Februari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bigdream, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    jeetje, wat rustig hier!

2. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    praat ik wel tegen mezelf...

mmmm... Snack a Jacks Barbecue zijn best te eten!

3. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ik ga ff boodschappen doen.
    doei

4. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Nu al Boney? ;)

succes!

5. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    bah bah bah, wat een bagger weer vandaag.

6. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    haha wen, ja nu al en debie wrijf het er nog maar es in. Ik mag lekker door dat rotweer.... Heb gelukkig auto.
    Zo briefje is klaar, nu echt weg. Doei

7. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    hey meiden,

:idea: is er nog iets belangrijks gebeurt?

vandaag had ik mijn examen en helaas ben ik gezakt :( het was echt heel moeilijk, volgende keer beter ;) .

gisteren ben ik bij de vk geweest. alles controle's waren goed, ook het hb was weer goed :D . alleen ukkie ligt nog steeds niet vast in het bekken. de vk heeft ons uitgelegt dat het opzicht niet veel uitmaakt omdat ukkie ook nog tijdens de weeen of als de vliezen breken kan zakken met het hoofdje, maar mocht dit niet het geval zijn dan moet ik toch naar het ziekenhuis om daar te bevallen :( . mocht ukkie met 40 weken (mits ik nog niet bevallen ben) nog steeds niet vast liggen met het hoofdje dan moet ik naar een gynocoloog en dan zal ik een groeiecho krijgen en een bekkenonderzoek, omdat het kan zijn dat mijn bekken te smal is, mocht dit laatste het geval zijn dan zal ik helaas een keizersneden krijgen. ik ga nu ff in de douche want ik ben mega verkouden en krijg bijna geen lucht, ik heb net ook ff de vk gebelt wat ik er tegen kan doen, het enige wat mag is stomen, zoutoplossing en in de badkamer gaan zitten onder de douche en dan de deur dicht doen zodat er veel stoom vrijkomt.

het is een heel verhaal geworden ;)

liefs kikkert

8. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Ik ben er weer. De ctg was op zich wel goed al was de hartslag van Luuk een stuk lager dan vorige week. Hij valt nog steeds netjes binnen de marges dus er was niks aan de hand. Als ik morgen nog niet helemaal gersut ben dan mag ik weer komen. De harde buiken vonden ze blijkbaar niet belangrijk genoeg want die hebben ze niet gemeten. En we hadden diezelfde muts (assistente) weer van de vorige keer die het ukkie niet belangrijk genoeg vond. Stom wijf maar ja, we moesten het ermee doen.

Maja, ik ben helemaal ontroerd van je berichtje. Zo leuk hoe jij over Lune praat en fijn dat het zo goed gaat. Nog even en je hebt je meisje thuis.

Verder even geen reacties maar wel een knuf voor de rest. Ik ben hardstikke moe dus even niks doen en wat hangen.

Ooh ja, Joma, spannend meid. Straks ga jij ook voorpiepen :D ;)

9. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    ik heb niks terug gelezen alleen heb ik ff gespiekt hoe het met joma gaat en ik zag dat je in het ziekenhuis ligt.

@joma sterkte meid...dikke knuffel

10. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    vervelend kikkert, hopelijk volgende keer beter.

Boney, ik ben al buiten geweest, nu de beurd aan een ander. haha

11. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ben dr weer...
    Wat een weer zeg.
    Ga ff opruimen en gelijk de balletjes opzetten.
    Lekker boontjes, aardappelen en een gehaktballetje.

12. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    en weer gaat het over eten.. ;)

Hier wordt het pasta vanavvond.. makkelijk maar erg lekker.. vooral snel klaar.. langer dan 10 min. ben ik er nooit mee bezig dus dat is fijn.. morgen is mannetje lekker vrij en hoeft jur niet naar school dus kunnen we lekker uitslapen.. heb dus net nog maar even wat lekkers gehaald voor vanavfond.. ga denk ik vroeg op de avond nog even bij vriendin koffie leuten (woont om de hoek).

Kikkert.. raar dat je alleen mag stomen zeg.. ik kreeg neusspray en mocht nysileen van vsm ook gebruiken.. paracetamolletje kon ook totaal geen kwaad en kreeg voor het hoesten Rotan.. kan ook tijdens zwangerschap.. stomen heeft onze vk het juist weer niet over gehad..maar dat kan ik toch niet :rolleyes:

@Dees.. fijn dat het toch nog goed was de ctg zeg.. raar hoor dat die assistente ukkie zo links laat liggen.. :( vreemd mens hoor.. heb je nog steeds zoveel last van harde buiken?

@Joma.. ook eetsmakelijk zometeen in het zh.. hoop dat je net als hier zelf je maaltijd mag samenstellen elke dag.. bij ons (Isalakliniek Zwolle) is het zh eten eht lekker..je kunt er gebakken aardappels met rollade en verse groente kiezen bijv.. echt heerlijk.. je mag het zelf aangeven, echt luxe, maar ik snap nu wel waarom ik me iedere maand scheel betaal aan zorgkosten.. echt nodig is het niet..hihi..maar goed. ik dwaal af.. EET SMAKELIJK MEIS!

@Maja.. super meis dat het zo goed gaat hoor.. Lune is vast snel thuis...

