ik zit wel al 3 dagen aan de ananas en ik heb vandaag ook veel gelopen dus wie weet is het ananas verhaal toch waar
HAHAHAH geen van alle dwazie .... moe der nie aan denken ik heb alleen wel de laatste dagen het idee dat die baby der wel uit wil , maar dat t niet past ( zo voelt t bij me caaf dan he ).....
ja geeft opzich rust maar ook wel wat onrust hoor lijkt me namelijk best eng te weten wanneer je gaat bevallen... terwijl als het eenmaal begint heb je die voor zenuwen niet
slaap lekker kikkert...(hopelijk niet trouwens) en krijg ik vannacht een sms van dees dat je bevallen bent hihih) ik ben namelijk helemaal niet nieuwsgierig haha
oeh jij ook al kikkert.. hier worden ze wel sterker, maar komen niet sneller op elkaar. zit zeker wel een half uur tussen dus maak me niet druk hoor..
ja best wel.. had al naar bed gewild.. maar moest nog wel ff doorlezen.. ik ga no gniet bevallen hoor. dus ik ben niet spannend.... hahaha Er zijn nog wachtenden voor mij... buiten dat wil manlief dat ik op een werkdag beval zodat ie eerst calamiteitenverlof krijgt en dan nog 2 dagen kraamverlof.. scheelt m weer vakantiedagen!hahaha.. waar manlief al niet aan denkt he.. Nou t begint vast weer snachts dus heeft ie pech... manlief is net thuis van balansdag dus ik ga zo stoppen.... Als ik niet kan slapen kom ik hier weer lezen..hahaa Dikke kuzz voor iedereen en heel veel sterkte voor de dames die besluiten te gaan bevallen vannacht.. Go Girls!
Hallo, Zo daar ben ik weer effe. sorry dat ik er niet zo veel ben moet zoveel pagina's terug kijken dus doe ik maar ff niet. het is aardig druk op deze topic. En gezellie. momenteel loop ik weer Zhs in en uit voor ctg's de Gyn maakte zich weer zorgen over de groei van 1 baby het meten van de rompje en hoofdje wordt steeds moeilijker dus er komt ook een verkeerde meting uit en dan loopt de curve niet goed maar zoals het er nu uit ziet groeien de knullen prima. Ze wegen al over de 2200 gram maandag krijg ik weer een echo en controle de twin's bewegen prima in me buik. Het wordt nu aftellen voor ons ben niet zoveel online meer ik heb nog een zoontje rondlopen en ben avonds soms zo futloos en dan heb ik geen zin meer om achter de pc te duiken. maar zal proberen een beetje bij te blijven. Ik wens de hoogzwangere mama/s een fijne bevalling en probeer het een beetje bij te houden. Liefs
Goedemorgen dames. Zal eerst ff buddynieuws plaatsen voor ik terug lees. Gistermorgen bloeddruk weer omhoog. Toch beginfase van zwangerschapvergiftiging. Vanaf gister met streng contr. aan de bloeddruk verlagers. Daar moeten ze heel voorzichtig mee zijn, want mag niet te hard zakken. Dat is niet goed voor haar en de kleine. Ze moet paar keer per dat 45 min. aan de bloeddruk meter en veel aan de CTG. Dit om de kleine in de gaten te houden want de medicijnen kunnen wat bloed van de placenta afpikken. Het is dus verder afwachten nu... Ze ligt nu alleen op een kamer en heeft alleen bed en douche verlof. Ze vind het erg slopende dagen. Heeft dan ook al een paar flinke huilbuien gehad. Ze vraagt naar jullie allemaal en geeft jullie allemaal een dikke knuffel.
