MissN gelukkige verjaardag! Sizzel meid, wou dat mijn klachten al over waren maar herken jouw gevoel hoor. Als ik me dagen wat beter voelde, had ik ook onmiddellijk twijfels. Nu blijft het jammer genoeg nog steeds de hele dag door en met ups en downs. Gisteren weer veel moeten overgeven, vandaag iets beter... maar toch bijna constant gevoel van misselijkheid Daisy, ik slaap ook de klok rond momenteel, heb wel geluk dat ik verlof heb. Overslapen is echt niet fijn! Nika, fijn dat je over je twijfels heen bent! Vivian, kijk er ook al naar uit om te gaan shoppen voor zwangerschapskleren, maar omdat ik zoveel ben afgevallen zijn mijn gewone kleren momenteel zelfs te groot... denk dat ik nog paar weekjes kan wachten. Groetjes Twins
hey meiden ik heb net even voor mezelf gependelt en die zei 29 januari 2008 beval ik van een meisje ik ben benieuwd
Chinese conceptiekalender Supermummy: Jongen MissyN: Meisje Baby4me: Meisje Sizzel: Meisje Joma: Meisje MamaNorah: Meisje Lin1984: Jongen Dotje1986: Meisje Wen26: Meisje Twins: Jongen Mrijn: Meisje Amsy: Meisje Sjaantje: Meisje Boney: Jongen Marja82: Meisje Mama33: Meisje Vivian: Meisje Debie: Meisje Zico: Meisje Esmay: Meisje Ichtus: Meisje Lis: Jongen Amma: Meisje Fempje: Jongen Kikkert: Jongen
He meis, Ja ik, volgens de chinesen een meisje. Missn, gefeliciteerd! Nika fijn dat je ene goede echo hebt en welkom! Sizzel knuf meisje, vertrouw op je lijf! Kikkert beterschap! Meiden ik ga lekker slapen ben ook echt super moe! Liefs
@Sizzel, zou je mijn 20 weken echo ook willen toevoegen aan de lijst, ik heb hem 10 spetember om 9.00 uur. Liefs
Effe snel want moet zo gaan werken @Sizzel, Maak je geen zorgen (hehe weet is moelijk ) Ik ben ook vanaf vandaag weer heel fit. en ook mijn borsten zijn niet meer gevoelig. Je bent ook alweer bijna 11 weken hé, dus misschien langzaam aan verdwijnen die klachten nu ook. @Amma, Ja gelukkig heb ik bijna nooit nachtdienst, alleen vanavond dus omdat iemand ziek is. Wat ik moet doen,, uuh vooral wakker blijven veel vreten koffie drinken en internetten Mijn werk bestaat uit voertuighulp in heel Europa organizeren en voertuighulp en medische hulp in Spanje en Portugal organizeren. @Kikkert, Vervelend zeg voedselvergiftiging! Weet je wat je verkeerd gegeten hebt? Beterschap meid! @Wen26 en Lin1984 gefeliciteerd met de 12 weken grens ! @Vivian, dus jij wel geslaagd bij de Prenatal ?Leuk! Ik ben hier wezen kijken bij de Prenatal maar vind er echt niks aan, en alleen maar spijkerbroeken en van die dikke broeken. Ik wacht nog effe af, ik heb een zomerbroek een maat groter gekocht en de rest koop ik dan na de zomer. @Nika,Welkom terug, en gefeliciteerd met je goeie echo! @Daisysanches, Ja vervelend dat je zo moe bent en zo goed slaapt Je hebt in iedergeval wel een goed excuus om te laat te komen. Groetjes en tot later!
