@dees.. mensen en potloden..HAHAHA LOL hier ook niet veel te melden.. Net naar de boni geweest.. schandalig, maar heb voor vanavond voor mezelf een slagroomtaart gekocht.;P heb er nu al zin in.. Ga straks ook een lekkere stroganof maaltijd eten en morgen gaan we lekker roerbakken met een gezonde bak sla erbij... dus t eten is weer binnen voor vandaag.. ga nu lekker ng ff half uurtje relaxen dan eten, kids in bad en naar bed dan ik in bad en daarna ben ik hier wel weer te vinden..met slagroomtaart.. tot later.. knuff
misschien nog ene tip voor de lijst... misschien hoeven de belagerijke mededelingen er nit zolang op te staan... dan heb je strask meer ruimte voor de bevallingen... kijk maar ik geef me bek ook maar een douw... ik ga liggen op opperdepop
En meteen maar foto´s van het kamertje in mijn album gezet. Ben zo blij dat het af is al hangen de gordijnen nog niet zo mooi.
@missn ja ben inderdaad inmiddels jaartje ouder en heb 21 januari afspraak bij de vk sorry meiden heb alleen f bijgelezen heb geen fut om te reageren uk ligt hele tijd tegen mijn ribben te duwen doet behoorlijk pijn
@ anoek mooi kamertje ik ga zometeen mijn haren verven had ik echt zin in want ze zien er nu niet uit . ben de hele middag weg geweest met mijn mannetje ff lekker winkelen ik moest ff weg ff op andere gedachten komen, helaas was het alleen super druk in de winkels en zijn we naar buiten moeten gaan omdat ik heel duizelig was. maar al met al was het een leuke middag en als beloning voor het vele lopen hebben we maar friet gehaalt
@ missn --->> ik heb 23 januari een afspraak bij de vk, en mijn uitgetelde datum klopt niet meer zag ik, das eigenlijk 30 januari volgens de echo is maar 1 dag maa toch
ja die toetjes heb ik ook.. ook nog een bak appeltaart ijs en natuurlijk een fles slagroom.. heb ook van die belgische wafels gekocht en bananen en kiwi's.. dus dat komt helemaal goed vanavond
ow wat heb ik opeens weer een gestresste buik zal wel door het winkelen komen ben ik niet meer gewent om zoveel te lopen.
Zo wat is het rustig hier zeg. Ik heb net iets ontdekt wat nog viezer stinkt dan een poepluier. Namelijk de stelen van een bos uitgebloeide tulpen. Oh ik ging echt bijna over mijn nek van de stank. en m'n handen en de keuken rook er naar en ik kon die lucht neit uit m'n neus krijgen. Bah wat vies. Hahaha, nou dat was het spannendste wat ik hier vandaag heb meegemaakt.