ik heb wel zo'n beurse plek aan de bovenkant van m'n buik... maar ze raakt nooit echt m'n ribben... zou ook kunnen omdat m'n placenta aan de voorzijde ligt, misschien ligt die dan ook wel voor m'n ribben (verzin ook maar wat hoor)
speel nu 10 minuutjes en 1.30 euro winst... maar speel small/big 0.02 en 0.05 cent... dus gewoon voor fun speel je ook poker?
@naatje heb op moment geen foto maar zal kijken of ik morgen of woensdag er een maak en dan zet ik m in mijn album laat het je weten oke? @joma jeetje das ff schrikken maar je kunt beter daar blijven als het nodig is he altijd beter spreek helaas uit ervaring deze zwangerschap.Heel veel sterkte meid en hou ons op de hoogte. Nou morgen weer naar maastricht zou eigenlijk alleen gaan maar mijn vriend heeft geregeld dat hij uur eerder stopt met werken en met me mee kan (toch wel handig zo'n eigen bedrijf voor en nadelen he) ben ik ookwel blij om want om nu alleen te gaan zag ik niet zo zitten is toch aardige rit en morgen ben ik toch alweer 36 weken he. Nou meiden ik ga lekker banken ben toch wel moe na al de actieve dingen vandaag. tot morgen en slaap lekker allemaal
wel dat ze tegen die beurse plek aan duwt en moet dan even naar achteren... vk zei ook dat waarschijnlijk blauwe plek van binnen is... maar niet tegen ribben volgens mij of ik heb ongevoelige ribben haha
jeetje JOMA das schrikken zeg eventjes... nou je betn daar in goede handen... hopelijk snel thuis.. of ze leiden je snel in.. dat zou ook niet zo heel erg zijn toch?
Ik ben benieuwd naar de foto! Fijn dat je vriend morgen mee gaat! Lijkt me toch prettiger! Welterusten!
inderdaad, dat kan ook nog... misschien is Joma wel de eerstvolgende die dr baby in haar armen mag sluiten