Ik vind het ook niet erg hoor. Af en toe een beetje vozen in bed verder weinig. Heb ook echt niet zo'n zin en vind het een beetje eng.
hier net zo.. manlief snapt t wel hoor, maar vind t wel jammer.. tis maar goed dat mijn handen niet zwanger zijn zegt ie dan..hahahaha sorry he voor de vergaande details...hihi
haha ichtus. 'handje helpen' hier ook. hihi verder weinig. En joh, hier kan alles besproken worden. Of onze mannen dat ook leuk vinden...
Meiden vraagje van Elmo. Dit stond bij de topic: over de site. dacht ik geeft het ff door. Niet iedereen leest dat altijd. Dag allemaal, Het blijkt aan de dubbelposten inderdaad dat de site traag is. Hier wordt vast zsm naar gekeken. Probeer dus geduld te hebben en niet vaak op de ok knop te drukken Alvast bedankt! Moderators en beheer
Heeft iemand trouwens vandaag nog iets van mystery gehoord? ze is er eigenlijk altijd wel, maar heb nog niks van haar gezien vandaag.. of ben ik gewoon blind aan het worden...?
seks : : : : : Wordt je daar niet zwanger van Hier ook al aantal weken op een laag pitje, komt vast wel weer goed. (heeft natuurlijk al veel gehad in de tijd dat je bezig bent voor een uk )
@joma: sterkte @maja: Heerlijk meid, je maakt me helemaal jaloers! haha Fijn dat Lune van de sonde is, en nu duim ik voor je dat ze de komende dagen lekker drinkt en groeit. dan kun je haar fijn mee naar huis nemen!
@ichtus haha heb ik je 2 keer op pad gestuurd ja ik zag dat gebakje liggen en dacht die moet ik hebben hoop wel dat het gesmaakt heeft Nou meiden ik ga me klaar maken en dan naar maastricht vanavond komt de update
Hallo dames! Ik neem hier ook weer even een kijkje! Heb niet zo veel terug gelezen, daar heb ik geen puf voor. Maar las wel dat Joma in het ziekenhuis ligt en dat alles (bijna) goed is met Maja haar prinsesje! Hier gaat alles zijn gangetje. Vandaag heb ik alleen even een baaldag... Lig al vanaf vanochtend half 8 op de bank niets te doen... tja, beetje sbs6 kijken, maar daar is ook geen flikker aan! Dus heb net besloten dat ik toch maar even wat nuttigs moet gaan doen nu (dus ga ik forummen ). Ben vandaag ook een enorme vreetzak, er zijn al een zak chips, een paar gevulde koeken, wat negerzoenen en nog meer lekkers doorheen gegaan vandaag! Pfff... voel me nu helemaal opgeblazen! Met de kleine gaat alles gelukkig wel goed, lekker aan het bewegen, en ik zie aan mijn buik dat hij nu een beetje is ingedaald! Morgen weer naar de vk dus ben benieuwd wat die zegt! Vanaf morgen mag ik ook lekker thuis bevallen, dus laat dat kindje maar komen! Wil nu wel van die dikke buik af! Gewoon lekker knuffelen met mijn ventje.... Hoop dat alles met jullie nog lekker gaat, nu de laatste (zware) weekjes... Heb ik nog iets belangrijks gemist? bevallingen? weeen? xx Thirza
Ha die lieve, gekke, melige februari mama's! Ik moet het even over ETEN met jullie hebben hoor... net bij de bakker Bart een supersaucijsje naar binnen gewerkt, er lag daar ook een enorme chocolade donut naar me te staren, ik heb nu nog spijt dat ik die niet genomen heb! Zit nu aan de warme chocomel met slagroom en speculaasjes, maar ben me ondertussen al weer aan het afvragen waar ik zin in heb... Vanavond eten we lekker asperges met varkenshaasje... mjammie! Heb net waanzinnig nieuws gekregen, vrienden van ons hebben vandaag een meisje gekregen! Dus we gaan na het eten op kraamvisite! Nog wel even in het ziekenhuis, want ze is met een keizersnee geboren... maar alles goed met mama en dochter! Verder heb ik geboortekaartjes eindelijk besteld... denken jullie dat je enveloppen met een zilverstift/pen mag schrijven? We hebben ook een zilvere sluitzegel, dus lijkt me wel mooi...
hier ben ik hoor ichtus ..... maak je niet te druk om mij , als er iets is hoor je het wel per sms , maar heb niet mijn dag vandaag , heb tot 1 uur geslapen ( je zou zeggen ow wauw ) maar ik ben nog kapot .... ook is beeb erg onrustig .... zit me ook behoorlijk bij me ribben in de weg , vandaar dat ik nog niet veel geweest ben vandaag
ha die Thirza... zo hey, vreetzak! lekker hoor, gewoon van genieten die laatste weekjes, daarna gaan we wel weer lijnen toch...! fijn dat alles goed gaat, kan me voorstellen dat je er klaar voor bent... wanneer we eenmaal die 37 weken voorbij zijn mogen de beebjes idd wel komen! succes morgen bij de vk... mijn buik begint ook iets te zakken heb ik het idee... ik mag maandag weer, dus ben benieuwd! oh enne... verder geen ontwikkelingen wat betreft weeen... alleen Joma in ziekenhuis, maar dat wist je al...
Oh Maja... als ik jouw verhaal zo lees dan word ik helemaal week... wat mooi om te lezen dat alles zo goed gaat met jullie en jullie meiske... ik hoop dat ze heel snel naar huis mag... dan is het gezinnetje lekker thuis... ik heb dit gevoel nog niet zo vaak, vind zwanger zijn nog steeds heel fijn en leuk, maar: IK WIL OOK... NU!