goedemorgen dames van het goede leven... ik heb het echt allemaal gelezen maar weet echt nit meer over op te reageren.. maar let give it a try! JOMA veel sterkte meid.. hopelijk duurt het niet lang meer voor je KAARTJE super lief van jullie goed idee.. WASMACHINE DEES ik ben trots op je! Nou hoef ik toch niet naar belgie te verhuizen... BONEY hier moet ook altijd de tv aan argg kan daar zo kwaad over worden ook..geef mij maar een cdtje of gewoon radio hopelijk voel je je iets beter vandaag trouwens.. ehhhh ZINDELIJK ja ik ben blij dat mijn zoon al 7 is en dus zelf alles doet heerlijk...nadeel is natuurlijk dat ik straks weer helemaal over mag beginnen hihih...maar goed als ik zo verkouden blijf ruik ik toch niets.. verder weet ik het echt niet meer.. had trouwens vannacht hele heftige steken onderin mijn buik en langs de zijkant van mijn buik... weet iemand wat dat is.. en een raar gevoel in mijn bekken maar kan het gevoel niet beschrijven alsof het hoofdje echt in de beknelling lag nou ja weet ik het... pfft heb nogsteeds snot in mijn hoofd...ik ga een ijsblokje eten hahah heerlijk
wat een goed idee! zat ook al te denken of we niet iets kunnen doen, bloementje bezorgen ofzo... welke plaats ligt ze eigenlijk? is dat dicht bij mij?
Wat heb je allemaal moeten halen voor de thuisbevalling dan Suus? Ben nu ineens bang dat ik van alles vergeet, want heb volgens mij niets meer dan ik zou hebben voor een ziekenhuisbevalling En tuurlijk beval je nu lekker thuis... ik duim voor je!
trouwens een hele goedemorgen! mijn Internet doet het vandaag weer! (daarom was ik er gisteren niet)... vandaag maar eens lekker luieren, zo even wasje draaien en dan vind ik het wel prima... gisteren naar Grease de musical geweest op middelbare school hier, mijn schoonmoeder werkt daar en speelde mee... was erg leuk, echt proffesioneel nog! lag uiteindelijk om 1 uur pas in bed, maar gelukkig maar 1 keertje hoeven plassen en tot half 10 kunnen slapen!
Haha Boney, ik herken je frustratie want ook hier gaat meten de tv aan. Zo irritant! Zit ik net een cd te luisteren vraagtie: zit je te luisteren? Nee duhuh . Al met al zet ik de cd dan maar uit (hoeft trouwens niet van hem hoor) zodat hij tv kan kijken. Nouhouwwww Dwaasje, ik kan de wasmachine ook wel weer stuk maken hoor. Kan je hier tegenover komen wonen want het huis is nog steeds te koop
Joma, veel sterkte, ik hoop dat jeniet maar zo lang hoeft te wachen op jullie kleine uk. Kaartje is een goed idee Voor de rest niet veel bijgelezen, dus sorry. Ik ga even eten, doei
Heb honger! Maar wacht even tot vriend thuis is van sporten, kunnen we samen lekker broodjes eten... zal zo de oven maar alvast aanzetten!
Hier ook standaard TV aan. Wordt er wel eens gek van, omdat Norah dan ook de hele tijd TV kan kijken. ALs ik alleen ben , dan is - behalve 's avonds - de TV uit.
Goeiemorgen dames! Heb hier echt een heerlijke nacht! Wel af en toe wakker van buikpijn Maar wel heerlijk lang uit kunnen slapen! Ik ga ff terug lezen!
Goeiemiddag! Haha wat je hier allemaal leest! Gekkies! @joma: Meid sterkte, ik hoop dat de weeen gaan doorzetten, zodat je je kleintje kan vasthouden en alle rotkwaaltjes kwijt bent! Kaartje is een goed idee! Nou verder weet ik het niet meer. Hier alles rustig, beetje kramp enzo maar niks ernstig. Vandaag een beetje poetsen, gelukkig is Marc al begonnen.