Februari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bigdream, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    hoi hoi

ook ik ben weer terug van maastricht nou met ons kereltje was nog steeds alles goed zijn holtes zijn nog even groot gebleven en vallen nu dus in de normale norm das fijn om te horen mag nu ook thuis bevallen als ik dat wil maar wil toch liever naar de openverloskamer.
    Ook weer 2 hele mooie fotos (4d) van ons kereltje gekregen zal ze er morgen weer opzetten

@dees fijn om te horen dat bij jullie alles goed was meid
    @joma hoe gaat het nog meid denk veel aan je nog even wachten he ;)

2. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    thanks! :D :D Ben ook heel blij ermee!

3. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Euhm, ik heb vrij veel contact met Dwazie en ik krijg net een sms van haar. Ten eerste verontschuldigd ze zich naar haar buddy (s) omdat ze niks heeft laten weten maar ze is erg emotioneel op dit moment.

Hier dus het buddynieuws van een niet buddy

Buddynieuws

Dwazie's vk constateerde vanmiddag bij haar 2cm ontsluiting en heeft haar doorgestuurd naar het ziekenhuis. Dwazie wilde niemand ongerust maken en wilde hier nog even niks zeggen. Ze heeft net een ctg gehad en de artsen vertrouwen het niet helemaal. Ze moet dus blijven. Ze ziet het helemaal niet zitten en is erg verdrietig.

Arme Dwazie, de 2de al die nu moet blijven. Kom op meiden, dit is niet de bedoeling hoor.

Vanaf deze plek ook nog maar eens sterkte voor Dwazie en Joma. We denken aan jullie meiden!

4. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    @mrijn: ik ken je gevoel: druk druk druk, maar waarmee! haha
    Fijn dat je zo'n nuchtere vk hebt. Ik vind dat altijd wel prettig.

@vivian: Fijn dat Bryan nu helemaal op schema loopt! Leuk dat je foto's krijgt!

5. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Oh jee! Arme Dwazie! Ik steek straks een kaarsje aan voor haar en joma.

6. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Jees Dwaas, da's schrikken en niet de bedoeling! Sterkte meid!

7. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    kaarsje brandt....

8. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @deborah ja zijn echt super die fotos zo goed zijn ze daar bij jullie wel hoor :), trouwens superleuk kamertje meid zal wel ontzettend veel werk geweest zijn he.

Jeetje daar gaat nummer 2 zeg we moeten wel niet alemaal in het ziekenhuis belanden zo die laatste weken he

@dwazie meid hoop dat je je al beetje beter voelt meid ik denk aan je dikke knuffel

@dees stuur je namens ons een dikke knuffel naar dwazie!

9. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Jeetje Dwazie. sterkte meid.

10. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Jeetje, nu Dwazie ook al. Meid, heel veel sterkte!

11. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    meiden ik ga even koken, ik kom straks even kijken hoe het is met dwazie als ze misschien nog iets laat horen!

Doeg

12. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Vivian, fijn dat alles goed is!

Dees, hoe voel je je nu? Je klinkt niet echt gerust. En balen dat het weer die muts was. Trek je er niets van aan, ukkie is ook hartstikke belangrijk.

Joma blijft vannacht dus ook weer in het ziekenhuis?

13. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Debora wat een mooi kamertje zeg. En zeker die muurschildering. Heel orgineel. Word toch tijd dat ik de laatste dingen es op z'n plek ga zetten en ook ff een foto in m;n album zet.

14. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Volgens mij wel suus. Ik heb nog geen bericht van haar dat ze naar huis mag. Ze zou me op de hoogte houden.
    Maar als ik het goed begrijp moet die echt nog even blijven.
    Volgens mij was het ichtus die schreef dat ze waarschijnlijk niet meer thuis komt zonder kindje in haar armen...

15. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Idd erg leuk kamertje. Lekker stoer!

16. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Dus het is zeker dat ze zwangerschapsvergiftiging heeft? In ieder geval is ze in goede handen en de kleine mag komen. Wellicht heeft Lune binnenkort een opvolger....

Joma, veel sterkte meid!

17. 40plusmama

Nou ik had Dwazie net aan de telefoon en ze mag naar huis na overleg met de gyn. Ze is zo'n beetje allergisch voor ziekenhuizen en wilde eigenlijk écht niet blijven. Omdat ze er zo dichtbij woont mag ze dan wel naar huis maar ze moet echt rust houden vanaf nu.

Ze zal straks alles zelf wel komen uitleggen :D

18. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Dwazie, fijn dat je naar huis mag. Lekker op de bank of in bed gaan liggen!

19. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    @ dwazie , sterkte :)

20. 40plusmama

Suus, je kent me ook al aardig lijkt het ;) . Ik ben inderdaad niet gerustgesteld. Normaal is de hartslag van Ukkie rond de 135 en van Luuk rond de 155. Nu was het andersom en ik kreeg de indruk dat de meting niet goed was. Na de echo om te kijken hoe ze liggen moest er weer een ctg en wederom dezelfde uitslagen. Zij zei dat ze ze had vergeleken met de andere ctg's en dat dit al die tijd al zo was. Dat zou dus betekenen dat al die andere ctg's met die hogere hartslag dus Ukkie waren en niet Luuk. Ik geloof daar dus geen drol van omdat afgelopen donderdag onze eigen gyn op de echo zag dat de hartslag van Ukkie lager was dan die van Luuk. Ik heb dit wel 3x tegen haar gezegd en ik heb ook gezegd dat ik niet gerustgesteld ben. Ik mag dus morgen terugkomen als ik nog steeds niet gerust ben maar ik denk dat wéér een ctg alleen maar meer verwarring en onrust bij mij gaat geven. Momenteel is de enige die me gerust kan stellen, mijn eigen gyn. Ik kom daar meestal zelfs vrolijk vandaan omdat hij zo duidelijk is, de tijd voor ons neemt, uitleg geeft en duidelijk zeer bekwaam is.

Donderdag hebben we weer controle bij hem en dan nog maar eens kijken wat zijn idee is.

Sorry trouwens dat ik niet op jullie reageer maar mijn hoofd staat daar momenteel niet zo naar. Ik ben bezorgd, moe en ben dat heen en weer gereis naar het ziekenhuis zo zat. En dan ook elke keer weer die klote assistenten :(

Deel Deze Pagina