Februari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bigdream, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Ze wil ook niks begrijpen en alles draait om haar en hoe het voor haar allemaal is. De ellende is dat Olaf ook niet door haar heen komt en ze hem een schuldgevoel aanpraat. Ze is zo slinks.

2. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    Als eerste super bedankt voor jullie medeleven meiden! en dees bedankt voor het posten hier!

pfff... dat was ineens vliegen en stressen..

belt de vk me op, ik alles uitgelegd en dat ik me dus echt niet lekker voel. Dan kom maar langs op de praktijk zei ze, dan heb ik alles bij de hand. Prima, ik buurvrouw gevraagd mee te gaan omdat ik zelf niet durfde te rijden.. Die ging met alle liefde en plezier mee! (thanx naatje!)
    Bij de vk bleek mijn bloeddruk vrij redelijk, 150/80, dus niets om me eigenlijk zorgen over te maken. Beeb deed het ook super goed, hartje klopte prima en bewoog goed.. Toen toch even urine controleren en ja hoor.. spoortje eiwit.. grrrrr... :evil: :evil: :evil:
    Dus vond de vk dat ik toch maar even langs de gyn moest omdat we ook net weer voor het weekend zaten. Ze wilde me zo niet het weekend in sturen. Dus zij de gyn gebeld en die was het ermee eens dat ik maar langs moest komen voor bloed en urine onderzoek en ctg. Dus naar het ziekenhuis..

Daar dus ctg gekregen, alles helemaal goed. Kleine bewoog prima, was echt hyperactief.. alleen mijn bloeddruk zat toen weer rond de 150/93.... :( Dat was dus niet de bedoeling. Bloed en urine leken goed dus mocht ik uiteindelijk wel naar huis. Gyn maakte zich wel zorgen om de klachten en de verhoogde bloeddruk. Hij heeft ook nog even gekeken met de echo of dat de kleine op schema lag... ja dus.. kwam nu uit op zo'n 37 weken! :confused: :D ;)

Omdat hij het niet helemaal vertrouwd en toch denkt dat er iets aan het "broeien" is moet ik zondagmorgen weer terug voor weer alle onderzoeken. Krijg dan ook weer ctg.
    Ik was in ieder geval al lang blij dat ik naar huis toe mocht eigenlijk..
    Bij verergering moet ik meteen weer naar het ziekenhuis.

3. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    En suus, ik denk dat de rommel thuis wel meevalt. als de vk weg is, is de kraamverz. er en die heeft dan alles al opgeruimd.

Maar begrijp het wel hoor. Ik ga hier zowiezo in het ZH bevallen, maar ik zou het ook heeeeeel fijn vinden om thuis te bevallen. Maar je hoord vaak bij 1e kindje dat je alsnog met kind half tussen je benen naar ZH moet. Heb ik niet zo'n zin in.
    En in het ZH is alles bij de hand.
    Dus bij mij is het puur 'veiligheids' overweging dat ik naar het ZH ga.
    Maar nogmaals, het lijkt me heerlijk om in je eigen huis en eigen bed te bevallen...

Hoop niet dat ik het nog moeilijker voor je heb gemaakt... ;)

4. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Gelukkig met de kleine alles goed sizzel... En fijn dat je goed onder controle word gehouden.
    Maar je zult je wel kapot geschrokken zijn...

En dan beeb nog 2 weken voorlopen. zo dan....

5. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    oeh... er zou een vriendin komen logeren vanavond met haar man en kleine van bijna een jaar.. dus wij straks, toen wij wisten dat ik naar het ziekenhuis moest meteen gezegd dat we niet wisten hoe laat we thuis zouden zijn. Dus net ge-sms-ed. Ook dat we zondagmorgen weer terug moesten, krijgen we een sms terug, "nou sorry, maar als we zondagmorgen weer terug moeten dan komen we morgen dus ook niet." grrrr... daar wordt ik dus boos om he... Dus ik terug ge-sms-ed.. "sorry, wij waren even met onze gedachten bij die kleine van ons en even niet bij alles en iedereen om ons heen..." Krijg ik weer een sms terug "maar wij moeten ook vanalles regelen als we met de kleine op en neer moeten komen (2 uur rijden) en dat lijken jullie niet te snappen... " nou sorry.. heb er gewoon niet meer op gereageerd.. hier wordt ik dus kwaad om!

6. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    haha.. ja dat had ik ook niet verwacht.. werd nu geschat op 6 pond! Best netjes dus!

7. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Blij dat je er weer bent Sizzel en alles toch goed is nu.

