Nieuwe buikfoto in album....! Hij hangt bijna op me knieeen..vergeleken met de foto van vorige week... Nog niks van Kikkert gehoord he...? Wel spannend...
goedemiddag meiden! Joma, meid toch.. het zit ook echt allemaal niet mee zeg...pfff... Kan me voorstellen dat je het helemaal gehad hebt! hele dikke knuff! @ boney, super lief dat je en kaartje van alle febr mamma's wil sturen! helemaal geweldig! Lief... uh.. ik weet de rest niet meer...
Gister trouwens ook echt niets gedaan.. jaah.. op de bank gelegen! haha.. Goed he! Dat in de hoop dat mijn bloeddruk nu beter zou zijn! Net dus naar het ziekenhuis geweest voor weer ctg, bloed en urinecontrole. Bloed en urine heb ik de uitslag nog niet van, maar mocht er wat zijn dan neemt de gyn contact met me op. Ga ervan uit dat het goed is! Bloeddruk was instabiel, schommelt heel erg. Gyn vond het nu nog niet nodig om me in het ziekenhuis te houden.. (gelukkig!) Wel heel goed in de gaten houden. onderdruk zat nu weer tussen de 81 en 91... Hij vond 'm niet heel erg hoog, maar ook niet wat ie moest zijn.. Lekker duidelijk! Meet de vk weer een onderdruk van boven de 90 en vertrouwens zij het niet helemaal, dan zal ik naar alle waarschijnlijkheid opgenomen worden. (mits ik de klachten die ik nu heb dan nog heb) Dit omdat de gyn me dan liever continu onder controle wil houden en niet me elke keer wil laten komen voor een momentopname. Hij zei dat ik toch nog een paar weken moest en hij het dan liever goed in de gaten wilde houden. Beeb deed het weer super! Gyn schreef zelfs op dat de ctg "erg fraai" was! Wij natuurlijk glunderen! trotse pappa en mamma! hihi Zo dat was weer ff een update! hihi
hey meiden, het heeft ff geduurt maar hier ben ik weer . vanacht heel veel wakker geweest door de hardebuiken ze waren echt pijnlijk en kwamen om de 5 min. ben vanochtend om 7uur onder de warme douche geweest en sinds dien zijn d harde buiken niet meer zo pijnlijk. maar ik ben net een stukje gaan wandelen met de hond daar had ik ff zin in ff lekker uitwaaien... en nu beginnen de harde buiken weer iets gevoeliger te worden. dus er rommelt op het moment weldegelijk iets in mijn buik . zodra het erger word stel ik jullie natuurlijk op de hoogte. ps ik heb niks terug gelezen, heb ik ff geen puf voor ----> is er nog wat gebeurt?
SPANNEND KIKKERT! Het lijkt er bij jouw toch wel heeeeel sterk op dat het niet lang meer zal gaan duren! Verder ist rustig hier hoor!
ik heb ook al tegen mijn mannetje gezegt dat ik denk dat het een van deze dagen zal gebeuren. das echt wat mijn gevoel zegt.
Echt spannend.. vind het toch al spannend hier.. stom he... hihi.. je leeft zoooo mee met iedereen! Ik duim in ieder geval voor je meid!
Spannend hoor Kikkert. Ik zie de sms wel als je bezig bent Hm, nog niet zo heel veel wijzer dus Sizzel. Ik krijg hetzelfde als ik heen en weer moet blijven crossen, dan nemen ze me op. Dat geeft ook meer rust dan iedere dag op en neer. Ik duim dat het goed gaat met jou en de beeb!
@sizzel vervelend dat je niet echt weet waar je aan toe bent. ik hoop dat jullie ukkie na de 37 week gewoon rustig komt
Ik duim voor je Kikkert dat het snel gaat gebeuren! Bij mij mag het trouwens ook wel een beetje gaan gebeuren haha