Februari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bigdream, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Hi, ik weet niet of Siz al naar bed is dus zal ik even de doorsnee klachten voor beginnende zw.vergiftiging opsommen. Naast een verhoogde bloeddruk, kan je dan last hebben van hoofdpijn, een bandgevoel om je buik (dus géén lage buikpijn), veel vocht vasthouden en tintelende vingers en/of handen.

Maareh, laat je niet gek maken hoor. Als je bloeddruk verder ok is, is hoofdpijn niets alarmerends volgens mij.

2. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    hihi ik heb echt een bloed hekel aan bowlen. Vind het absoluut niet leuk en heel vies met van die vieze stink schoenen. Nu wil peter me altijd nog een keer proberen mee tenemen om te bowlen.
    Nu hebben we morgenavond etentje. Krijgen we net een mail dat ze daarvoor uurtje gaan bowlen....

hihi ben ik ff blij dat ik een heeeeeeel goed en duidelijk zichtbaar exuus heb...
    Lach me kapot zeg.

3. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    Ik ben erg misselijk, duizelig, bovenin mijn buik rechts heb ik echt pijn... erg gevoelig.. beetje bandgevoel zoals mrijn al zei, ik zag echt sterretjes als ik op stond en vanmiddag lukte het opstaan zelfs niet goed meer.. kreeg toen ook nog hoofdpijn, toen was de maat eigenlijk vol!
    Bloeddruk was al hoog, dus 1 en 1 bij elkaar optellen. was dit in ieder geval niet goed..

maar maak je niet druk meid, gewoon hoofdpijn kan natuurlijk altijd! is echt niet meteen zw vergiftiging!

4. MamaNorah

MamaNorah Fanatiek lid

20 feb 2007
    1.654
    0
    0
    Sizel, wat fijn dat je weer naar huis mocht! Hopelijk zijn zondag ook alle controles goed. Wel rustig aan doen hoor! En ik vind het echt een rare reactie van je vriendin, ze zou als moeder toch moeten begrijpen dat jij in deze situatie voor je kind kiest.

Dees, aan de ene kant fijn dat de bom gebarsten is met je schoonmoeder. Nu heb je hopelijk voorlopig geen last meer van haar. Aan de andere kant heeft het natuurlijk nu heel veel stress opgeleverd. Hopelijk heb je het vanavond een beetje van je af kunnen zetten.

Ik ben zo moe vanavond. Heb het gevoel dat alle energie uit m'n lijf weg is. M'n armen en benen voelen zo zwaar. En m'n buik is keihard. Ik ben blij dat ik vandaag een echo foto heb meegekregen. Dan weet ik tenminste weer waarvooor ik zwanger ben. :D

Tot morgen allemaal! En slaap lekker...

5. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @sizzel wel fijn dat de ctg goed was en dat de gyn. zo tevreden was.

ik heb het op het moment weer ff helemaal gehad. ik had afgesproken rond 20uur de vk te bellen omdat ik ukkie zo weinig voelde. nou had de vk die vanmiddag dienst had geen dienst meer dus ik kreeg de andere vk aan de telefoon. dus ik zeg tegen haar: het gaat nu wel weer redelijk maar ukkie is nog steeds aan de rustige kant.

waarop zij antwoorde: tsja ik denk dat jij je gewoon te druk maakt over vanalles, omdat jij (ik dus) afgelopen maandag ook al zei dat je (ik dus) het helemaal gehad had, en dat jij (ik dus) liever vandaag als morgen wilde bevallen.

waarop ik weer antwoorde: nee dat is niet zo, ik maakte me gewoon een beetje zorgen omdat ukkie super rustig was.

waarop zij weer antwoorde: tsja dit is toch geen reden om ingeleid te worden. je hoeft je babytje maar 1 a 2 keer te voelen.

waarop ik weer antwoorde: ja maar das ook helemaal niet mijn bedoeling om ingeleid te worden.

na dat ik opgehangen had heb ik alleen nog maar kunnen huilen, dit gesprek heeft me zo verdrietig gemaakt, ik heb gewoon het idee dat de vk mij niet serieus neemt en dat ze me helemaal niet begrijpt. de andere vk die vanmiddag bij mij was die begreep me tenmiste wel. maar toch heb ik nu het gevoel dat ik me in haar ogen aanstel. maar dat is echt niet zo, ik heb het gewoon gehad met alles :( en al helemaal met mijn vk (die wat ik aan de telefoon had)!

mijn man zegt bel haar terug en dan zeg je dat je je onbegrepen voelt door haar, maar daar voelde ik me niet prettig bij dus dat heb ik maar niet gedaan.

sorry voor mijn hele verhaal.

6. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Meiden, wat een stilte hier... Ik ga er ook maar een eind aan maken (figuurlijk dan hè, we hebben al genoeg sensatie met al die op hande zijnde bevallingen 8) )..
    Ik heb de hele avond al krampen in mijn rug die met enige regelmaat terugkeren. Hebben jullie enig idee waar in je rug je rugweeën voelt? Ik weet 100% zeker dat dit geen weeën zijn hoor, maar het voelt nu al niet aangenaam, laat staan als dit een voorbode is op het echte werk.

