ja meid ik ben jaloer op je echo ik moet nog ff wachten ppfff ik hoop dat ik 13 aug bij de vk het hartje kan horen want me laatste echo is ook weer tijd terug!
Chinese conceptiekalender uitslaglijstje Supermummy: Jongen MissyN: Meisje Baby4me: Meisje Sizzel: Meisje Joma: Meisje MamaNorah: Meisje Lin1984: Jongen Dotje1986: Meisje Wen26: Meisje Twins: Jongen Mrijn: Meisje Amsy: Meisje Sjaantje: Meisje Boney: Jongen Marja82: Meisje Mama33: Meisje Vivian: Meisje Debie: Meisje Zico: Meisje Esmay: Meisje Ichtus: Meisje Lis: Jongen Zo Lis, je staat erbij. Eindelijk weer wat blauw...
Meiden truste allemaal. Ga zo lekker slapen. M'n vriend en ik hebben een heerlijke avond gehad. Eerst 2 filmpjes gekeken, toen House en toen was geluk heel gewoon. Heerlijk zo'n tv avond. We zijn zowiezo weinig samen dus dat was echt genieten. Tot morgen.
Goedemorgen meiden, Ik ben weer voeg op, zo op het fietsje naar mijn werk, even genieten van het mooie weer! De chinese verwachting voor ons is een meisje. Liefs
Goedemorgen allemaal! @Volgens de gelsachtskalender krijgen wij een meisje. Mijn vriend is daar sowieso heilig van overtuigd en zelf heb ik ook een sterk voorgevoel. Mijn lief wil zeker weten niet van te voren weten of het ook echt zo is, dus dat wordt nog een half jaartje geduld oefenen..... @ochtendmisselijkheid is bij mij ook avond misselijkheid Debie. Ik wordt vanaf een uur of 17.00u echt niet lekker. Naja, al beter dan de hele dag misselijk, maar echt prettig vind ik het niet want avond eten is dus meestal gedoe. @conditie................ pfffff moest gister weer werken voor het eerst. Ik ben yogadocent en we geven vrij pittige lessen. (geen sloom zweverig gedoe )Nou, dat viel me niet mee hoor. Vond het fysiek echt zwaar. Maar goed, het was ook avond. Straks weer, hoop dat het beter gaat. @Boney, meid wat ben ik blij dat alles gewoon goed is! Geniet ervan na de schrik. Fijne dag allemaal! Liefs Amma
hey goedemorgen meiden hier 12 weken vandaag \/ \/ \/ @vivian ook gefeliciteerd met je 12 weken zo wij gaan heerlijk van het zonnetje genieten vandaag ! mannetje is ook vrij! we krijgen eerst straks visite! vanmiddag ff winkelen wil nog wat langere shirts kopen die niet omhoog kruipen hihihihi en terasje pakken denk ik! komt hier wel goed! dus zal niet veel online zijn! maar spiek af en toe wel mee! fijne dag allemaal!
Februari 2008 mama's 1 feb Marieke 29 jaar, 1e kindje Simba 27 jaar, 1e kindje irisje .....jaar, 1e kindje tamaraatje 24 jaar, 1e kindje Thirza02, 22 jaar, 1ste kindje 2 feb Leonie1980 27 jaar, 1e kindje kikkert 20 jaar, 1e kindje (volgens echo 31 januari) Mrijn 35 jaar, 1e kindje 3 feb Mamalinda 26 jaar, 1e kindje Lexje 26 jaar, 1e kindje 4 feb Bigdream 26 jaar, 1e kindje 5 feb Amma 33 jaar, 1e kindje KristaB...jaar, ...kindje 6 feb tineberg 25(bijna26) jaar, 1e kindje lianda 28 jaar, 3e kindje esmay 31 jaar, 1e kindje 7 feb sammy87.....jaar, 1e kindje Miran34, 34 jaar, 4e kindje pooh26, 26 jaar, ... kindje 8 feb meiske74 32 jaar, 4e kindje Marber, 24 jaar, 1e kindje Debora21, 22 jaar, 1e kindje 9 feb irmama 30 jaar, 3e kindje baby4me 28 jaar, 1e kindje 10 feb MissN 18 jaar, 1e kindje Emma G....jaar,...kindje Debie 25 jaar, 1e kindje 11 feb Suusjuh1986, 21 jaar, ...kindje Chocomel, ...jaar, .... kindje fempje, 23 jaar,1e kindje 