!
Tot nu toe heb ik 3 keer op de weegschaal gestaan, thuis heb ik er geen 1, die heb een hele tijd geleden al het huis uit gegooid
dat moeten we nog maar afwachten natuurlijk ik ga even op de bank met warme chocomel... nogmaals sterkte Mystery!
Ik ga weg meiden, ben er ong om uurtje of 10 weer. Dan horen jullie of hij het heeft overleefd... Doei