Ik heb vandaag beebje echt een stuk minder gevoeld.. normaal is ie erg druk, maar gister en vandaag toch echt eenstuk minder..hmmmm
    Gister was wel logisch want toen was ik erg druk, maar vandaag ben ik erg rustig geweest en had wel verwacht dat er van mijn buik een circus zou worden gemaakt.. nou ja.. ik hou t wel ff in degaten.. zal wel normaal zijn hoor, maar toch..

@Mystery.. fijn meis dat je ff hier was.. maak me snel zorgen weet ik.. en idd wel smsen hoor als er wat is.. spreek beebje maar even toe dat hij/zij mama even moet sparen.. laat je overwicht maar gelden.. kun je vast oefenen. hahaha

Hier ook erg slecht weer.. morgen wordt het nog erger zeggen ze, maar dan heb ik een auto bij huis dus maakt het me niks uit..haha

Nou euh.. weer eenhoop tekst.. ga vanavond maar weer op zoek naar een luiertas.. heb m nog steeds niet gevonden..
    Nu had mijn schoonzus mijn hemelstang geleend en die ligt dus nog in delft. nu zou ze m vorige week brengen, maar is niet gelukt.. :rolleyes: moet ik dus waarschijnlijk een nieuwe halen.. :( jammer hoor! :p ook meteen maar een nieuw hemeltje misschien ;)

knuff .. ik ga ff de pasta in elkaar draaien..

kuzzie..

13. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @ichtus nou het is zo, omdat ik al 38weken zwanger ben, dat dat de reden is dat ik niks meer mag pakken alleen eventueel een paracetamol, zoutoplossing en stomen dat zijn de enigste dingen die nog mogen helaas :( dus het is ff afzien.

@het weer; ja hier waait het super hard en regent het, ik heb wel een auto voor de deur staan maar ik rij geen auto meer vind het te gevaarlijk om zelf te rijden ;)

ik ga nu ff macaroni maken en dan ben ik straks weer van de partij mits het iets drukker is :)

14. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    haha ja het ging weer over eten. Nou de ballen staan te pruttelen. Ruikt heerlijk...
    Nu wachten op lief.

Denk ga ff m'n tijd verdoen hier, maar volgens mij is hier niemand meer of wel?

15. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Waarom mag je dan niks meer als ik vragen mag kikkert? Het maakt toch niet uit hoever je in je zwschap bent?

16. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    jemig jaal 38 wk.. volgens mij ben jij het verst van ons allemaal.. had ik helemaal niet in de gaten.. waarom mag je dan eigenlij k niet meer hebben als je zover bent?

17. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    hey allemaal
    Heb nieuwe buikfoto's en foto's van het kamertje in m'n album gezet. Kamertje komt niet helemaal goed over, maar wil niet anders lukken... :(

18. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Gelukkig is het nu weer even rustig op het forum, ik ben steeds zoveel aan het bijlezen dat ik geen tijd meer heb om te antwoorden... Ik ben dus nog steeds up and running hoor Wen, ik ben en blijf je buddy!

@Maja: super om te lezen dat het zo goed gaat met jullie. Ik hoop maar dat er snel wat vriendjes en vriendinnetjes voor Luun volgen.
    @Dees: blij te horen dat je weer thuis bent. Die Luuk houdt de gemoederen wel bezig hé. Het moet nu maar eens klaar zijn met dat dreigen en hij moet gewoon maar tot actie over gaan.

@Joma: sterkte meid. Ik hoop snel te lezen dat je óf bent bevallen óf dat je weer lekker thuis bent.

Ik heb het gewoon veel te druk op het moment en waarmee? Geen idee eigenlijk, maar zit geen seconde stil en ben haast niet thuis. Ik moet mezelf eigenlijk weer een beetje vast gaan ketenen want ik hol mezelf weer haast voorbij, maar dat komt goed. Morgen komen de mannen de buitenluiken van Juul haar kamer installeren dus vroeg eruit (8u arghhh), maar ik ben dan wel verplicht de hele dag thuis.

Verder gaat het met mij (en Juul) prima. Ik heb 1001 klachtjes en kwaaltjes, maar die horen er nou eenmaal bij en die zijn ook zo weer over en vergeten na de bevalling.
    Net bij de vlos geweeest en die zijn zo heerlijk nuchter en duidelijk... Slecht slapen, rugpijn, gekneusde ribben: dat hoort er gewoon bij en daar moet je niet over zeuren... Ze doen ook niet aan inwendig onderzoek of voortijdig (voor 41 wk) proberen te strippen omdat ze vinden dat je oveel mogelijk van een zwangere vrouw af moet blijven. Juul zal dus nog wel een week of 4 blijven zitten zolang ze het goed doet...
    Verder was alles ok. Ik was een paar kilo afgevallen, maar dat mocht ook wel nu de 100 kilo in de buurt kwam :oops: . Alleen is mijn bloeddruk weer aan het stijgen (onderdruk 94) dus vanaf nu elke week een gewassen plas mee. Zolang ik geen andere klachten heb, maken ze zich er niet te druk om.

Ga nu maar eens een lekkere salade in elkaar zetten (ceasar salade, hmmm) en dan vanavond met Koos de nieuwe paneelgordijnen van meneer Ikea proberen te installeren.

19. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Super gaaf kamertje zeg! Echt heel erg stoer en creatief!

20. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    @kikkert, jammer van je examen, maar volgende keer beter!
    hoop dat je kleintje snel indaalt!
    @dees: stomme gyn... Maar wel fijn dat Luuk nog gewoon binnen de marges zit, met hem gaat het echt wel goed meis!

Deel Deze Pagina