12 feb sjaantje 26 jaar, 1e kindje bultje, 22 jaar, ...kindje ichtus 27 jaar, 3e kindje 13 feb vivian 26 jaar, 1e kindje joma 26 jaar, 1e kindje 14 feb lin1984, 22 jaar, 1e kindje dwazie1980 26 jaar, 2e kindje susan71..... jaar ......... Wen26 26 jaar, 1e kindje pipi24 29 jaar, .. kindje 15 feb cyberwitch69 37 jaar, .. kindje 16 feb Amsy 32 jaar, 1e kindje Kiz 30 jaar, 2e kindje maja82 25 jaar, 1e kindje 17 feb Knor 27 jaar, 1e kindje 18 feb Talleke, 24 jr, 1e kindje Silvia83 24 jaar, 1e kindje Taatje, 27 jaar, 2e kindje Lis, 23 jaar, 1e kindje 19 feb Gizzy. 26 jaar, 2e kindje Mom2bofnie 27 jaar, 1e kindje 21 feb AngelinaZ 31 jaar, 1e kindje Balou, 26 jaar, .. kindje 22 feb MamaNorah 33 jaar, 2e kindje sizzel 25 jaar, 1e kindje shaartje .. jaar, .. kindje 23 feb supermummy 25 jaar,...kindje 24 feb Leoniee, 27 jr, 1e kindje Marsshi, 34 jaar 1e kindje Dolfijn81 26 jaar, 1e kindje boterbloem 29 jaar, 1e kindje 25 feb Jollie jaar, 1e kindje manoe33 34 jaar, 2e kindje Leoniee .. jaar, .. kindje Twins 25 jaar, 1e kindje Boney, 25 jaar, 1e kindje 26 feb Minnie01 .. jaar, 3e kindje Dini82, 25 jr, 1e kindje 27feb Diaantje78, 29 jaar, 1e kindje Mama33, 33 jaar, 3e kindje 28 feb Missdroppy, 27 jaar, 2e kindje 29 feb Anieteke, 38 jaar, 2e kindje DaisySanches, 32 jaar, 1e kindje 1 maart Zico, 35 jaar, 3e kindje (verwacht eerder te bevallen!) Agenda Augustus 1/8 Meiske74, 2e echo 1/8 Maja82, echo 13.40 uur 1/8 Diaantje78, 2e echo, 10.30 uur 1/8 Taatje, 1e echo 3/8 Missdroppy, 1e echo 4/8 Vivian Echo 6/8 Zico 1e echo 6/8 Fempje, 3e echo (nekplooimeting) 11.40 uur 6/8 Leonie1980, echo 11.15 uur 6/8 Lis, echo (nekplooimeting) 6/8 Supermummy, intake vk 6/8 Lin1984, termijnecho! 6/8 Amma, 2e afspraak vk 17.00 uur 7/8 Twins, 2e echo 7/8 MamaNorah, 2e afspraak vk 11.10 uur 7/8 Dotje1986 1e afspraak vk 7/8 DaisySanches, termijnecho 8/8 Maja82, intake vk 9.45 uur 8/8 Debora21, 2e echo 14.00 uur 9/8 Angelinaz, termijnecho om 9.45 uur 9/8 MamaNorah, Nekplooimeting 11.10 uur 13/8 Joma, 2e afspraak vk 13/8 Angelinaz, 2e afspraak vk 13/8 Daisysanchez, echo! 13/8 Esmay controle gyn 14/8 MissN, afspraak vk 8.20 15/8 Ichtus afspraak vk 15/8 Boney, 12 weken echo 11.00 17/8 DaisySanches, 2e afspraak vk 21/8 Silvia83 10:15 afspraak VK 23/8 Sizzel 2e afspraak vk 23/8 Talleke Afspraak vk 27/8 Mom2bofnie afspraak gyn/vk? 27/8 Wen26 afspraak vk 28/8 Sjaantje afspraak VK 28/8 Vivian Controle VK 28/8 BigDream, afspraak vk 08.30 28/8 Mrijn, afspraak vk september 17/9 esmay 20 weken echo! Ik heb mijn leeftijd was aangepast van 17 naar 18...ben morgen officieel jarig maar vieren het vandaag, omdat mijn ouders morgen op vakantie gaan en mijn vriend en ik ook...! Happy birthday to me.... \/ {|=
ik ben ook in febr uitgerekend en dan wel 27 febr begin nu toch wel aardig last van misselijkheid en hoodpijn te krijgen hoop dat ik hier snel van af ben maandag 6 aug moet ik weer voor controle bij de gynacoloog
goedemorgen allemaal! @ joma en Vivian : gefeliciteerd meiden met de 12 weken grens! Super! @ MissN : hihi.. ik feliciteer je lekker nog niet! haha.. je bent nog niet echt jarig! Morgen dan natuurlijk wel! met toeters en bellen! Fijne dag vandaag meid! Zo ik ga vandaag weer op pad. Ga de trouwfoto's (bij bestellingen) even naar iedereen brengen! Wel gezellig! Tot straks!
