is inderdaad helemaal niet gek hoor dat je nog geen harde buiken hebt gevoeld Nika... misschien over paar weken wel ineens, en misschien wel helemaal niet (ja, als je gaat bevallen hihi)
Ja wie weet krijg ik ze nog.. Ja ik heb ook de papillon, leuk is die he! Enne, die zonnekap zit er toch standaard bij in? In het boekje stond beschreven hoe je dat moest doen, dan moet je het achterste gedeelte eerst iets naar achter schuiven en dan kun je daar die kap uithalen en vast maken aan het handvat zeg maar. of bedoel je dat niet?
Ik ga erwtensoep eten. We hebben allebei geen zin om te koken. Eten dus lekker uit de vriezer... Vanmorgen fustratie ge-uit over tv gedrag van manlief. Ik schaam me om dit hier neer te zetten, maar moet het echt ff met iemand delen. Ik erger me heel de dag dood aan hem. Hij doet alles precies anders dan ik wil of doen. Dat is natuurlijk helemaal niet zo, maar ik erger me echt kapot aan hem. Hij merkt dat ik sacho ben en is dus ook niet zo vriendelijk, maar ik denk dat het voor een groot deel aan mezelf ligt. Heb dit eigenlijk nooit eerder gehad en vind het best wel erg. Hij is altijd zo lief voor me. Maar sinds gisteravond is het zo. En het zal wel weer over gaan.... (hoop ik) Maar hebben jullie dat ook wel eens? Komt dit door m'n hormonen of ben ik gewoon een bitch? Ik ga zo maar lekker naar boven. Dan hebben we allebei ff rust. Ga het er nu niet met hem over hebben. Wil hem nu allemaal dingen naar z'n hoofd smijten (figuurlijk dan... ) Heb het er nog wel met hem over. Maar vandaag denk ik niet. Pfffft Vind dit echt niet leuk zo. We hebben het altijd zo gezellig. Bah, ga ff potje janken boven...
meid ik denk idd dat het even je hormonen zijn(niet dat al je frustratie onterecht zijn hoor.. alleen kan je er nu even neit tegen) ga even lekker huilen boven en kruip daarna lekker naast hem op de bank... dikke knuf
Boney het komt mij wel bekend voor, geen zorgen maken je bent geen bitch. Komt gewoon door de hormonen, juist in deze periode omdat het niet lang meer duurt voordat jullie leven drastisch gaat veranderen, en bij mij heeft dat iig een grote impact. Maar als je hem dat uitlegt heeft hij er vast wel begrip voor, mijn vriend neemt het allemaal niet zo serieus als ik zo doe want hij weet waardoor het komt. Ik voel me ook altijd gelijk heel schuldig want hij blijft juist heel lief. Maar het beste kan ik dan even weglopen en er niet aan denken, vaak kijk ik er een half uurtje later weer heel anders tegen aan!
haha als het goed is wel... ik neem aan dat die van jou precies hetzelfde is. maar staat allemaal in het boekje uitgelegd
Heel herkenbaar Boney! Ik voel me daarna ook altijd meteen zo'n muts, ik herken het gelukkig ook zelf en weet dan even niet wat ik met mezelf aan moet... gewoon even rust pakken en straks weer lekker knuffelen, hij begrijpt het echt wel! knuff!
Ja wen, aan de achterkant aan de bovenkant. Lastig uit te leggen... Maar als het goed is zit hij er wel.
uhm... ik vind nu om eerlijk te zijn ook pas dat boekje in dat klepje aan de achterkant... zit nu achter de pc met de maxixosi naast me... voel me nu echt een muts even snel door boekje bladeren hahahhaa
hihi wen, Het is misschien ook wel handig om een keer te oefenen om hem in de auto te doen. Stel dat je naar het ZH moet dan is het wel handig als je weet hoe je je meisje mee terug moet vervoeren. Het schijnt ook een beetje lastig te zijn, maar als je het eenmaal doorhebt hoe het moet met de gordel is het wel makkelijk Hoop ik dan... Wij moeten ook nog ff oefenen...
Ik zit me hier helemaal ziek te lachen! En ik maar op Internet zoeken waar ik zo'n kapje zou kunnen bestellen... ben helemaal blij!
Hahaha, zo leer je nog eens wat op een forum! Maar echt super handig hoor, die klep. Ik ga m gelijk gebruiken, niet tegen de zon natuurlijk nu in de winter maar een beetje om de kleine een beschermd gevoel te geven, en tegen al die onbekende mensen die bijna in de maxi-cosi willen duiken!
inderdaad Boney, ik had al aan m'n schoonzusje gevraagd hoe je zo'n ding in de auto vastmaakt... vond het al zo gek dat er geen boekje bij zat enzo... weet ik veel dat het boekje in dat klepje zit... niemand mij verteld hoor hahaha
haha die wen.... Lief ligt hier trouwens nu boekje te lezen over BV wat we van de kraamzorg hebben gekregen... (hij is wel lief hoor....) Maar neem na m'n soepie zo, toch ff time out.
Hahahaha, en nu kom je er per toeval achter! Super toch, weer iets wat je niet hoeft aan te schaffen/ om hoeft te zoeken.
Helemaal mijn gedachtes, daarom wilde ik ook nog zo'n kleppie bestellen Is dat bij elke maxicosi zo? Of alleen bij topline?