Ben inmiddels terug gelezen. Jullie waren weer heerlijk melig zeg gisteravond. Gezellig! Dwaas die heeft een hamburger voor de caaf gehouden en is spontaan bevallen... hihi Wat een rare ben je toch ook... Heb ook gehoord dat als er flink hard aan je tepels word gezogen dat dat ook kan helpen om de bevalling te beginnen... Dusssss febr papa's.... Aan de slag jullie! Hier weer een K U T nacht achter de rug. Zucht.... Wanneer zal ik ooit weer eens normaal slapen zeg... M'n maag zit me ook niet lekker. Lijkt wel of ik beetje misselijk ben maar toch weer niet zeg maar (vaag....) Vandaag heel de dag niks op programma. Misschien wasje draaien, maar als ik daar geen zin in heb, dan ligt dat er morgen ook vast nog wel. Heeft iemand geen blik kabouters liggen wat ff open getrokken word en hier heen komt? hihi Gisteravond etentje gehad. Eerst uurtje gebowlt. (ik lekker niet... ) En toen steengrillen. Was erg lekker en gezellig. Alleen waren de stoelen echt vreselijk. Daar hield je het nog geen 5 min. op vol. Ben dus veeeeeel wezen plassen en een rondje gedaan. Iedereen zat moeilijk, was dus gelukkig niet de enige. Watervrouw, leuk om weer eens wat van je te horen. Voor jou ook de laatste loodjes. Succes met alles! Zo, ik ga ff ontbijtje zoeken... Peter heeft gisteren de boodschappen gedaan en heeft veel lekker vers fruit en kwark enzo meegenomen. Zal eens wat lekkers uit gaan zoeken. Het zal vandaag hier wel weer lekker rustig zijn. Fijne dag allemaal! Liefs Boney xxx
Goedemorgen meiden.. Hier een K*T nacht gehad..elke keer wakkeer van de kramp in me buik..bah.. Gelukkig wel weer elke keer in slaap gevallen.. Owjah..vandaag 37 weken.. Heerlij geveol is dat toch wel hoor.. Fijne dag allemaal...
Goede morgen all Ik neem aan dat het buddynieuws over joma ging..(stond er niet bij) Meid.. we missen je hier en denken veel aan je.. als je niet zo ver weg lag zou ik gezellig langs komen meis..omje op te beuren.. Hoop dat de medicijnen aan slaan en dat je snel mag bevallen.. Hele dikke Knuffel... Hier een goede nacht gehad.. wordt tegenwoordig wel om 5.30 wakker om te plassen en ben daarna gelukkig nog moe genoeg om weer te slapen. Hier verder niet veel bijzonders vandaag.. @Boney.. leuk dat het gezellig was gsteravond.. Balen van die stoelen hoor.. tis hier ook steeds schipperen als we weg willen.. nu gaan we niet snel ivm de kids en oppas reglen, maar je moet toch echt rekening houden met een lange zit en goede stoelen en dat is nog niet zo makkelijk idd.. Nou ontbijt is weer binnen, maar heb nog steeds honger.. misschien ook maar een bak yoghurt naar binnenwerken..jammie.. Manlief speelt vanmorgen piano tijdens de "kerkdiensten" in de gevangenis hier in zwolle en is dus pas rond 12u thuis.. Dochterlief heeft zere billen nu en wil een schone luier.. ben benieuwd wanneer ze een keer doorheeft dat op de pot zitten toch echt fijner is voor haarzelf... Ik ga maar ff luier verschonen.. Tot later weer...
Mogguh, kben er ook weer. Melige meiden zeg, hang wat tussen je benen en de beebs komen. Nou, als het zo zou werken dan liepen veel vrouwen met wat lekkers tussen de benen rond de 37 weken . Ah, bij jou zitten ze ook nog Watervrouw. Met tweelingen toch spannend. Ik ga aankomende week de 37 weken bereiken en van mij mogen ze hoor. Al die ctg's en extra ziekenhuisbezoekjes, blegh. Kikkert is niet bevallen, althans, geen sms gehad. Ik heb weer een kutnacht gehad. Ik heb zo'n zere buik vanaf gisterenavond. Bijna geen harde buiken maar gewoon zeer. Soms is mijn buik aan 1 stuk hard en dan minutenlang en alles is gevoelig. Vooral helemaal onderin waar nu het meeste gewicht op steunt, daar doet het erg zeer. Gelukkig is Luuk net wakker en voel ik hem bewegen want ook dat bleef wat achter. Als mijn gevoel uitkomt moet ik morgen bevallen. Nou, ik geloof er niet meer in. Volgens mij blijven ze straks gewoon zitten tot 40 weken ofzo
Ooh ja Joma, sterkte meid met de laadste loodjes. Nog even tandjes op elkaar, je bent er bijna. Boney en haar bowlen. Je kan met je buikje ook al bowlen, jij hebt zo'n mooi rond balletje
Je hebt gelijk Ichtus... Stond er niet bij dat het om Joma ging... Buddy nieuws op de vorige pagina gaat over joma! Ik hoop dat ik het goed heb gemaakt nu...
hihi ja, had bowling bal onder m'n shirt kunnen hebben. Buik is nog steeds mooi rond en van voren... Ben er best wel trots op hoor... Heb alleen een beetje overwicht aan de voorkant.