Haha nee Norah zit lekker TV te kijken, dus die vind het allemaal prima. Zometeen gaan we lekker naar boven, even in de babykamer rommelen. En daarna uitgebreid douchen... Zo komen we de dagen wel door.
Ik kom alleen even snel goedemorgen zeggen & dat ik aan jullie denk! Lees net over Dwazie: meid, wat een dag gisteren zeg... je komt dan ineens in zo'n sneltrein terecht waar je helemaaal (nog) niet in wil komen... veel sterkte en kracht voor jou! Ik ben er straks wel even wat langer, ga nu echt een boterham smeren, voel me gewoon beetje misselijk vd honger
De tijd vliegt idd, ik ben morgen alweer 38 weken. Kan me nog herinneren als de dag van gister dat ik tegen de mensen zei dat ik op de helft was....
@suus: Ja goed van mij he! en dat terwijl ik tegenover de bakker woon! haha Ik heb de laatste tijd niet meer zo'n behoefte aan snoepen.
@Debora, hier juist de laatste tijd heel veel snoepdrang. Vooral chocolade! Ik heb mijn ontwerp voor het geboortekaartje in mijn album gezet. Ik laat hem niet zo lang staan, want wie weet wie er hier op het forum rondhangt! En nu ga ik echt douchen enzo....
@joma dees en dwazie meiden hopelijk voelen jullie vandaag ietsje beter kop op alledrie nog weekje wachten gaat jullie lukken @joma en dees gefeliciteerd met de 36 weken joehoe volgende week mogen onze ukkies komen Voor de rest van de dames een hele dikke knuffel
zo ben ook eens wat doen! douchen strijken en daarna even rusten voor ik naar het zh ga! tot vanavond!
Wat een super gaaf en treffend kaartje! Ik ben bijna jaloers dat jullie weer zo'n mooi mixje krijgen (ik vind dat koppie van Norah echt om in te lijsten!). Moet zeggen dat ik absoluut op donkere mannen val (type Denzel W), maar Koos komt het meest in de buurt van een soort Marokaanse Zeeuw om te zien . Gelukkig heeft de natuur het zo geregeld dat ik mijn Juul straks het mooist vind van iedereen!
goedemorgen meiden! hier gaat niet echt denderend vannacht rot geslapen weer en werd vannacht overgeplaatst naar een eigen kamer ivm met rust en echt slapen en vannacht had echt buikpijn en mentruatie krampen .toen een kruik gekregen en ging beterder met de pijn! vannacht en vanmorgen weer aan de ctg scan gelegen dus kan dat ding dromen nu! vanmorgen half uur weer aan de bloeddrukmeter gelegen en bloeddruk was weer vanouds hoog dus schiet niet op! net kwam de arts van de afdeling langs en ja als de klachten zo blijven of erger worden dan kijken ze met 37 weken voor hulp dus inleiden!nou we zullen zien maar ben het echt zat nu ben echt op!dus zal dat ook hier wel duidelijk laten merken en hoop zo dat ze me volgende week helpen.......wilde nog ff knuffel uitdelen aan jullie voor de steun en DEES kom op meid laat je niet wegsturen hoor blijven zeuren en je krijg strak een springlevend mooi mannetje in je armen KNUFFFFFF en DWAZIE die van jou blijft nog ff een weekkie zitten ook ook DIKKE KNUFFFFF denk aan jullie allemaal!
@joma inderdaad meis kan me voorstellen dat je helemaal op bent en jullie uk mag vanaf volgende week echt komen dus spreek maar goed van je af he. Ik denk aan je meid dikke knuffel
Oh meiden ik heb fotos van onze uk (van gisteren) en van de babkamer in mijn album gezetten @naatje ga vanmiddag proberen fotos van de klamboe te maken ff kijken waar ik m zolang kan ophangen
Joma hou je taai meid! en vooral hou je rustig! Misschien heb je al in een weekje je beebje in je armen!
Ooooh meiden, het is weer eens zover, tranen om mijn schoonloeder. Ik kan het er nu helemaal niet bij hebben. Met de kerst hebben we met z'n allen (ouders, schoonouders en wij) duidelijke afspraken gemaakt omtrent het bevallen en gebeld worden en ook over het oppassen straks. Mijn schoonouders wilden dus niet worden gebeld als ik bezig ben omdat ik niet wil dat ze langskomen. Nou zei schoonma, bel dan maar niet want we willen wel komen. Die afspraak stond dus, pas bellen als ze er zijn. Tot ze vorige week ineens belt dat ze dan wel gebeld wil worden want dan kan ze de dieren hier verzorgen. Maar ik wil dus niet dat ze in mijn huis rondloopt als ik er niet ben. Daarbij word ik nerveus van de gedachten dat ze zo dicht in de buurt is als ik lig te bevallen en waarschijnlijk, tegen ons verzoek in, toch naar het ziekenhuis komt. Dat was dus frustratie 1. Ik heb ondertussen met mijn ma afgesproken dat die hierheen komt om de dieren te verzorgen, even het huis aan kant te maken en dan naar het ziekenhuis komt. Dan frustratie 2 en dat is de druppel dus. Ik ben zooooo boos en loop al de hele tijd te janken . We hadden besproken dat vakanties van de ouders en schoonouders gewoon moeten kunnen maar wel in overleg. Ik kan namelijk niet zomaar vrij krijgen. Daarbij is vrijdag hun oppasdag en dat is bij ons de drukste dag van de week. Ja hoor, het zou in overleg gaan. Mijn moeder heeft ze zelfs nog gewaarschuwd dat 4x per jaar op vakantie gaan niet zomaar meer kan (ze gaan vaak 4x of vaker). Krijgen we gisteren een mail dat ze een vakantie hebben geboekt in juni en net in die periode vallen 2 vrijdagen . Ooooh ik kook gewoon. Ze zijn nog niet eens begonnen met oppassen en het gedonder begint al. Ik heb zo de neiging om alsnog het kdv te bellen en hem daar naartoe te laten gaan straks. Ik wíl die mensen niet eens meer als oppas hebben.