Februari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bigdream, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    hier hetzelfde... heb er alleen op nieuwjaarsdag op gestaan bij m´n schoonmoeder hihi... lekker goed moment zo na de feestdagen... ;)

2. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    hier even reageren op de laatste 3 pagina's.. ben echt te moe om alles na te lezen.. sorry..

Wen.. Leuk zeg zo'n commercial... ben benieuwd hoor...

@sizztel.. vreselijk dat internet geknooi! gelukkig doet ie t weer..

@Boney.. thnx voor de update van ariel.. gelukkig is er neits aan de hand

@Mystery.. meis wat een nieuws zeg.. hele dikke knuff van hieruit!en heel veel beterschap voor haar!

over zwangerschapskaart... er staat bij mij veeeel op.. heb geen idee of er vibi of bibi op staat (geen puf om te kijken) maar beebje was ingedaald.. nog wel beweeglijk, maar kans dat ie nog gaat draaien was errug klein..

Hier wordt ook geen gewichtscontrole uitgevoerd.. bij mijn eerste zwnagerschap moest ik wel steeds gewogen worden.. nu doen ze dat niet meer.. ik hou t zelf wel in de gaten.. kan net zo goed..

Zo vandaag hier errug veel gedaan. vriendin heeft zich echt het schompes gewerkt en zelf natuurlijk ook niet stilgezeten.. Lisa ligt nu heeerlijk in haar nieuwe kamer en bed te slapen en de baby kamer is zelfs al ingericht.. erg fijn dat het nu zover is.. de boel is weer stof vrij!.. Jurians kamer(op zolder) doe ik morgen zelf en ook de gang beneden en de wc beneden doe ik ook morgen.. daar kwamen we gewoon niet aan toe.. maar ik ben erg moe maar zeer voldaan.. heerlijk

zo nu ga ik ff op de bank hangen...

tot later dames....

3. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    doeg Boney!

ik ga ook... fijne avond allemaal en misschien tot straks....

4. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Ik heb dag voor kerst bij mijn schoonmoeder op de weegschaal gestaan, toen viel de schade nog wel mee :)

5. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Dank voor jullie antwoord, ik zal het er eens met mijn vriend over hebben... (voel me zo stom)

Amma, dat van die slaap herken ik, heb het gevoel daaaaaaaaaaaaagen te kunnen slapen. Laatste loodjes?

Wen, leuk zeg, ben benieuwd hoe het gaat met de reclame.

Heb ook even op de kaart gekeken maar bij ligging staat een of ander raar tekeningetje, creatieve mensen, die vk. Ze zei wel dat uk vast ligt dus dat zal het dan wel zijn, het is een rondje met een streepje erdoorheen.

Dit vond ik op internet:
    C staat voor caput=hoofdje bv. Cbbbi betekent Caput bewegelijk boven bekken ingang,(hoofdje is nog niet ingedaald). Cbibi = hoofdje bewegelijk in bekken ingang(hoofdje is stukje ingedaald) Cvast = hoofdje volledig ingedaald en CIF betekent Caput in Fundo m.a.w. het hoofdje ligt boven = stuitligging.

6. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    cvast = cvibi zag ik nog

7. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    ik ga elke keer op de weegschaal, geen idee of het moet of niet, eerlijk gezegt boeit het me niet zo

8. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Je houdt de kilo's toch niet tegen....

9. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @naatje die ik heb liggen is gebroken wit/creme kleurig maar heeft niet dat doorzichtig stof gewoon stof zeg maar
    @geen nieuws van joma? Laten we hopen dat geen nieuws goed nieuws is toch

10. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    euh.. nieuws over joma? heb ik iets gemist? toch niet aan de hand toch?

11. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    neej heb joma nog niet gezien :( maar idd , geen nieuwes was goed nieuws

12. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    joma ging naar het ziekenhuis ivm hoge bloeddruk

13. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Heb je een foto?

14. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    der bloeddruk was veel te hoog , vk had gezegt dat t tegen de zw.vergiftiging aan zat :( dus moest z enaar t ziekenhuis

15. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    kom ook eventjes bijlezen:

Joma: succes in het ziekenhuis hopelijk mag je naar huis en is alles ok!

16. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Hey dames!
    Ik ben er gelukkig ook weer! Ik weet niet of jullie al iets van Boney hadden gehoord, maar het zat ff niet mee hierzo! Eerst ging me modem van Internet kapot en daarna had me telefoon zoiets van je kan het ook best zonder mij! :( En aangezien ik zo'n slimpie ben die dr nummers op de telefoon had staan kon k ook niks van me laten horen. Gelukkig stuurde Boney gister een sms en werd me nieuwe modem enzo vandaag weer aangesloten :D
    Met de zwangerschap is verder alles oke! :) Alleen is onze kleine meid nog niet ingedaald :( Donderdag weer naar de vk en als ze dan nog niet is ingedaald krijg ik weer een echo!

Ik ga proberen het 1 en ander terug te lezen, maar het zijn 400 pagina's :confused:

17. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    O ja en me bloeddruk was iets gestegen :( en moest bellen als ik hoofdpijn kreeg, sterretjes ga zien of het gevoel heb alsof er een band word aan getrokken net onder me borsten.

18. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    meiden ik ben mobiel online!en moet in het ziekenhuis blijven!weten niet hoelang!kom straks verder verslagje geven!

19. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Hey Ariel,

Fijn dat je er weer bent! We begonnen ons al zorgen te maken...
    Hoeveel weken ben je nu dan?

20. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    sjonge joma... meid ik hoop dat alles goed is joh..

toch iets gemist dus....

Hier nu veel harde buiken... :confused: toch teveel gedaan zeker.. dus lekker onderuit..

Fijn dat je er weer bent hoor ariel..

KNUFFFF

Deel Deze Pagina