Februari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bigdream, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    goeie morgen meiden, op aanraden van de vk ben ik een buikband ter versteviging van mijn bekken gaan halen want de pijn in mijn bekken(onderrug)daar word je niet goed van. maarja als ik pech heb dan blijft deze vervelende pijn tot aan de bevalling maar ja het is voor een zeer goed doel! liefs kikkert

meiden met een echo vandaag suc-6!

2. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Chinese conceptiekalender

Supermummy: Jongen
    MissyN: Meisje
    Baby4me: Meisje
    Sizzel: Meisje
    Joma: Meisje
    MamaNorah: Meisje

Lin1984: Jongen
    Dotje1986: Meisje
    Wen26: Meisje
    Twins: Jongen
    Mrijn: Meisje
    Amsy: Meisje
    Sjaantje: Meisje

Boney: Jongen
    Marja82: Meisje
    Mama33: Meisje

Vivian: Meisje
    Debie: Meisje
    Zico: Meisje
    Esmay: Meisje
    Ichtus: Meisje
    Lis: Jongen
    Amma: Meisje
    Fempje: Jongen
    Kikkert: Jongen
    Bigdream: Meisje
    Debora21: Meisje

Irisje: Meisje

Nogmaals ff de lijst naar voren gehaald. Zijn er nog die er niet bij staan? Ivm vakantie of zo?
    Lijst is te vinden op: http://www.prenatal.nl/SpecialInterest/ ... spx?id=122

3. Twins

Twins Actief lid

18 mrt 2007
    472
    1
    0
    België
    Goeiemorgen allemaal,

vanmorgen toch weer moeten overgeven, maar denk dat het te maken had met mijn schoonvader die net toekwam waardoor ik iets te ang moest wachten met eten... hoop ik toch want gisteren was echt zalig, zo goed als niet misselijk.

@Daisy, vreselijk hé als je bijna flauw valt, ik durf bijna niet alleen naar de winkel te gaan, want als ik te lang moet wachten aan de kassa en het is warm dan komt het ook op. Heb mij vorige week 2x moeten gaan zetten. Gelukkig was er achter mij een hele vriendelijke man die alles in het oog hield.

@Boney, da's altijd vreselijk hé als je fijne dagen moet bekopen terug! Hoop dat je extra rust jou der weer snel doorhelpt.

Anders een fijne week voor iedereen! Ben blij dat het bij ons ondertussen ook al op 11 weken staat!

Groetjes
    Twins

4. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @baby4me meid die rugpijn komt helaas ook mij bekend voor waren zaterdag gaan bbquen bij mijn schoonouders en ik wist me op een gegeven moment gewoon niet meer te houden zon pijn in mijn rug gisteren was het gelukkig wat minder.
    @boney meid balen dat je je vandaag weer zo slecht voelt hoop dat je je snel weer beter voelt doe maar lekker rustig aan weet je trouwens wanneer ik er ook nog steeds last van heb als het warm is zoals van het weekend.

Voor de meiden die vandaag een echo hebben of naar de vk moeten heel veel plezier en geniet er lekker van.
    Ik ga nog even van het weer genieten hier schijnt de zon nog heerlijk maar helaas er moet in huis ook nog wat gedaan worden moet immers volgende week weer werken

5. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Ik douche me nu ook alleen maar wanneer Lief thuis is. Heb het daar ook erg snel warm. Niet zo erg als afgelopen zaterdag, maar wel eng ook.

6. dotje1986

dotje1986 Fanatiek lid

25 apr 2007
    1.759
    194
    63
    Ik weet wat je voelt..! Ben een paar weken geleden flauw gevallen onder de douche.. Heb me ook van alles horen zeggen, maar mijn vriend had het alleen over dat ik me ineens misselijk voelde worden.. en dat ook zei.. Vanuit het niets zag ik opeens niets meer en voelde me misselijk en duizelig.. En toen lag ik al lang uit op de douchevloer..

Moest zelfs naar het ziekenhuis om mijn kin te laten hechten en had zelfs mijn kaak gebroken en daardoor was mijn gehoorgang beschadigd.. Wist toen ook niet dat ik zwanger was.. Een week of 2 later wist ik het pas en toen vielen de stukjes in elkaar..

Hoop jullie geen rot gevoel aan te praten, hoor

7. baby4me

baby4me Fanatiek lid

11 apr 2007
    1.830
    0
    0
    fijn dat ik niet de enige ben met rugpijn. vervelend is t wel. vandaag heb ik ook last van rugpijn aan rechterkant van mn rug. hoop niet dat ik er al die maanden nog last van zal hebben...

