oh m'n vriend is al onderweg naar huis... of ik even klaar wil staan zometeen om naar de winkel te gaan... nou, ik denk dat ik dat niet red binnen 30 minuutjes hihi
Goedemorgen meiden, @Joma veel sterkte meis, ik denk aan je. @Dees, veel sterkte! Hier vanmorgen naar de vlos geweest, kind verder ingedaald, maar ligt nog niet vast. Volgende week weer terug. Verder veel last van voorweeen en slaap heel slecht, vandaar dat ik er weinig ben, sorry. Liefs bd
Hi bd... geeft niets hoor dat je hier minder bent... doe het maar lekker rustig aan! Fijn dat alles goed was met de kleine... volgende week is de beeb vast helemaal ingedaald
Hier komen moeder en schoonmoeder ook niet schoonmaken hoor. Wordt ook niet aangeboden, is blijkbaar niet zo gewoon bij ons. Ach, ik vind het niet zo erg, mannetje en ik kunnen het samen nog. Volgens mij heb ik sowieso een andere band met mijn moeder dan de meesten hier. Mijn moeder belt 1 keer in de 2 weken en praat dan over van alles, behalve de zwangerschap. Af en toe komt ze koffie drinken (1 keer in de maand) en dan praten we over koetjes en kalfjes. Weinig diepzinnig of persoonlijk. Op zich nooit zo'n probleem mee gehad, maar nu af en toe toch even slikken. Ik mis de interesse weleens. Schoonmoeder wil ik niet eens over beginnen...ha ha ha.
hey meiden! Ik heb sinds gister echt zo'n kramp in mijn buik, het zit alleen aan de rechterkant beetje in mijn zij. Eerst dacht ik dat het mijn darmen waren (had ik voordat ik zwanger was wel eens last van). Gister avond was het ineens weg maar vanacht werd ik er weer wakker van, nu heb ik het nog steeds... Als ik mijn rechter been ook beweeg doet het echt zeer in mijn buik.... kan niet eens normaal lopen. Weten jullie misschien wat dit kan wezen?
Ik had/heb hetzelfde en bij mij zei de vk dat het de band was. Aangezien de kleine voornamelijk rechts ligt, trekt dat harder aan de band. De band was overrekt. Met rust en ondersteuning moet het overgaan. Is wel veel beter nu.
Hi Suus, vervelend dat de band met je moeder je nu toch tegen valt... je veranderd zelf natuurlijk erg in deze periode en dan kunnen die dingen ineens gaan opvallen... ik hoop dat als de kleine er eenmaal is ze helemaal smelt en een super oma zal worden! knuff!
@suus meid je bent niet de enige hoor, hier komt ook niemand helpen doe alles nog samen met mijn vriend niet altijd even makelijk maar hij helpt waar ik dat vraag das evengoed heel lief. Ik wel een redelijk goede band met mijn moeder maar dat is een heel ander verhaal door iets wat ze vroeger meegemaakt heeft lang verhaal, mijn schoonmoeder die vraagt nauwelijks naar mij als ik daar ben en hoe raar als ik naar maastricht moet dan ben ik wel opeens interessant ja dan heb ik zoiets van dan hoeft het nu ook niet hoor maar ja wie ben ik. Ik weet dat als het echt nodig was mijn pap hier wel kwam helpen hoor maar red me nog goed zelf dat ze na de bevalling maar komen dan heb ik het waarschijnlijk harder nodig straks ff naar de kapper en daarna naar maastricht kan ik mijn kereltje weer even zien en mijn vriend gaat mee kan hij hem ook nog even zien hij heeft hem immers al tijd niet meer gezien dus das altijd leuk. en ik ga er gewoon vanuit dat nog steeds alles goed is
Nee Wen, je gaat RUSTIG onder de douche. Wat hadden we nou afgesproken? Dan moet je vriend maar even wachten....
@suus kan me trouwens goed voorstellen dat het juist nu tegenvalt hoor meid die band met je moeder op zo'n moment wou ik ook wel eens dat ik een "normale" moeder had is ook af en toe moeilijk maar kan zij niets aan doen. misschien heeft je moeder moeite met tonen van emoties dat zie ik bij mijn schoonmoeder ook vind ik ook erg jammer vooral omdat mijn vorige schoonmoeder zon ontzettend tof mens was doet dat wel eens pijn he. @sjalotuh meid als het te erg word ff vk bellen. mijn vk zei namelijk vorige keer dat je ook weeen in je been kunt hebben en dat veel mensen dat niet herkennen als weeen.
Vivian, tuurlijk is alles goed! Geniet gewoon van het kijken naar die lieve kleine vent van jullie! Hier heeft de relatie met mijn moeder ook een lange geschiedenis. Dus de oorzaak ken ik wel en heb er normaal gesproken ook geen moeite mee, maar nu mis ik af en toe de belangstelling. Gelukkig is mijn vriend superlief en we doen het dan ook echt samen, die band wordt nu nog zoveel malen sterker.
hahaha... hij komt nu thuis: "oh, je bent nog niet klaar? dan ga ik nu naar de sportschool, ben er rond 12 wel weer..." lekker hoor!
goedemorgen. Dees en Joma sterkte in het ziekenhuis. Ik ga zo eerst een douchen en heb dan nog 3 wassen te strijken, bah. En dan ben ik ook nog pissig op mijn mannetje, ligt weer zijn mobiel hier thuis en kan hem dus niet bereiken als dat nodig is, hij blijkt niet te snappen dat ik wil dat hij dat ding bij zich houdt. Voor z'n werk 's avonds en in het weekend altijd te bereiken, en nu voor mij?, ho maar.
Ik heb gebeld (jaja, brave ik ) en ik moet meteen komen. Ze willen een ctg maken en een gyn (zal wel weer een assistent worden) laten kijken. Dus meiden, ik ga afsluiten. Niet stressen, het kan erg lang duren bij ons in het ziekenhuis. In mijn geval dus geen nieuws=goed nieuws. Bij andere dingen sms ik 1 of beide buddy's (Kikkert en Sizzel). Bye bye
De basis is nooit goed geweest tussen mijn moeder en mij. En emoties zijn haar vreemd, daar kan ze niets mee. Geen verwijt hoor, ze weet niet beter. Ach, ik heb genoeg meelevende en lieve mensen om me heen. Schoonmoeder, heb je even?
even toch snel reageren... mijn band met mijn moeder.. is ook niet altijd je van het helaas... maar heb haar de laatste jaren wel beter leren begrijpen.. met mijn schoonloeder tsja ik beetje irritant af en toe... ziet mijn man haar zoon van 37 nogsteeds als haar kleine lieve schattige zoontje... en wil zich dan ook graag mt hem en dus ons bemoeien en dat irriteert mij heel erg...maar moet eerlijk zeggen ze was hier gisteravond al... en ik zag er heel erg tegenop maar ik vond het echt gezellig en nu gaat het ook wel goed dus ik kom deze dag wel door.. nou meiden met harde buiken en of geen internet... sterkte ik ga weer even poetsen... OH JA WEN RUSTIG AAN LUISTER NAAR SUUS SUUS LET OP WEN JHAHHAHAH. EN NATUURLIJK OP JEZELF
Oh Dees, heel veel succes. Ik stress niet, maar vind het wel erg spannend! Ik denk in ieder geval aan jullie. Dikke dikke knuf meid!