jeetje JOMA meid.. ik heb het wel met je te doen hoor.. heel veel sterkte en kracht.. en volgende week wordt onze week! hier weer teug van VK.. nogsteeds 2 cm dus dat zit wel goed... gewoon afwachten kan natuurlijk nog heel lang duren nu... maar ipv van dat ze me nu vanaf 38 weken wilde gaan inleiden.. dat hoeft niet meer... ze zegt als jij(dus ik) ht wilt dan breken we volgende week met 37 weken dus je vliezen en dan kan ze komen.. en mag je ook nog lekker thuisbevallen ik ben dus heerlijk rustig weer.. we zien wel... vanaf nu ga ik dan ook weer lekker met jullie kleppen... bedankt nogmaals voor alles hier!
meisje meisje... even lekker janken hoor kan goed opluchten... wat een drama die schoonouders van jou zeg... kan me je frustratie goed voorstellen...1 tipje neem geen telefoon meer aan van je schoonouders... gewoon even afsluiten want dit kan je er echt niet bij hebben.. dikke knuf en je weet het he......
Arme Joma, dikke knuf meid! Debora, wat een duidelijke echo's zeg! Mooi en lief koppie heeft jullie ukkie. Leuk kamertje ook en schattige gordijntjes. *Gaat weer verder afkoelen*
Dank je Dwazie. Terwijl ik het hele verhaal typte belde ze dus ook nog. Waarschijnlijk omdat ik nog geen reactie op de mail heb gegeven. Ik word zo gestoord van dat wijf. Ik heb het ook naar Olaf gestuurd dat ik zo boos ben, ik moet het toch kwijt. En die arme ziel is aan het werk en kan er zo weinig mee op dit moment. Gelukkig is hij het met mij eens en staat zo niet tussen 2 vuren. *edit* uiteraard heb ik de telefoon niet opgenomen
ja het is vervelend voor olaf maar hij zal je wel begrijpen en laat hem anders maar de telefoonopnemen vanmiddag als ze weer belt..
@Dees Grrr wat een vreselijke schoonloeder heb jij zeg , GATVER! Waar bemoeit zij zich mee, wat denkt ze wel niet. Zij wilt naar JOU huis komen, Zij wilt naar het ziekenhuis komen, zij wilt op de hoogte gesteld worden als het gaat beginnen ? Het gaat er helemaal niet om wat zij wilt, jij bent degene die gaat bevallen. GRRRRRRRR Voor het oppas probleem (zijn dat ook je schoonouders ) Je ziet nu al dat je niet op ze kan rekenen, dus ik zou een andere oplossing proberen te zoeken, zodat je niet afhankelijk van hun bent!
meiden ik heb de groeiecho al gehad!en ons meissie weegt vandaag met 36 weken ongeveer niet schrikken al 3624 gram !dus ja lucht heel erg op! dus ben benieuwd en denk dat ze me zeker niet te lang laten lopen!gemiddeld bijna 3 weken voor!dus denk wel dat ze wel klaar is !zo moest ff kwijt oja lekker lange benen ook benen al op schokking 41 weken en 6 dagen! zo moest ff kwijt!
Zoooo wij zijn weer helemaal fris en aangekleed.... De was staat aan, en we zijn klaar voor de rest van de dag. @Mrijn, ja gelukkig hebben wij zometeen allemaal het allermooiste kindje in onze handen! @Joma, balen dat je zo slecht geslapen hebt meid. Nog een week uitzingen en dan gaan ze je inleiden. We zullen je wel deze week doorslepen. Hoe gaat het met je jeuk? Wel handig dat je je mobiele internet mag gebruiken in het ziekenhuis. @Vivian, mooie echofoto's en leuk je babykamer! @Dees, oooh wat lekker frustrerend. Dat is toch wel het laatste wat jij op dit moment kan gebruiken, stress om al dit soort dingen. Dikke knuffel voor jou. @Dwazie, fijn dat je gerustgesteld bent! Jouw beebje blijft gewoon nog even zitten! En die 37 weken, dat ben je zo! Ik ga even naar mijn ouders huis. Ze zijn er niet, maar moet er een paar dingen regelen! Tot later...
Zo zeg, dan is het wel fijn dat ze je niet tot de 40 weken laten doorlopen... Fijn dat je je meisje ook nog weer even hebt mogen zien, hopelijk geeft je dat een beetje moed om de komende week door te komen.
IK kom alleen iedereen even een knuffel geven!! Heb geen zin om ergens om te reageren, sorry Misschien later op de dag....
Wel lekker om te weten dat ze zo'n goed gewicht heeft joma, nog even de tanden op elkaar en dan heb je volgende week je uk . Dees zal echt zeggen waag het nog een keer te bellen en je hoort helemaal niets meer, spreek desnoods af dat jij om de dag belt om ze op de hoogte te houden, houden ze zich niet aan die afspraak dan is het voorlopig even over met het contact totdat je bevallen bent. Je kan deze stress er toch niet bijhebben, en ze hebben we een mega bord voor hun kop. Hier was alles ok bij de vk, ze schat het met 40 wk op 7/ 7,5 pond. Dus verwacht dat ik nog wel ff doorloop. Word zelf alleen gek van het ongi pijn en de krampen, kan nog geen half uur van huis zonder het idee te hebben dat ik de boel onder ga plassen En waarom verkopen ze de donuts bij de ah nou per 5, heb er nu nog maar 2 over. Denk dat ik die ook maar opeet kan de verpakking de kliko in voordat mannetje die ziet
Hahaha grappig, dat doe ik ook, ik eet ook dan meteen maar het hele pak koekjes op en gooi dan de verpakking weg, zodat mijn vent geen commentaar kan geven.