goedemorgen iedereen zoo ik ben net terug van de vakantie en in de vakantie was ik dan ook eindelijk 12 WEKEN \/ \/ \/ \/ HEERLIJK GEWOON. als het aan onze chinese horoscoop licht krijgen wij een JONGEN dus wil iemand mij ook aan de geslachts lijst toevoegen al vast bedankt. en wie is er hier nog af en toe misselijk ik namelijk nog minimaal een paar x in de week ik heb er nou ook zetpillen voor gekregen want ik ben dan meteen kotsmisselijk gewoon niet leuk dus maarja hoort er bij he. iedereen nog een fijne dag doeggg
Hoi! Bah,een rotnacht achter de rug..heb het steeds zo warm en dan ook wat snellere hartslag/of hij slaat dan een keertje over...viel ik eindelijk in slaap wordt ik wakker net alsof onze hond heel hard ligt te gieren ofzo..schrok zo wakker en helemaal in paniek...mijn mannetje gelijk naar de hond..nou die lag lekker te slapen! Ik helemaal in tranen van de schrik....waarschijnlijk toch gedroomd..hoorde zo echt ..jak..(misschien door de hormonen? ) Vanmorgen wakker(had weer beetje naar gedroomd)en ben er toen maar uitgegaan..voel me nu brak! Ben ook verkouden,dus misschien ook wel een griepje te pakken? Iedereen GEFELICITEERD die 12 weken is! Ga even kopje thee inschenken... groetjes Esmay
Gister toch een beetje zin gemaakt en de was gedaan, de zolder schoongemaakt, dus het begin is er. Ga zo even de slaapkamers en de badkamer doen, dan vanavond alleen nog beneden. (alles is opgeruimd, hoef alleen te stofzuigen en dweilen ) Daarna vlug wat boodschappen doen en de rest van de dag hopelijk in de tuin zitten met een drankje, boekje en wat chips, mmmmm. Morgen komen mijn mams en zusje met mijn neefje (11 maanden) en gaan we naar de prenetal, ga ik heerlijk broeken kopen. Was hier maandag bij zo'n stadswinkel maar die had alleen joggingbroeken Niet leuk om dus steeds aan te hebben. meer voor 's avonds op de bank. Ik denk dat ik met kleding kopen voor de kleine nog even wacht, als ik dat nu al koop kan ik aan het eind minder kopen en ben je dus zo snel klaar. Ook zit je dan in de winter en heb nog weinig winterkleding gezien, en een zomerpakje maatje 50/56 gaat de uk volgend jaar zomer echt niet meer passen.
