Dees, hartstikke begrijpelijk! Maak je even niet druk om ons. Kun je niet morgen al terecht bij jouw eigen gyn? Het is ook wel erg vreemd, ze hebben het toch niet constant fout gehad? Ondanks dat 135 ook prima is, wil je toch graag weten of dat een regelmatige indruk is of dat het daadwerkelijk gezakt is. Wat vindt Olaf ervan?
Mijn eigen gyn heeft morgen geen dienst helaas. Olaf denkt er net zo over als ik en weet het ook niet meer nu.
@ dwazie jeetje meid wat rot, wel fijn dat je toch naar huis mag @debora mooi kamertje en ook een mooie buik
Dees, dan even samen lekker hangen op de bank. Even de boel de boel laten. Je kunt nu toch niets doen, eerst donderdag afwachten. En mocht je het morgen echt niet vertrouwen dan gewoon gaan hoor. Dan weet je in ieder geval of ze allebei nog actief zijn, wie wie dan ook is. Kan me wel voorstellen dat het reizen jullie opbreekt. Dikke knuffel van mij!
Dees, even een knuffel van mij voor jou vanaf hier. Heel begrijpelijk dat je het toch niet vertrouwd. En aan de ene kant hoop ik voor je dat dit snel achter de rug is en aan de andere kant hoop ik dat je ze nog ff bij je mag houden. Zeker ukkie...
@ Dwazie.. hier brandt ook een kaarsje voor je.. @ Dees.. knuffel van mij.. Ik begrijp dat je het niet vertrouwt! @ Deborah.. heb dezelfde kinderwagen als jij hebt, maar dan in het zwart... Mooie buik! Nou ga zo weer verder met opruimen, maar kwam ff kijken of er al weer nieuws was.. Nu zag ik weer ander nieuws van Dwazie.. pff.. het begint nu echt spannend te worden hoor meiden!
sjonge.. wat een spanning ineens hier @Dwazie.. Meid toch.. schrik schrik.. kan me voorstellen dat je verdrietig bent meid.. we lezen straks misschien je verhaal wel en anders kruip je maar lekker op de bank hoor.. Lieverd.. rustig aan.. denk aan je. KNUFF @Dees.. Jij ook knuff meid.. kan me goed voorstellen dat je nu ook niet meer weet waar je aan toe bent.. Kun je niet tegen je eigen gyn zeggen dat je die assistent niet vertrouwd en er geen goed gevoel bij hebt? misschien hoef je er dan ook niet meer naar toe.. er lopen toch wel meer dan 1 gyns en assistenten rond in het zh.. dan regelen ze maar dat je een ander krijgt hoor.. als je eigen gyn geen dienst heeft.. hoop dat hij? je gerust kan stellen donderdag.. wel voor jezelf en je kindjes opkomen hoor! maar volgens mij kun je dat heel goed.. @Debora.. sjonge wat een schilderwerk.. Mooi hoor.. allemaal zelf gedaan? vond mijn geschilder al een rotklus.. zal morgen s kijken of ik ook een paar foto's kan plaatsen.. buiten het hemeltje en de gordijnen is ie wel af dan..Mooi buik ook trouwens.. Hier de kids weer op bed en ik doodmoe.. waarvan? geen idee.. niks bijzonders gdaan... nou ja .. ik ga nog ff spelletje doen, maar blijf online.. knuff
Ik ga zo op de bank hangen. Ik heb Dwazie net een half uurtje aan de telefoon gehad en ik denk dat ze zo zelf haar verhaal komt vertellen. Ze is in ieder geval goed geschrokken. Wat ons betreft, wij lopen in een ziekenhuis dat een opleidingsziekenhuis is. De kans is erg groot dat je een assistent krijgt bij welke arts ook. Bij gynaecologie is dat wel heel erg vinden wij en op de verloskamers ook. Tuurlijk moeten ze het leren maar na meerdere slechte ervaringen met assistenten hebben wij er ons buik een beetje vol van. We (ik) hebben dit ook al verschillende keren aangegeven maar helaas is het nou eenmaal zo. Dat is gewoon zo in een opleidingsziekenhuis. Willen we daar vanaf dan moeten we een ander ziekenhuis zoeken. Onze eigen gyn (een schat van een man) weet hij wij erover denken en ons erbij voelen maar hij kán er niks mee. Wanneer je door de week overdag naar de verloskamers gaat is er alleen maar een assistent, geen gyn. Mocht het nodig zijn piepen ze een gyn op die dienst heeft op de poli. Maar dat is alleen in geval van nood zeg maar. Het liefste zie ik alleen nog maar gyns (en dan graag onze eigen) maar dat kan gewoon niet. En zouden we morgen terug gaan dan krijgen we toch weer een assistent. Misschien een andere maar voor mijn gemoedsrust maakt dat niks uit. Vandaar dat we (of er moet ineens verandering komen in de harde buiken o.i.d.) morgen niet gaan maar gewoon donderdag de eigen gyn zien. Meiskes, jullie zijn allemaal zo lief. Ik ben blij met dit forum en helemaal met jullie! Ik ga op de bank hangen bij mijn schatje en spreek/typ jullie morgen weer. Sweet dreams en tot morgen.