nog niets terug gelezen, heb niet veel tijd, moet zo boodschappen doen! Maar even melden hoe het bij de vk was net! Alles gaat nog steeds goed, het kindje is nog steeds niet ingedaald en ze schat het kindje NU AL op 3,5 kilo! Dus een grote baby voor ons Ik hoop dat alles hier z'n gangetje gaat, geen gekke dingen enzo... Ik zal vanavond de boel even terug lezen en reageren enzo! xx
pfff.. dees.. wat kan ik je frustratie goed voorstellen zeg.. (je weet dat ik ongeveer in dezelfde situatie zit, heb gezeten..) En zoals ik het nu lees weigeren ze zich dus aan te passen aan de situatie en zitten jullie dadelijk weer met de gebakken peren. Continu oppas regelen, nergens van opaan kunnen.. Ik kan me zo goed voorstellen dat je eraan denkt om het kdv te bellen... Misschien is het iets om er serieus over na te denken. Je hebt dan de frustratie van je schoonouders niet meer, want je weet dat je elke vrijdag luuk daar naar toe kan brengen. Het levert je denk ik wel heel veel rust op.. (misschien mag ik dit niet zeggen hoor, maar weet echt precies hoe je je voelt) ennuh.. over het bevallen. Gewoon niet bellen. Jullie bellen wel wanneer jullie eraan toe zijn, niet wanneer zij willen dat jullie gebeld worden. Zo werkt het niet. Klinkt heel hard, maar dat moment is van jouw en olaf en niet van je schoonouders of jouw ouders. Jullie beslissen wie, wanneer op bezoek komt. En als jij nu al weet dat je nerveus wordt bij de gedachte dat je schoonouders op de gang staan te wachten, nou geloof me.. dat zal de bevalling er niet makkelijker op maken. En die is al zo moeilijk... Misschien klink ik nu als een psycholoog hoor.. dat wil ik niet, maar weet uit ervaring hoe je soms voor jezelf op moet komen in deze situaties. Dat is héél erg moeilijk, maar je moet het echt doen meid, anders blijven ze over je heen walsen en je wensen negeren.... Dikke knuff
He meiden, @Joma, wat fijn om te weten dat je meisje er klaar voor is! @Dwazie, wat een rustig idee, fijn hoor. @Thirza, fijn dat alles goed was en komt allemaal goed. @Dees, jeetje wat een gez..k dat kun je er nu echt niet bij hebben. @Debie, fijn dat alles goed is meis. @Sizzel, succes bij de vlos! @Debora, succes vanmiddag! Liefs bd
@ Joma : fijn te horen dat alles goed is meid! haha.. en echt lange benen! haha...Fijn dat je nu die onzekerheid niet meer hebt! @ Dwazie : Mooi zo.. alles dus nog zo gebleven zoals het moest.. Goed nieuws gelukkig!
hallo meiden, knuff voor iedereen! Joma, vervelend dat je in t zkh moet blijven maar goed ze houden je daar goed in de gaten en de kleine ook dus dat is toch een geruststelling he. Dees, jeetje wat een gedoe met je schoonouders. Kan me voorstellen dat je daar boos om wordt en je t er nu echt niet kunt bijhebben. Dwazie, hoe gaat t nu met jou? Srry dat ik niet op iedereen reageer maar t is soms ook erg moeilijk bij te houden hiero..wordt zoveel gepost he. Zijn er verder nog ontwikkelingen die ik gemist heb? Hier is alles oke...gaat zn gangetje.. Groetjes, Baby4me
Zo.. hier net de was gedaan, gestreken, eten voor vanavond vast klaargezet, oud papier opgeruimd.. zo.. en nu vind ik het wel welletjes! Doe nu niet zoveel meer!
Zo, net een heel bon bon bloc zitten weg kanen....mjammie! De boodschappen staan weer in de kast en ik nestel me lekker op de bank. Dees, pffff...vreselijke schoonouders (weet er helaas alles van). Ondanks dat mijn schoonmoeder ook gebeld wilde worden als ik bezig ben, hebben wij gezegd dat we iedereen pas bellen als alles klaar is. Dat is een leugentje, want mijn ouders worden wel gebeld als ik weeen krijg. Maar wel heb ik met mijn ouders afgesproken dat ze thuis komen en niet in het zotel. Mijn schoonmoeder was zeer teleurgesteld en heeft nog even op mijn vriend staan inpraten (lees: zielig doen), maar gelukkig hield hij voet bij stuk. Het was/is niet makkelijk, maar wij willen het gewoon zo. Neemt niet weg dat wij nog heel veel andere problemen voorzien met mijn schoonouders, maar dat regelen we tzt wel. Dat oppassen zou ik toch terug draaien, want dat gaat problemen geven. Als er nu al irritatie is...kan alleen maar erger worden. Meid, kies voor jullie zelf en laat dan de bom maar barsten hoor. Op dit moment is dit het laatste waar je je druk om moet maken. Hele dikke knuffel! Joma, flinke meid dus al. Probeer deze week nog even vol te houden en dan mag je lekker die mooie dame in de armen houden. Kop op meid! Dwazie, fijn dat alles stabiel is. En nu maar weer genieten van de zwangerschap, want die duurt niet lang meer bij jou. Aaaah, van wie was dat kamertje en kaartje (van MamaNorah en Vivian?) nou ook al weer? In ieder geval vond het het super mooi!