zit wel te twijfelen over de maat, had altijd een s... Maar ja als je borstvoeding gaat geven dan moeten die (.)(.) ook wel ergens in passen! dus misschien toch maar een m nemen
de shirts vallen vind ik best groot uit ik heb maat m. (korte mouw) en ik heb cub e en nog ruimte zat
M'n oom belde net, om t vertellen dat ie een paar jaar geleden een ruggenprik heeft gehad voor een liesbreuk, en hij zei dat ik me echt niet druk hoefde te maken, viel reuze mee en werd altijd sterk overdreven! Das toch lief, dat ie me wilt geruststellen!
idd rustig hier Jollie Gefeliciteerd... dacht al ga ff snel bijlezen...anders moet ik straks weer zoveel, maar tis idd erg rustig hier.. Nu na een bak koffie voel ik de energie langzaam iets terugkomen.. Zit al te bedenken met welk poetsmiddel ik de koelkast ga ontdoen van alle levende wezens en manlief belde net om te vragen of ik ook ff de plinten voor in het toilet kennis kon laten maken met onze mooie verfkwast.." alleen als ik er puf voor had hoor" nou dat zie ik dan nog wel.. Wilde ik net dus ff foto's van de beebkamer hier op zetten heeft edwin de camera mee naar t werk genomen! DUSSSSS...grrrr Een collegaatje van hem (vrouw die geen kids wil en heeft) vroeg waar ik dat hempje met tijgerprint had gekocht en of ze die ook in niet positiekleding hadden.. ze vond m mooi, maar had niet door dat het striae was...(Nog een reden voor haar om geen kids te willen) Tis wel een mooi gratis hempje dan.. gaat alleen nooit meer uit.. Vond t wel de grap van de week... @Mrijn.. ja denk dat jij t wel doorhebt ja.. die naam.. *en nu de rest dus ook*..hahaha
ook nog niet aan voedingsshirts gedacht hier, maar ik wacht eerst af of de borstvoeding wel gaat lukken.. tis bij de andere twee ook een drama geweest en nu ga ik t wel proberen, maar ik maak er geen missie meer van. lukt t niet dan meteen aan de fles.. heb de fles en voeding al in huis.. Als het lukt bestel ik ze dan wel..
oke irri.. zal het niet meer doen... hahahahahahah Nou ik ga nog maar een bak koffie halen.. komt t toch nog helemaal goed hier.. Shit is t eindelijk droog hier (kan ik naar de wupermarkt) ligt lisa te slapen.. hmmmm.. nu maar hopen dat t nog ff zo blijft.. Heb zin om lekker te koken vanavond al is het alleen voor mezelf. kids eten geen "vreemd voer" en manlief eet op t werk.. heeft balansdag..dus dan maar voor mezelf.. iemand nog suggesties?
Goedenmiddag inmiddels! Mijn frustratieniveau heeft inmiddels het plafond bereikt... Internet heeft hele ochtend niet gedaan en nu doet ie zo raar... heb er gewoon 20 minuten over gedaan om 5 pagina's te lezen... zegt steeds de webpagina kan niet worden weergegeven! Maar goed: Suus... ik hoorde/las laatst ergens dat 70% van de vrouwen die bij intakegesprek begin zwangerschap zegt poliklinisch te willen bevallen gaandeweg zich zekerder gaan voelen en toch thuis bevallen... en jij bent daar levend bewijs van... (en ik ook trouwens) helemaal niet gek dus! Sizzel... fijn dat je weer thuis bent... morgen weer controle begrijp ik? Jollie... gefeliciteerd met je dochter! mama33... ook van mij nog even reactie, je bent meer dan welkom... echt nooit zo bedoeld van ons! oeh, verder ben ik alles al weer kwijt... nu hopen dat dit berichtje ook aan komt... anders gooi ik pc uit het raam oh enne... hier trouwens alles goed... uit eten gisteren was heerlijk & gezellig en vandaag doe ik het lekker rustig aan thuis...
@ ichtus hahahaha die collega van je mannetje ik lag echt dubbel hier.... had ze dat dan echt niet door --->>>>blond?