goedemorgen dames... MAMA33 schrik echt een beetje van je reactie ik weet namelijk zeker dat diegene die jou dat berichtje heeft gestuurd alle beste bedoelingen had.. Boney goedemorgen jij lekker vroeg vandaag.... Suus goedemorgen... ANITA gezellig dat je even komt koekeloere... bedankt voor het medeleven en voor jou natuurlljk een hele fijne bevalling gewenst....
mama33, jammer dat je het zo opgevat hebt, is niet de bedoeling... Maar gaat alles goed met je? Anita, we gaan het bijna overnemen van jullie. Het is wel een jongensoverschot bij de januari mama´s zeg. Grappig om te zien. Voor jou ook een hele goede bevalling en een geweldige kraamtijd. Ik vroeg om de klachten die Sizzel had en dat was niet omdat ik zelf denk dat ik er last van heb, was meer nieuwsgierigheid. Kon me er niks bij voorstellen. Ik wilde alleen bellen omdat ik al 3 dagen hoofdpijn heb, gaat niet echt weg. Verder voel ik me wel goed gelukkig. En, vannacht eens redelijk geslapen, ben nu helemaal slaapdronken, even rustig wakker worden. Heerlijk is dat zeg.
Heej meiden.. Mama33..ik heb je al een pb gestuurd met dat dit niet de opzet was van de mail.. Hoop dat je dit begrijpt.. Heb verrder geen slechte reacties gehad btw..! Hier wel een lekker nachtje gehad...1 keer uitgeweest om te plassen en daarna weer als een blok in slaap gevallen... Ga nu even teruglezen..!
Mogguh meiden, Als eerste Mama33, je hebt het niet helemaal begrepen. Het is leuk om een lijst te hebben met alle mama's die straks een kleine gaan krijgen. Het is alleen ook wel makkelijk om die lijst up-to-date te hebben en te weten wie er bevallen zijn enzo. Raar ook dat jij blijkbaar ergens uit opmaakt dat je hier niet welkom bent want volgens mij staat dat nergens. Zoals Suus zegt, wil je op de lijst blijven dan stuur je ja terug en misschien even een update geven over hoe het met je gaat. Nou, hier zoals verwacht een rotnacht gehad. Olaf doet pogingen me te troosten en tot rust te krijgen maar het is gisteren niet meer gelukt. Ik heb de hele nacht liggen spoken. Rond 12 uur werd ik wakker van de maagpijn en buikpijn en zat ik tegen overgeven aan. Na wat gele vla, knuffels van Olaf en nog een gesprek ben ik toch weer in slaap gevallen. Daarna nog 4x eruit geweest en uiteindelijk tot 9.30 geslapen en dat is voor mijn doen lang. Ik ben nog steeds erg gespannen maar probeer écht tot rust te komen. Ik heb hier oefeningen voor nog van toen ik therapie had, maar het lukt niet zo. Wie weet strakjes wel. Meiden, allemaal even een knuffel en geen reacties. Ik ben blij met jullie hier!
hallo anita jeetje wat veel jongens bij jullie in tegenstelling tot de meiden . wel lief dat je ons suc6 komt wensen. jij en de rest van de januari mama's ook heel veel suc6. liefs kikkert
@ dees meid het is ook een super rot situatie. ---->>> *kikkert stuurt een super dikker knuffel naar jou*
Even snel. Dees, dikke knuffel en ik hoop dat je je snel wat beter voelt. Dit is die schoonloeder echt niet waard. Sorry, dat ik niet op de anderen reageer. Maar mannetje staan met de autosleutels in de hand. Tot later! Doei doei
goede morgen dames @Dees.. meis toch... wou dat ik wat voor je kon doen..DIkke Knuff in ieder geval... hoop dat je snel wat tot rust komt.. @MissN.. fijn dat je zo lekker geslapen meid.. @Mam,a33.. tis niet naar bedoeld hoor.. juist goed bedoeld.. gezellig als je meekletst.. ook prima als je lekker mee wilt lezen.. maar voor straks wel handig om te weten wie er wel of niet bevallen is enzoo... tis puur om de lijst te updaten en ndus niet om iemand te weren hier ofzo of om te verplicten hier mee te kleppen.. Tis ook haast niet bij te houden hoor...haha Hoop dat alles goed gaat met jullie... de rest alweer vergeten.. tis nog vroeg... Hier gister avond voor het eerst toch echt regelmatige harde buiken gehad om de 6 minuten.. vond het wel grappig om weer mee te maken. weet van lisa dat het nog eeeeeuwen kan duren dus wat dat betreft heb ik niet het idee dat ik mega aan het rommelen ben ofzo, maar wel leuk dat mijn lijf doorheeft dat het einde in zicht is.. Verder ben ik wel weer moe, maar heb wel oke geslapen.. moet nog even op gang komen denk ik.. Tis baggerweer hier dus ga maar niks doen vandaaag.. moet nog wel ff naar de wupermarkt, maar daar zoek ik wel een droog uurtje vooruit.. hoop ik.. nou dames.. blijf hier hoor, maar niet heeeeel actief vandaag denk ik.. *gaaaaap*
ik ga me maar eens lekker een ontbijtje maken, en aankleden en dan hoop ik tot tegen die tijd dat ik klaar ben m'n mannetje weer thuis is (die is overwerken)
dames trouwens nog ff een vraag; ik heb al een paar nachten als ik wakker word veel last (pijn) in mijn buik en op de rug liggen gaat dan al helemaal niet z'n naar gevoel is het. en als ik dan op sta om naar de wc te gaan en weer terug in bedje kruip is het vaker nog heftiger? zouden dit weeige pijntjes kunnen zijn?
ja klinkt als harde buiken.. die kunnen echt steken inderdaad... snachts kom je tot rust dan gebeurd dat vaker... maar kan ook bijv met een volle blaas temaken hebben....en als je dan geplast heb moet je blaas terug in oude formaat en dat kan ook weer samentrekkingen veroorzaken...