Ik ga de pc uitzetten, hangen en misschien in bad. Ik moet het even van me af zetten allemaal.

Lief dat jullie zo meeleven meiden, dikke kus daarvoor.

Tot morgen en een fijne avond.

8. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Nou ja zeg.... Zit me hier alleen maar op te winden... Schoonloeders.... Vriendinnen....

Dan blijft ze toch lekker thuis? Wanneer zou ze anders naar huis gaan dan?

Zit me echt te verbazen hier zeg!

9. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    Tot morgen dees!
    heb net het hele verhaal gelezen meid, super dat je het nu via olaf laat verlopen. Ik hoop dat het helpt!
    Nogmaals bedankt!

10. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    Nou dat had ik dus ook ff...
    ik had echt zoiets van : het draait hier even niet om jullie!
    grr... kan me er echt boos om maken..
    ze zouden vanavond komen en dan zondagmorgen weer terug.. maar omdat ze als ze morgen komen pas tegen de middag hier zijn vinden ze dat te kort. Nou dan niet hoor.. Ja sorry... ze zijn super lief, maar dit kan ik er ff niet bij hebben hoor.. Denk nu even aan beeb en aan mezelf...

11. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    he SIZZEL... wat heb jij ons laten schrikken zeg...
    gelukkig is alles ok!nu rustig aan he

meer even iets anders wat is er in godsnaam aan de hand dees met haar schoonloeder jij met je vriendin... arggg die is bezopen zeg... sorry hoor maar ik kan me zo kwaad maken over dit soort praktijken...

meid ook voor jou probeer je er niet al te druk over maken... denk aan jezelf...

mag ik jullie trouwens een vraag stellen...

kan je beeb ook TE druk zijn in je buik... ik heb echt sinds een kwartier een serieuse golfslagbad in mijn buik.. enorm druk niet eerder zo meegemaakt

12. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Je hebt groot gelijk meid. Dit is nu ff belangrijker.
    doeg dees...

Ik ga ook ff hangen. doei

13. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Oh Sizzel, wat belachelijk! Dat zijn toch geen reacties meer....pfff. Niets van aantrekken hoor.

Fijn dat alles goed is gegaan. En zondag weer terug is in ieder geval een gerustellende gedachte. Nu maar even bijkomen van de schrik meid. Knuf.

Boney, juist fijn dat je even jouw kant aangeeft. Vind ik juist fijn, want je schreef wel een paar dingen waar ik even over wil nadenken.
    Tja, ik heb ook nagedacht over met het kind half tussen de benen naar het zh. Maar als ik naar het zotel ga is het dezelfde afstand. En wat moet dat moet....

14. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Doei Dees en Boney.

Volgens mij is dat alleen maar een heel goed teken hoor Dwazie. Dat had de VK ook tegen mijn zus gezegd, zij had namelijk dezelfde vraag. En de VK dacht dat het weleens kon zijn dat de kleine probeert een andere houding aan te nemen en dat de beperkte ruimte niet mee helpt, dus frustratie, dus een golfslagbad.
    Helpt het als je jouw handen op de buik legt?

15. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Ik ga er ook vandoor.....lekker bankhangen en goed nadenken.
    Tot morgen dames en slaap lekker!
    Voor iedereen die het kan gebruiken: knuffel!

16. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    hihi.. ik heb net een 40 min ctg gehad en het was 1 groot golfslagbad en dat was helemaal prima dwaas! Dus maak je niet druk meid! De gyn was over beeb uitermate tevreden!

17. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    thnxx suus voor je snelle antwoord... ik maak me ook niet echt druk en eigenlijk is het heel lachwekkend.. maar even schoot die vraag door mijn hoofd... het is inderdaad alsof ze haar draai niet kan vinden.. hahah.. maar om nou haar voeten elke keer af te zetten tegen mijn ribben dat is echt niet nodig...

18. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    jij ook bedankt sizzel.. voor het antwoord

knuffels

19. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    Meiden.. ik duik zo mijn bedje in.. lekker tv kijken.. heb het echt helemaal gehad! pfff... al dat gestress en gedoe.. dat kan ik dus echt niet hebben!

Tot morgen!

20. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Heej Sizzel, fijn dat je weer thuis bent maar wat voor klachten had je precies dan als ik vragen mag?
    Ik heb vandaag ook lopen denken om te bellen, last van lage buikpijn, hoofdpijn, niet lekker.
    En als ik hier dingen lees vraag ik me af wat jullie voelen enzo.
    Ik weet wel dat ik het beu begin te worden maar van de andere kant vind ik die drukte in mijn buik ook wel weer gezellig.

Deel Deze Pagina