@ BD: verschrikkelijk die stemmingswisselingen.. hier ook hoor..pfff.. snap precies wat je bedoeld.. Hier helemaal over de zeik omdat internet het niet deed... bah! Hormonen... Om de simpelste dingen begin ik te huilen... Hele dikke knuff meid!
Jemig, er zijn er echt veel aan het rommelen. Ik vraag me weleens af wat nou precies dat gerommel is, want ik verklaar mijn "klachtjes" als voorloper op iets wat nog weken KAN duren. Ik ben morgen 38 weken en mag ook weer naar de VK.
@Suuszwanger..hier gaat het redelijk..met beebje gaat alles goed..zit er zelf alleen even helemaal doorheen..daarom ben ik hier ook zo weinig te vinden..ik denk wel veel aan jullie hoor..!
Misschien ligt ie nu wel helemal goed! Koppie naar beneden.. wie weet! internet.. Kweet precies wat je bedoeld.. gelukkig hier sinds gisteravond weer goed.. nu hopen dat het zo blijft.. heb 3 dgn geen internet gehad! grrrr...
Balen MissN, dikke knuffel en doe maar rustig aan meissie! Sizzel, tja, dat heb je gister dus gemist door die geweldige internetverbinding. Het ging de hele dag over eten, we staken elkaar allemaal aan. Op het laatst rende iedereen naar de bakker....ha ha ha.
Ik heb me even opgemaakt....ben nu al kapot...pfff. Even pauze en dan aankleden en boodschapjes doen. Daarna snel weer op de bank....
hihi... oh... dan zal ik niets zeggen....(maar nu ik het woord bakker hoor krijg ik ineens zin in een tompouce! ) Sorry!
Suus, dat heb ik ook hoor, die buikpijn en harde buiken geven mij nog geen seintje dat het zou kunnen gaan beginnen. Heb zelf ook niet het gevoel dat ik snel zal bevallen maar ja, je weet het niet. Het hoort er allemaal bij, even oefenen voor het echte werk Miran, inderdaad thuis bevallen maar wij hebben de voorkeur voor het ziekenhuis, voel me daar fijner bij. Alles bij de hand. in onze vriendengroep is zo ongeveer iedereen naar het ziekenhuis gemoeten, ervoor tijdens of erna. Dat idee alleen al. MAar ja, kan ook zijn dat als het zover is dat ik zoiets heb van laat mij maar thuis. Geen idee. Debora, zul je zien maar ik zou het zeker zeggen dat je veel krampen hebt. Missn, goed aan jezelf denken, probeer veel te rusten en als je zin hebt zien we je wel verschijnen. Ik ga even op de verwarmingsmonteur wachten. Wij krijgen soms geen warm water. Gisteren al een monteur geweest, niks aan de hand. Vanochtend kreeg vriend geen warm water, dus meteen gebeld. Ga ik me douchen, heerlijk warm.. Nou, probeer dat maar eens op te lossen. Veel succes voor de monteur
haha ik vind de gesprekken over eten ook wel leuk hoor! Maar ik kan me gelukkig goed inhouden dus ren niet gauw naar de wupermarkt!
@anoek: das idd een vreemd probleem met jullie water! Hopelijk kan de monteur nu iets vinden, wat das ook niks!
hmm.. anoek.. dat zijn de lastigste mankementen.. vooral als ie het wel goed doet als de monteur er is.. (want dat is altijd het geval!) Succes ermee!
Goedemorgen! Volgens mij gaat het bij steeds meer mensen rommelen hier. Moet ook natuurlijk, maar ik hoop dat alle babietjes nog tot tenminste 37 weken blijven zitten. Die 37 weken lijkt me nog zo ver weg, nog 2,5 week voor mij... Volgens mij heeft mijn meisje gisteren flink tegen mijn lies aangetrapt, want ik heb me daar toch pijn in m'n banden. Niet lekker... Ik ga zo maar eens onder de douche. Haha, ik voel me zo slecht soms dat m'n dochter vaak pas om 10.30 uur in de kleren is. We doen 't lekker rustig aan hier....
trouwens ze hadden me toch vorige week 2 x mis geprikt met het infuus... Krijg ik gister ineens een blauwe plek! haha een hele week niet gehad en ineens een grote bloeduitstorting op een van de plekken! haha
@mamanorah: dat gevoel had ik 2 weken geleden ook en vrijdag ben ik ook 37 weken, het vliegt voorbij! Doe maar lekker rustig hoor! Vind Norah toch niet erg, als ze wat later aangekleed word?
Goed zo Debora. Hier is het meer "het is dat ik geen tompouce lust, maar anders....". Ik heb steeds meer lekkere trek en geef me er weleens aan toe. Moet kunnen. Anouk, geen warm water is irritant. Hopelijk kan de monteur het dit keer snel oplossen!