8. lianda

lianda Fanatiek lid

6 jun 2007
    2.367
    0
    0
    werkt bij centerparcs
    noord babant

Lianda:meisje

zo ik heb me er ook even opgezet ik zou nu een meisje krijgen maar erin geloven doe ik niet hoor.

hoe gaat het met jullie meiden? ook zo'n last van het warme weer?
    ook ik heb rugpijn en 1 spier die doet erge pijn volgens de vk komt het omdat azlles nu gaat groeien en je een heel gewicht moet mee dragen.
    ben inmiddels ruim 6kg al aangekomen.

9. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam

DaisySanches: meisje

10. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @lianda ja ik heb ook erg last van de warmte ik krijg er gewoon barstende hoofdpijn van.

hier in zuidlimburg is geen wolkje te zien. en bij jullie?

11. Twins

Twins Actief lid

18 mrt 2007
    472
    1
    0
    België
    Zo'n 50% kans hé Lianda ;)

In België is het weer al omgeslagen (toch waar ik wonn). Het is al sinds vanmiddag aan het regenen. Wel goed dat het wat afkoelt, maar hou toch meer van de zon.

12. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    ow dan zal het niet meer lang duren voordat het in limburg ook gaat regenen denk ik

13. AngelinaZ

AngelinaZ Fanatiek lid

12 feb 2007
    1.158
    0
    0
    Hoi hoi meiden!

Ik stond er nog niet bij. Wat een boel meiden worden er volgens de Chinezen geboren in februari. En wat denk je dat de Chinezen voor mij in petto hebben? Een meisje! :)

Liefs Angel

14. AngelinaZ

AngelinaZ Fanatiek lid

12 feb 2007
    1.158
    0
    0

DaisySanches: meisje
    AngelinaZ: meisje

15. Anieteke

Anieteke Actief lid

21 apr 2007
    301
    0
    0
    Hoi meiden,

Ik was op vakantie de afgelopen tijd! Alles gaat nog steeds goed hier! Wel ook wat rugpijn en nog steeds die vage misselijkheid (vooral tijdens de autoreis bah).

Ik ga vanaf nu weer proberen meer te schrijven hoor! Woensdag is mijn 1e echo! Spannend hoor!

Ik ga even verder tassen uitpakken...pffff wat is het vies benauwd in huis nu!

Liefs Anita

16. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    he meiden ja hier begint het nu langzaam bewolkt te raken alhoewel ik meer van het zonnetje hou normaal vind ik het nu niet erg zaterdag vond ik het perfect weer lekker briesje erbij was tenminste om uit te houden dat hele warme zoals vandaag is (tot nu toe in ieder geval) kan ik sinds dat ik zwanger ben echt niet meer tegen dan ben ik ook niet vooruit te branden en er moet toch echt wat gedaan worden hier in huis .
    Morgen komt mijn neefje van 6 logeren 1 nachtje gaan we smiddags gezellig naar shrek 3 en dan woensdagmiddag als ik hem naar huis breng gaan we met zijn moeder en broertje naar de speeltuin.
    pff ben zo moe vandaag kon wel hele dag slapen haha hoop dat ik nog wat energie krijg vandaag.

Heeft trouwens iemand van jullie de beschrijving van een avant magnetron flessensterilisator heb er een gekregen maar daar zat geen beschrijving meer bij dus das niet zo handig misschien dat iemand van jullie me kan helpen

Ik ben vandaag verslaafd aan tomatencreme soep van de cup a soep niet te geloven heb er al 2 op en kan er zo nog paar op hahaha :)
    Nou meiden ik ga snel weer wat doen heel veel plezier nog allemaal

17. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @vivian mmm tomatencreme soep heb ik ook wel zin in...maar helaas hij is op grrr.

18. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Ik zit net ook al te denken, waarom heb ik dat niet gekocht bij de Dirk vd Broek vanmiddag :(.

19. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    en iets lekker gaan we niet echt eten vandaag(komkommer aardappels en vlees)....ben aant wachten op geld van de ww dus uitgebreid boodschappen doen zit er nu ff helaas niet in grr die rond uwv(uikering)

20. boterbloem

boterbloem Actief lid

20 apr 2007
    215
    0
    0
    Vandaag heb ik mijn 1e echo gehad, geweldig.
    Hij/zij lag te buitelen en lag zo raar dat ze moeite had het op te meten.

Ik kreeg er tranen van in mijn ogen , vandaag gaan we het de familie dus ook vertellen, echt gaaf!

Deel Deze Pagina