Ik kom morgen nog wel even spieken, maar zal niet posten. Ga naar de eerste verjaardag van de dochter van een van mijn beste vriendinnen in Voorburg. Daarvoor ga ik met een collegaatje die daar ook woont koffie drinken. Ik vind het wel jammer dat ik 80 km van mijn werk woon hoor, ik mis mijn collega's gewoon een beetje. Deze collega is ook zwanger en gaat volgende week met verlof dus we hebben altijd héél veel te bepraten. Wel een eind rijden, hoop dat mijn rug dat nog aankan...

7. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    @Kikkert: wat een nare en betuttelende houding heeft die vlos zeg... Ik moet zeggen dat ik vaak ook wel het idee heb niet helemaal serieus genomen te worden door mijn vlossen en dat terwijl ik mijn bekkie altijd erg bij me heb en goed voor mezelf op kan komen. Het lijkt wel of ze na de 500ste bevalling een houding krijgen van 'ik heb alles al gezien en meegemaakt en jij bent echt niets bijzonders...'.
    Mij is bijvoorbeeld duidelijk te verstaan gegeven dat als ik denk dat ik weeën heb en zelf nog kan bellen dat ik me de moeite kan besparen want dan komen ze nog niet. Mij is echter juist wel weer op het hart gedrukt dat als ik Juul minder voel dan normaal (dus niet 1 of 2 of 10 keer, maar gewoon minder dan anders) dat ik dan METEEN moet bellen. Dat is geloof ik het enige dat wel serieus wordt genomen...

8. mama33

mama33 Actief lid

11 sep 2006
    255
    0
    0
    Achterhoek
    Beste allemaal,

Heb net een mail beantwoord of ik op de lijst wil blijven omdat ik niet actief ben hier. Vind het een beetje raar verzoek. Dat ik nou niet zo van dat gebep hou betekent toch niet dat ik niet op de lijst mag staan. Waar staat dat en wie bepaalt dat?
    In mijn mail staat letterlijk " We hopen dat alles goed met jou/jullie gaat en we snel weer wat van je horen..mocht je op de lijst willen blijven staan"
    Dat ik hier niet veel kom wil niet zeggen dat ik het niet volg of dat ik niet actief ben op deze site. Maar als jullie de lijst graag willen verkorten dan haal me er maar af! Snap alleen het doel niet zo.
    Vraag me ook af of dit de bedoeling is van dit forum. Volgens mij voor iedereen toegankelijk!

9. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    ja idd zo denken ze volgens mij ook, zo van ik heb dit allemaal al zo vaak mee gemaakt dus stel je maar niet aan :evil:

10. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    hey mama33, ik denk dat je het een beetje verkeerd hebt opgevat. we hebben namelijk een lijst met alle gegevens enz... die hebben 2 personen van de februari mama's gemaakt, om die lijst gaat het. er staat dus nergens geschreven wat wel en niet mag. we willen je ook helemaal niet verplichten om hier mee te schrijven. en ja het forum is voor iedereen dus ook voor jou, maar het gaat zich om de lijst onder mijn banner ;) .

ik hoop dat het iets duidelijker is nu.

11. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    ik ga naar bedje toe...

welterusten en tot morgen

12. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ik ga ook. Truste...
    Fijn weekend allemaal.

13. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Goeiemorgen,

ik ben weer eens de eerste.
    Slecht geslapen, veel gepiekerd....bah bah.

Kikkert, da's geen fijn gevoel als je niet begrepen wordt. Maar laat je alsjeblieft niet aanpraten dat je je aanstelt, want het is gewoon spannend allemaal. En elke "klacht" moet serieus genomen worden, want je kunt niet voorzichtig genoeg zijn. De VK's zijn er juist voor om jou gerust te stellen!

Wij gaan zo de dingen in huis halen voor de thuisbevalling.En vanmiddag hebben we een kinderfeestje, ben benieuwd hoelang ik het volhou. Maar mijn vriendin vindt het al reuze fijn dat we uberhaupt komen en heeft er alle begrip voor als we eerder weg gaan.

14. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Meiden, tis half 10! En ik ben de 1e hier... :confused:

Iedereen lekker weekend aan het vieren en uit aan het slapen.
    Hier komt zo de schilder ff kijken wat het kost om de buitenboel te laten verven.
    Vandaar dat wij al zo 'actief' zijn.

Fijne dag allemaal.

Liefs Boney

15. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    haha suus, ik zag dat je online was. Hihi ben je me toch nog voor....

16. Niet meer actief

*** INBRAAK ***

Hallo dames,

Even een berichtje van een januari mama, nog 2 weekjes en dan mogen jullie het overnemen he! ;).
    Nou bij ons lopen er heel wat dames over tijd.
    Er zijn nu 28 baby's geboren, 20 jongens en 8 meisjes.

Ik wou jullie in ieder geval veel succes wensen met de laatste loodjes!

*** UITBRAAK***

17. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Ik denk dat je het helemaal verkeerd begrepen hebt. Het is niet de bedoeling om mensen te weren hier, juist niet....hoe meer, hoe gezelliger!
    We vragen dan ook of je op de lijst wil blijven staan. Dan kun je dus met "ja" antwoorden en vervolgens lekker blijven meelezen.

18. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Boney, na na na na naaaa! Ha ha ha

19. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Wat lief Anita! Dank je wel. Je bent zelf net een dag overtijd zie ik? Dan wens ik jou ook veel succes!

20. Niet meer actief

thanx! suuszwanger!

Deel Deze Pagina