Februari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bigdream, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Joma...een hele dikke knuffel van hier...!!!

2. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Is het misschien een leuk idee om Joma een kaartje te sturen van ons..?

3. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Had ik ook al aan gedacht. Ja, vind ik een leuk idee.

4. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ik zal haar adres wel ff vragen...

5. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Goeiemorgen,

Boney en MissN en Dees, geen fijne nacht gehad? Balen! Hopelijk hebben jullie vandaag tijd om een beetje bij te slapen.
    Hier wel een redelijke nacht gehad, beetje krampen, maar ja dat hoort erbij tegenwoordig.
    Ik heb gister het hele bed klaar gemaakt voor de bevalling en ook zo'n beschermhoes van de Ikea om de matras gedaan. Jemig, ik ging elke keer badend in het zweet naar de wc....bah bah. Vanmorgen eerst maar eens gedoucht.

Oh Joma, ik hoop dat je snel mag bevallen! Dit is toch ook echt niets. Dikke knuffel.

Watervrouw, fijn dat je even laat weten hoe het met jou gaat. Jij ook een hele fijne bevalling! Ziekenhuis in en uit...bah, hopelijk duurt het niet te lang meer.

6. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Ik ben voor MissN.

7. 40plusmama

Oke.

Ik wist trouwens niet dat bloeddrukverlagers bloed aan de placenta onttrokken. Ik heb namelijk 2 soorten bloeddrukverlagers vanaf het begin van de zwangerschap :( . Mja, de gyn en internist zullen we weten wat ze me geven toch?

8. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Tuurlijk dees. Je hebt echt 100 verschillende soorten bloeddruk verlagers.

9. 40plusmama

Ik heb Labetalol 3x 400 en Methyldopa (Trandate noemen ze het ook wel) 3x 250. Maar zal wel goed zijn. Ik begreep ook dat ze de weeën kunnen remmen, ook al zo handig.

10. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Gisteren een mega drukke dag gehad.

'S ochtends alles voor de thuisbevalling gehaald. Daarna direct door naar het kinderfeestje....pfff, wat een drukte zeg! En daarna nog alles op de slaapkamer klaar gezet voor de thuisbevalling. Nu zul je zien dat ik uiteindelijk nog niet mag thuisbevallen...ha ha ha. Ik hoop het wel nu.

Vanmiddag komt een vriendin langs en kunnen we gezellig bijkletsen. Voor de rest een beetje schoonmaken en bankhangen.
    Hebben jullie nog plannen vandaag?

11. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Dees, dat weten die mensen toch wel? Ze zoeken dat altijd goed uit hoor. Niet handig als ze de weeen remmen, bij jou mogen ze wel beginnen. Maar heeft het echt zo'n grote invloed dan?

12. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    kun je niet via het zh een kaartje sturen via email..? kan hier bij isala bijvoorbeeld wel. dan moet je alleen het kamernr weten en dan kan je hier via de site van het zh een kaartje sturen..

welk zh ligt ze eigenlijk?

13. 40plusmama

Suus heeft nu zo'n beetje alles klaar dus?

Vandaag gaan we wat opruimen en rommelen. Verder niet veel, beetje yahtzee, beetje tv, beetje computeren enzo.

Morgen komen pa en ma weer poetsen. Lekker weer een schoon huisje morgen.

Ooh en we hadden lekkage aan de wasmachine gisteren. Dat heeft Deesje dus even gefixt :rolleyes: . Alles doorgespoeld en los gehaald, lege trommel met azijn op 90 graden gedraaid en hij loopt weer als een zonnetje. Ik is trots 8)

14. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Jemig Dees, je bent gewoon handig?!@# Geweldig!

Hier staat alles klaar ja, nu is het wachten op de weeen. Nee, ik ga niet zitten wachten. Gewoon in het ritme doorgaan, anders duurt het allemaal zo lang.

15. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Geen idee in welk ziekenhuis ze ligt. Het is wel een optie via die manier. Maar een echte kaart is ook wel erg leuk om te ontvangen....

16. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Woman POWER :D

17. 40plusmama

Ik weet dat ze als weeënremmer van Methyldopa voorschrijven en laat ik die nou net hebben. Maar het zal vast geen kwaad kunnen anders hadden ze me er allang af gehaald.

18. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ik heb haar al sms gestuurd. Heb ze knuffels gegeven van jullie allemaal.

Weet niet welk zh ze ligt.

19. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    ja echte kaart is wel leuker... maar via email gaat iets sneller.. kunnen we altijd daarna nog grote kaart met onze namen sturen...

Maakt me niet uit hoor hoe of wat...Ze zal het hoe dan ook wel erg leuk vinden..

20. MamaNorah

MamaNorah Fanatiek lid

20 feb 2007
    1.654
    0
    0
    Goedemorgen!

Hier een redelijke nacht. Ik heb het geluk dat ik er 's nachts maar 1 keer of zo uit hoef om te plassen. Dus als manlief niet te veel snurkt dan slaap ik wel door (met m'n oordopjes die ik zometeen heeeeeel erg ga missen).

Watervrouw, fijn om weer van je te lezen. En fijn dat je kindjes goed groeien.

Boney, bedankt voor het buddynieuws! Je mag mijn kabouters wel hebben vandaag. 't zijn luie kabouters dat wel, dus je hebt er niet vedel aan. Hihihi. Klinkt als een leuk etentje!

Joma, nog een paar daagjes en dan ben je 37 weken. Gaan ze je dan inleiden? De dagen zullen wel vreselijk langzaam voorbij gaan. Dikke knuffel.

MissN, gefeliciteerd met de 37 weken!!!

Ichtus, lastig is dat luiers verschonen als je zo'n dikke buik hebt. Ik heb er steeds meer moeite mee. Gelukkig is Norah bijna zindelijk, alleen poepen doet ze nog liever in de luier. :(

Dees, ik hoop zo voor je dat je niet tot 40 weken hoeft te lopen. [/b]

Deel Deze Pagina