Chinese conceptiekalender Supermummy: Jongen MissyN: Meisje Baby4me: Meisje Sizzel: Meisje Joma: Meisje MamaNorah: Meisje Lin1984: Jongen Dotje1986: Meisje Wen26: Meisje Twins: Jongen Mrijn: Meisje Amsy: Meisje Sjaantje: Meisje Boney: Jongen Marja82: Meisje Mama33: Meisje Vivian: Meisje Debie: Meisje Zico: Meisje Esmay: Meisje Ichtus: Meisje Lis: Jongen Amma: Meisje Fempje: Jongen Amma en Fempje, jullie staan erbij
Hallo allemaal, Hier dan mn verslagje van gisteren... Nou t begon al goed. In het systeem bleek nergens te staan dat ik voor een nekplooimeting kwam. De echoscopiste dacht dus dat ik gewoon voor een termijn echo kwam. Toen zei ze dat ze wel de meting kon doen maar of we wisten dat we dat zelf moesten betalen. Nee dat wisten we niet. Mn gyn heeft destijds gezegd dat ze zo'n meting standaard doen in het zkh en verder niks over dat je dat zelf moet betalen. Dus toen echoscopiste t zei hadden we wel zoiets van tja en nu... Ze is toch de echo gaan maken en zei dat standaard ze wel altijd opletten of ze een verdikking zien dus dat zou ze nu ook doen. De echo was prima. Onze beeb lag lekker met de beentjes en armpjes over elkaar heen. Hartje klopte ook goed. En blaasje was vol dus de niertjes werken ook al. Helaas kon ze verder niks zien mbt nekplooi omdat de beeb verkeerd lag ervoor. Dus ook al wilden we t wel laten doen dan ging t gisteren niet. Waar ligt bij jullie eigenlijk de placenta? Bij mij aan de voorkant. Schijnt dat dat als nadeel heeft dat je de beeb minder zou voelen... Na echo had ik nog afspraak bij gyn (niet mn eigen helaas...die was er niet) maar dat was eigenlijk voor nabespreking vd meting dus nu beetje overbodig. Maar goed toch maar gegaan en gevraagd of t nodig was zo'n meting te laten doen. Maar ja ze kunnen je alleen info geven en mogen natuurlijk niet zeggen of je t wel/niet moet doen. Uiteindelijk hebben we besloten om t niet te laten doen. T kost toch 150 euro en in principe is het toch maar een kansberekening dus je hebt erna nog geen zekerheid of je kindje iets mankeert. En gezien het feit dat er in mn fam geen bep ziektes voorkomen en ik niet in risico leeftijd zit is de kans heel min dat er wat niet goed is. O ja uit de echo bleek wel dat ik een dagje eerder uitgerekend ben. Het is dus nu 8 febr geworden. Ik vind t best. Wie weet wordt t een carnavalskindje. Carnaval is volgend jaar nl al 3 tm 6 febr. Eind augustus heb ik controle afspraak bij mn gyn en dan heb ik eind sept de 20 weken echo. Nog best lang wachten dus.. Mbt t geslacht wel/niet willen weten zijn we er nog steeds niet uit. Ik wil t gewoon wel weten maar mn vriend niet. Dus moet nog zien hoe ik hem overgehaald krijg. Hahahaha. Iemand nog tips? Groetjes, Baby4me
Goedemorgen allemaal, Hier een heerlijke nacht rust achter de rug. Alleen wel vanmorgen om 5.30u wakker. Maar ja, heb wel in 1x doorgeslapen. Vriendlief moest al vroeg weg en toen was ik wakker. Ff liggen zappen en toch weer in slaap gevallen. Ben nu wat proberen aan het eten... Ben weer zo misselijk. Bah. Heb avonddienst vanavond. Jammer hoor met dat mooie weer. Morgen ben ik 1 dag vrij en dan wordt het al weer minder. Wil zooooo graag naar het strand. Ben daar zowat geboren, en ben dit jaar nog maar 1x geweest. Schandalig. Hoop dat ik morgen met m'n moeder eindelijk kan. Heerlijk met m'n gat in het zand 8) Verder heb ik weinig te melden. Ben de schrik van gisteren nog maar net te boven... Groetjes Boney
Hallo dames, Kom net terug van de gyn en alles ziet er goed uit! Ik word toch een maart mama wat ik eigenlijk al dacht... Ik ben 5 maart uitgerekend! Dus ik ga verder kletsen bij de maart mama's maar ik hou jullie in de gaten! Een hele goede zwangerschap verder... Liefs Diaantje78
leuk die kleertjes. Kun je me zeggen in welke straat die nijntje winkel ligt? Heb ik nl nog nooit in maastricht gezien dus ben wel benieuwd!
wat leuk dat je schoonzusje bevallen is van een dochtertje. Proficiat! Ben je ook al op kraamvisite geweest? ramen lappen....bah dat vind ik ook echt zo'n rotklus en stel ik ook altijd uit. hahaha