Welkom terug, Ariel! Er zijn ondertussen 2 februari-kindjes geboren, Maja is bij 34 weken bevallen van dochter Lune, en Knor bij 32 weken van een zoon. En Joma is op dit moment in het ziekenhuis vanwege te hoge bloeddruk. Joma, ik hoop dat je gewoon weer naar huis mag vanavond! Fijn dat je vk zo alert is en je gewoon doorgetsuurd heeft. Ik meld me maar weer even. Het lukt me de laatste tijd niet zo goed om alles bij te houden. Ik merk dat ik maar aan één ding tegelijk aandacht kan geven, anders slaan echt de stoppen bij me door. Dus als Norah wakker is dan houd ik me met haar bezig, hier lezen gaat nog wel maar als ik wil typen dan eist ze me weer helemaal op. *vermoeiend* Maar goed, het is niet anders. Vanavond weer een lekker TV avondje , en morgen eindelijk weer zwangerschapsgym!
36 weken en 2 dagen en de vk wil toch eigenlijk wel dat ze bij 36 weken is ingedaald. Dus donderdag ff afwachten....
Hè vervelend Joma, maar misschien aan de andere kant ook weer beter, wel handig dat mobiele internet!
Oei dat is minder. Maar je bent in goede handen daar. Dikke knuffel voor jou en wat fijn dat je ons op de hoogte kan houden met het mobiele internet!
Jaja gaat zeker op schieten! vanaf zaterdag mag k al thuis bevallen! Voel me verder eigenlijk heel goed! Zit alleen een kont tegen me ribben aan te drukken haha! En hoe is het bij jou?
wordt nu goed ik de gaten gehouden toch beginnend zwangerschapsvergiftiging maar houden alles in de gaten en moet veel rust houden mag hier alleen maar douche of naar de wc moet in bed blijven en morgen gaan ze dan weer 6 keer per dag aan de bloeddrukmeter paar keer ctg groeiecho bloedwaardes checken enz heel de mik mak! dus dat was het!net bloeddruk meter half uur gelegen was ook niet goed bloeddruk bleef hoog ctg goed alleen had continu harde buik!en bloedwaardes waren nog goed maar kan ineens wel wat zijn kan snel veranderen dus houden ze in de gaten dat is het laatste waar het in te zien is zegmaar!en kan per dag veranderen!wel net nog echo gehad en was goed met ukkie!heb wel hoofdpijn heel de dag .en ook bovenbuikpijn en ja die tinteling vingers schijnt ook niet goed te zijn dus!bedankt voor de lieve reacties!
poeh Joma... ik had even gemist dat je naar het ziekenhuis moest... fijn dat ze je zo goed in de gaten houden, jij kan niet meer doen dan rustig aan doen... heel veel sterkte meid, denk aan je! knuff!
welcome back Ariel! fijn dat alles goed gaat! bij mij is de kleine trouwens ook nog niet ingedaald... ik moet volgende week weer voor controle, ze zeiden al dat als ze dan is ingedaald er niets aan de hand is... dus hoop het echt voor ons!
haha... dat jullie dat allemaal voelen tegen je ribben... ik voel wel een flinke kont bovenin, echt zo'n bobbel die ik met mijn hand kan volgen... maar tegen m'n ribben heb ik nog nooit wat gevoeld, en dat terwijl de kleine nog helemaal niet is ingedaald... vreemd toch?
Nou volgens mij is het gewoon beurs hahaha @joma; Veel sterkte meid! Voor jou waarschijnlijk wel een geruststelling dat ze je nu in de gaten houden!