Februari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bigdream, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ja klopt staat onderaan me banner 9 weken mk

2. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    zou willen dat de komende twee weken opschieten, heb de hele dag al pijn in buik, last met de grote boodschap. En zo bang dat het weer fout is, kan nog niet echt blij zijn. Hebben meer meiden dat?

3. lianda

lianda Fanatiek lid

6 jun 2007
    2.367
    0
    0
    werkt bij centerparcs
    noord babant
    ik heb rond de 4 wkn buikpijnen gehad maar dit hoeft niets te betekennen hoor.
    je baarmoeder gaat rekken omdat het vruchtje gaat groeien.
    nu heb ik erge last van veel plassen en kan niet of moeilijk poepen.
    af en toe ben ik iets misselijk maar meer niet.
    ik eet iets meer als gewoon en ben al een kg aangekomen.
    het enige wat ik niet eb is moeheid.
    ik slaap juist heel slecht heeft daar soms ook iemand last van?
    bij mijn vorige 2 zwangerschappen was ik pas rond de 8wkn moe.

4. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    heeej dames...

@nieuwe mamies to be..welkom

@dwazie...meid wat een schrik...lang leve de aambei...zoooo blij dat het dat was en niet een naar bericht...

Hier gaat alles zo weer door.. moe, maar verder niets teklagen.. ja ik kan niet zo goed tegen dat warme weer merk ik, maar ja..niets aan te doen! gewoon lekker binnen blijven of de schaduw opzoeken dan maar!

sja..heb eigenlijk nog niet zoveel te melden.. merk wel dat ik ook wat onzeker ben hoor en dat ik ook steeds kijk of ik niet stiekem aan het bloeden ben..volhgens mij is dat natuurlijk!~Mag 13 juli voor de echo en leef er erg naar toe... als het maar leeft!
    Buurvrouwtje heeft net een mk gehad met 10 weken. was wel ff schrikken hoor! sindsdien ben ik toch wat voorzichtiger...hmmmm had t beter niet kunnen weten denk ik....

Dames...tot snel en succes met de moeheid en misselijkheid.. Ik heb niet zoveel tijd om er bij stil te staan aangezien ik nog een kleuter en peuter heb rondhuppelen dus dat gaat gewoon door...vandaar ben ik ook niet zo vaak hier, maar lees wel mee hoor!

big hug....

5. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    hallo zwangere meiden...

@bigdream.. lieverd naar hoor je dromen bah bah hoort er wel bij he.. maar liever een andere droom hoop dat je snel weer lekker slaap

welkom nieuwe meiden.. heerlijk samen zwanger

dat afscheiding heb ik dus ook voel het gewoon lopen..en wat krampen in mijn buik heel naar... maar goed geen bloed(geen aambei) geeft volle moed....

6. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    hey meiden hier nog rustig he moet maar snel februarie mamma s bijkomen hihihihi,hier alles goed me ouders verteld vandaag! en morgen maar ff bellen naar vk of gyn voor afspraak 1e echo

7. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    wij wilden het vanmiddag ook vertellen, maar schoonouders gingen weg.. wij nog vragen of we toch niet ff langs konden komen, maar dat kon echt niet..hmmmmmmmmm

morgen dan maar.. kunnen we nog wat lekkers kopen met een kleine hint! chocoflikken met roze en blauwe spikkels.. voor bij de koffie.. s kijken of ze de hint snappen!

En sja..hier nu toch wat krampen en ben er eigenlijk niet zo gerust op..voel me een beetje ongemakkelijk...alsof...NEE ik ga daar niet aan denken...gaat vast allemaal goed komen!

Dames ik ga lekker bakkie doen en op tijd slapen! heel fijne avond en tot snel.....

kuzzzzzzz

8. bigdream

bigdream Fanatiek lid

21 jan 2007
    2.484
    0
    0
    Meiden, ik voel echt niets aan mijn borsten, hebben jullie dat ook, heb ook niet het idee dat ze veel voller groter zijn.
    Gisteren wat prikkelende tepels, maar verder echt niets!

9. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ik voel me borsten ook niet ! en vorige zwangerschap kwam het bij mij ook later!

10. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @bigdream ik heb ook geen last van mijn borsten (hoeft ook niet voor mij hahaa) ben wel af en toe wat misselijk en heeeeeeel erg moe maar verder ook niets goed te doen haha

11. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ja precies vindt ik ook! :)

12. lianda

lianda Fanatiek lid

6 jun 2007
    2.367
    0
    0
    werkt bij centerparcs
    noord babant
    ik voel de mijne ook niet ehct.
    ik heb alleen mega zere tepels als ik er langs kom of aanraakt doet t echt pijn.
    verder niks aan het handje niet misselijk niks.
    maar goed nog erg pril dus wat er nog niet is kan altijd nog komen he.
    ben overigens wel 2 kg aangekomen.

13. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    hoi meiden...

ik heb wel gevoelige borsten als ik savonds mijn bh uitdoe dan doet het echt wel even pijn.. verder ben ik ook moe krampen en heel soms misselijk... maar of dat laatste noutussen mijn oren zit geen idee...

hoop dat je vanavond lekker kan slapen BD dat hoop ik echt....

knuffel voor jullie allemaal

14. bigdream

bigdream Fanatiek lid

21 jan 2007
    2.484
    0
    0
    Lieve meiden ben echt super blij met jullie.
    Ik ga mijn bedje opzoeken!
    Nog een weekje aftellen tot de echo!
    Liefs bd

15. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    slaap lekker.... en morgen wil ik een mooie droom lezen van je...

16. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Hoi hoi, ik ben net terug van een weekje vakantie in Belgie en de kwaaltjes zijn daar goed lod gebarsten hoor! Ben zo doodmoe en misselijk! Verder inderdaad veel afschediing en mijn bortsen beginnen nu aan de buitenzijkanten zeer te doen. Aan de ene kant vind ik het wel fijn dat ik zo duidelijk zwanger ben, maar aan de andere kant was dat de vorige x ook het geval dus het geeft geen garanties.

Ik weet nog niet zo goed wanneer ik de vk ga bellen. Ik mag meteen voor een cho door de vorige mk, maar ik denk dat ik pas een echo wil met 13 weken. Dan is de kans dat het goed blijft gaan ook veel groter. Hmm, weet het nog niet maar ga nu lekker slapen.

17. bigdream

bigdream Fanatiek lid

21 jan 2007
    2.484
    0
    0
    Goedemorgen!
    @Dwazie, ik heb goed geslapen en gedroomd dat ik een weekendje weg was.
    Niks naars dus!
    @Mrijn, ik snap je gevoelens goed! Doen waar jij je prettig bij voelt.
    Liefs

18. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    meiden hier ook lekker geslapen!straks ff de vk bellen voor een afspraak! en lekker vrij dagje hopen dat zonnetje beetje doorkom!

@bigdream fijn dat je goed geslapen heb meis!

@mrijn ja snap je gevoelens!maar we hopen gewoon dat het allemaal goed gaat!

19. amma

amma Bekend lid

1 nov 2006
    824
    0
    0
    Hallo allemaal,

Joma, welkom en gefeliciteerd!

Ik heb vandaag mijn afspraak met de Gyn. Voelde me het hele weekend heel rustig en vol vertrouwen, maar nu ben ik wel zenuwachtig!

Fijne dag allemaal
    Amma

20. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Heel veel succes bij de gyn..!

Voor mj duurt het nog 5 weekjes dan mag ik naar de vk...voor me eerste echo en intake..!
    Vind het echt heel spannend hoor!

Deel Deze Pagina