hahaha wat een leuk shirtje! nou als iedereen dat denkt als ze iemand met straie zien, dan kunnen we allemaal in bikini! hahaha wat een domme opmerking!
Ik ben inmiddels weer boven komen drijven... Ben naar bed gegaan, heb nog ff liggen lezen en heb tot half 3 geslapen. Paar keer wakker tussendoor met omdraaien maar voel me stukken beter nu. Gelukkig maar, want vanavond hebben we etentje wat wel eens laat zou kunnen worden. Jollie gefeliciteerd met je dochter.
ik weet niet wat ik had, maar voelde me niet goed/lekker.... Kan het niet goed omschrijven. Misschien wel soort van over vermoeid omdat ik zo vaak wakker ben 's nachts dat ik niet in m'n diepe slaap kom. Tja, en dat gaat je toch opbreken op den duur. Maar gelukkig voel ik me echt beter nu.
hallo allemaal, was er even twee dagen niet, heb net even door alle pagina's gescrolled (nogal veel) maar zag niks roods, dus klopt het dat er geen buddy nieuws was ofzo? En volgens mij ook niemand bevallen? Wel las ik ergens dat Jollie gefeliciteerd werd..... weet even niet meer wie dat is Hoop dat het met iedereen goed gaat, of minstens naar omstandigheden goed?! Ik had even een paar dip dagen, heel moe en nogal een raar somber humeur. Had echt nergens zin in. Inmiddels ben ik wel weer opgeknapt. Was nog bij VK, alles in orde. gewicht 79kg, betekend dat ik nu in totaal 16 kg ben aangekomen, kindje ingedaald met hoofdje vast in bekken, bloeddruk keurig 125/70 hartstlag kindje prima. Toch altijd weer fijn. lieve medezwangeren, tot later weer. Liefs Amma
Hier ook iemand die weer min of meer in het land der levenden is. Ik heb echt helemaal geen bijzonderheden te melden vandaag. ' Jollie, gefeliciteerd met jullie dochter! Ben benieuwd naar de details. Grappig dat tijgerprint verhaal.
Heej meiden.. Ik was even wat dingen aan het evranderen op webklik..(onze lijst).. Hele lijst weg..:-o Gelukkig wa sik slim en had ik hem opgeslagen.. Zouden jullie de afspraken mij of sizzel weer door kunnen geven..? Sorry meiden..!
Had de buddy uitleg er alweer bijgezet..had hem gevonden... Alleen ik mis afspraken van volgens mij Vivian..en er waren ondertussen 2 mensen alweer een jaartje ouder geworden..vivian en nog iemand dacht ik..dat staat er dus niet meer bij...