nou meiden ik laat even snel wat van mij horen... wat een hectiek allemaal zo ben je thuis en zo lig je in het ziekenhuis... ik zal waarschijnlijk het eea vergeten te zeggen maar dat komt ook omdat ik zo moe ben en echt heel erg geschrokken ik loop namelijk wel te roepen hier dat ik graag wil bevallen maar als je dan op zon verloskamer ligt met 35 weken dan wil ik niets liever dan naar huis en mijn beeb bij me houden tot minstens 37 weken... goed het verhaal... ik zit thuis vandaag heledag mijn schoonmoeder hir geweest... was nog naar de VK geweest en gewoon de standaard controles ondergaan.. wel aangegeven dat ik serieuze harde buiken heb elke keer.. waarop deze nieuwe VK zei anders bel je vanmiddag maar naar het mobieltje dan krijg je MARJOLIJN dus mijn vertrouwde VK... eerst dacht ik nou het zal wel meevallen... nadat mijn schoonouders weggingen belde dees nog heb nog met dees aan de foon gezeten niets aan de hand... maar tijdens het gesprek merkte ik welweer een harde buik op.. en nadat ik had opgehangen nog snel 1 en een heftige.. dus ik denk bel gewoon even ze vroeg of ik het trok om naar haar toe te komen nou ik zei van wel en dat lukte ook goed hoor... tot op dat moment had ik nog het gevoel alleen ter geruststelling te gaan... daar aangekomen natuurlijk het standaard programm.. bloeddruk hartje en toen wou ze een inwendig onderzoek... nou ik dacht nog je zal zien helemaal niets... maar ze zei letterlijk OEPS 2 volle centimeters... ik ga bellen ben de GYN.. en nog dacht ik ik sta zo weer buiten hahah... nou in het ZKH aan de CTG... opeens een hele drukke beeb maar ook weeen activiteit dat zag ik zelf ook... ondertussen mijn man aangekomen in het ziekenhuis.. en tegen hem zei ik nog ik ga hier echt niet blijven dikke lul drie bier... na een 3 kwartier kwam de verpleegster nadat ze overleg had gehad met de GYN dat ik toch echt moest blijven waarop Maurice zei en wat zeg je nu dan.... hahaha nou ik lach nu maar kon toen echt wel janke... vervolgens ging de verpleegster alles uitleggen... en ik moest wachten op de GYN die nog langs zou komen... ok MAURICE dus alles regelen... tv telefoon internet eten halen en oppass verlengen voor onze zoon...toen de GYN kwam... met haar echt een tijdje zitten kletsen en zo ook over het feit dat ik gewoon echt slecht trek om in een ziekenhuis te verblijven... nou toen wou ze me nog even onderzoeken.. en op dat moment krijg ik toch een harde buik dus toen dacht ik al mijn kansen zijn verkeken maar achteraf is dat denk ik ook mijn redding... zij deed namelijk inwendig onderzoek tijdens een hele harde buik... en constateerde net als mijn VK ruim 2 cm ontsluiting maar voelde ook meteen dat er (nog) geen druk achter stond waarop ze zijn meid jij mag lekker naar huis vannacht... mits ik natuurlijk beloofde te bellen zodra er iets veranderde.. enz enz... en moet me morgen weer melden... nou heel verhaal... sorry voor de paniek.. maar vooral mijn excuses naar mijn buddys volgende keer sms ik jullie echt maar nu ging het allemaal zo snel... dikke knuffels voor iedereen..
sooooo.. kwam ook ff weer kijken.. zie ik dat Dwaas ontsluiting heeft.. Meid toch! Hoop dat je je beeb lekker nog even bij je mag dragen meid! Kaarsje brand hier ook voor je!
@Dwazie, lekker dat je naar huis mocht. Hou je rustig en hopelijk blijft die kleine nog even in je buik zitten!
en Dees.. bij jouw ook al zo'n gedoe vandaag zeg.. pffff... meiden toch.. denk aan jullie! Ik schaam me diep dat ik vandaag niet meer op internet ben geweest... (@home deed het weer niet!) Nu doet ie het weer ff... Maar denk echt aan jullie allemaal...
Fijn dwaas dat je toch nog lekker (nou ja lekker) naar huis kon.. gelukkig woon je dicht bij het zh.. tzal wel niet nog weeeken gaan duren, maar misschien kun je beebje nog een weekje bij je houden.. en misschien zelfs wel 2.. Meid.. rustig aan doen...ook voor manlief en we denken aan je... knuffff
@sizzel.. t zij je vergeven hoor.. hier ook internet vandaag errug traag.. heel irritant..maar goed hij doet t wel tenminste...
Jeetje dwazie wat een verhaal! Gelukkig ben je weer thuis, en ga maar lekker liggen en rusten! Dikke knuff! Ook voor dees dikke knuff... Kan me voorstellen dat je ongerust blijft maken en die assistenten/leerlingen die helpen ook niet echt mee, vooral net die ene! grrrr Mijn kaarsje brand nog steeds voor jullie! En niet verplicht voelen om ons op de hoogte te houden want jullie en je kindjes gaan voor. (hoewel alle buddyberichtjes super zijn hoor!) ons kamertje: ja was een heel karwei dat schilderwerk! Ben ook blij dat het af is nu!
Tis gewoon vervelend.. irritant.. Ben hier nu al zo lang met iedereen samen en als er dan op één dag zoveel gebeurd als vandaag dan is het gewoon heel erg klote dat je er niet voor de andere meiden kunt zijn.... Gelukkig doet internet het nu weer... (weet niet voor hoe lang, maar geniet er nu maar even van!)
Dwazie.. je doet je naam nu wel eer aan hoor hahaha.. je zo verontschuldigen dat je je buddy's niet hebt gesmst.. Meid daar hoef jij je op dat moment helemaal niet mee bezig te houden, je hebt Dees gesproken en die heeft ons hier netjes op de hoogte gehouden. Tuurlijk was/is het schrikken voor ons allemaal maar ik denk dat ik namens ons allen spreek dat we blij zijn dat je ons je verhaal komt vertellen en dat alles goed is en dat ze je in de gaten houden. Hoop dat je nu ook wat rustiger bent en lekker in bed of op de bank gaat liggen. We houden je in de gaten hihi. Kalm aan en dikke knuf!