Hey meiden, Ben zo moe geweest en hard gewerkt vandaag dat ik niet te energie heb gehad om eerder te reageren. Sorry... Ook omdat ik nu even ego berichtje plaats. Ik heb 's avonds nu echt pijn aan mijn banden. terwijl ik overdag niets bijzonders doe. Ja achter een peuter aanrennen dat wel. Nu ook, ik val haast om van vermoeidheid. En mijn buik stribbelt lekker tegen. Morgen gaan mijn man en ik een weekendje weg. Norah blijft bij mijn ouders. Lekker 2 nachten bijtanken. Ik heb er zo'n zin in. Ik meld me hier weer op zondagavond! Iedereen veel plezier dit weekend. XXX MamaNorah
Chinese conceptiekalender Supermummy: Jongen MissyN: Meisje Baby4me: Meisje Sizzel: Meisje Joma: Meisje MamaNorah: Meisje Lin1984: Jongen Dotje1986: Meisje Wen26: Meisje Twins: Jongen Mrijn: Meisje Amsy: Meisje Sjaantje: Meisje Boney: Jongen Marja82: Meisje Mama33: Meisje Vivian: Meisje Debie: Meisje Zico: Meisje Esmay: Meisje Ichtus: Meisje Lis: Jongen Amma: Meisje Fempje: Jongen Kikkert: Jongen Bigdream: Meisje Debora21: Meisje
@nika ja geweldig he zon extra echo ze vroeg of ze op ons mocht oefenen ik had echt meteen zoiets van ja natuurlijk altijd super een extra echo! En als hij weer zo mooi is loop ik de rest van de dag weer met een smile van oor tot oor @supermummy ja ben goed geslaagd had voor nu met name truitjes nodig maar heb voor het najaar en de winter alvast wat broeken meegenomen mijn vriendin was vorig jaar in de winter zwanger en zij zei je kunt ze beter nu meenemen wat straks is al het leuke spul weg want dat had zij dus ook dus ik dacht nou dan meteen wat broeken mee en leuk truitje met lange mouwen en een paar die ik nu al kan gebruiken want mijn truitjes zijn hopeloos kruipen allemaal omhoog. Maar goed meiden ga nu naar de vk ik zie jullie later vandaag nog wel doei doei
3/8 Missdroppy, 1e echo Succes met de echo vandaag! Vivian, veel plezier bij vk! Zag in de lijst dat je morgen weer voor een echo mag? Klopt dat...wel snel achter elkaar gisteren eentje en morgen weer... Jij woont dus ook in t zuiden vh land...Ik ga morgen naar de boulevard waar jij bent geweest. Ga ook eens bij prenatal kijken. Heb je trouwens bij positiekleding de maat gepakt die je normaal hebt of een maat groter? Hadden ze nog uitverkoop van positiekleding? Groetjes, Baby4me
Nika, welkom terug hier en fijn dat je echo goed was! Kikkert, beterschap hopelijk voel je je snel weer wat beter. Zou je voor mij ook eens willen pendelen mbt bevallingsdatum. Ben wel benieuwd! Alvast bedankt!
vervelend dat je je verslapen had maar ja kan gebeuren. Ik moet zeggen dat ik zelf de laatste tijd ook wel moeite heb om vroeg op te staan...ik moet er ook altijd om 6 uur al uit...ben ook zooo moe nog sochtends. gelukkig kan ik wel nog een half uurtje in de trein slapen. Dat scheelt wel een beetje.
Hoe voelt dat eigenlijk bandenpijn? Veel plezier met jullie weekendje weg! Geniet er maar lekker van! T weer wordt in ieder geval goed dus dat is al mooi.
heeft ieder van jullie al kraamzorg en kinderopvang geregeld? hoe gaan jullie t doen? kdv of gastouderopvang? en hebben jullie al nagedacht over thuis bevallen of in het zkh?
goeden morgen meiden!hier nu een lange werkdag voor de boeg van half 9 tot 9 uur vanavond!gelukkig nog niet zo druk!kan met mobiel niet op iedereen reageren duurt gewoon te lang! @meiden met de echo vandaag succes! @ik heb ook nog geen kraamzorg aangevraagd wacht ik mee tot ik 13 aug bij vk ben geweest hihihi @ik ben ook wel benieuwd wat jullie voelen bij bandenpijn?
@ Mamanorah.. ik heb al een paar weken daar last van.. Zodra ik plat ga liggen.. Begint het rommelen.. Echt vervelend is het.. Maar wist eerst niet wat het was.. Dus dacht toen ook aan bandenpijn.. Ga nu maar standaard elke avond met een kruik naar bed.. Doet het tenminste niet zeer.. @ Joma.. das moeilijk uit te leggen wat ik precies voel.. Soort drukkende/stekende pijn.. (pijn is een groot woord) onder in mijn buik.. en soms in mijn liezen.. @ Baby4me.. ik heb de kraamhulp en kinderopvang nog niet geregeld, omdat wij eerst de 1e echo willen afwachten.. En dat is gelukkig dinsdag al en ook nog eens tegelijk, dus dat is wel fijn.. Hier gaat het zijn gangetje.. Krijg ook steeds minder klachten.. Maar gelukkig ben ik niet de enige..
@ Baby4 me, hier kraamzorg en kinderopvang geregeld. (ik werk op een kdv als leidinggevende en kan mijn kind 2 dagen plaatsen daar.) Verder hoop ik dat mijn mannetje een dag minder kan gaan werken, dan zijn we rond.