ja jij hoeft ook nog maar een paar daagjes te wachten en dan mag jij ook eventueel lekker thuis bevallen
ja donderdag he.. spannend hoor...mijn VK wil vanaf 37 weken mijn vliezen breken... maar ik twijfel of ik dat deze week al wil of bij 38 weken 38 weken klinkt toch beter....maar wie weet denk ik donderdag lets go
@mamanorah het enige wat ik krijg is een duw vanuit mijn buik maar wie weet... worden de hardebuiken ook echte weeen
ik heb even gekeken in mijn boekje en er staat precies zoals mamanorah zei.... om de 3 a 4 minuten en dat een uur lang... zit j daar al aan? nee? schiet dan eens op!hahhaa
hahaha nee da nie , maar ik mag ook bevallen , ben ook bijna ( vrijdag dan he haha ) 39 weken .... kwil ook ..,.....
nee helaas nog niet... ik hoop dat het nu eindelijk door zet, want ik ben het beu, maar als het niet zo is dan wachten we nog maar een paar daagjes (weekjes)
ja meis dan moet je eerst even wat weeen veroorzaken... sex ananas bitterlemon etc etc slaat nergens op maar wie weet.... kom mysterieuze baby kom
@Dwazie, spannend hoor. Alleen het feit dat ze de vliezen willen breken als jij dat wilt geeft al een boel rust, lijkt me. @Mysery, ja die van jou moet ook gauw naar buiten komen. Reclame is weer voorbij, dus ga gauw wat te drinken inschenken en eens kijken wat er te eten valt.
dames ik ga lekker naar bedje toe, mocht er nieuws zijn dan horen jullie het zo snel mogelijk via dees of via mij en anders via mijn mannetje welterusten meiden en (misschien) tot morgen
wat voel je nu allemaal....kunnen we de beeb niet lokken met iets... hamburgerd milkshake kaassoufle bitterbal