Februari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bigdream, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    even een vraagje aan jullie: zijn jullie allemaal van plan wegwerp luiers te gaan gebruiken? Ik zit af en toe te twijfelen om toch katoenen te kopen... Maar aan de andere kant ken ik mezelf en ga ik meestal voor het gemak... en dat zijn gewoon pampers!
    Misschien dat ik eens een proefpakketje aanschaf bij kaatjekatoen.... dat kan geen kwaad.

2. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Ik ga wegwerp gebruiken Deborah, dat wassen van die luiers zie ik mezelf niet doen om eerlijk te zijn...

3. Nika

Nika Actief lid

14 mrt 2007
    296
    1
    18
    Vrouw
    Mama
    Volgens mij hebben alle maxi-cosi's dat. Want wij hadden er eerst een tweedehand, die was al van een aantal jaartjes terug een hele simpele zwarte, en die had het ook al.. vandaar dat ik het wist.
    En nu we die nieuwe binnen kregen hem ik gelijk alles ermee uitgeprobeerd en bestudeerd wat maar kan, haha.

4. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Ik ga nu ook echt dat boekje doorspitten...

thanks Nika & Boney, ben zo blij dat ik het even gevraagd heb aan jullie!

5. Nika

Nika Actief lid

14 mrt 2007
    296
    1
    18
    Vrouw
    Mama
    Je kunt het natuurlijk ook afwisselen, wegwerpluiers en katoenen luiers. Maar net wat je uit komt, al je bijv op pad gaat is een katoenen luier natuurlijk heel lastig.
    Zelf ga ik in het begin wegwerpluiers gebruiken, en als hij/zij wat ouder is en ik bezig ben met zindelijk maken denk ik dat dat met katoenen luiers sneller gaat, en als ik dan toch de hele dag thuis ben heb ik daar ook de tijd voor.

6. MamaNorah

MamaNorah Fanatiek lid

20 feb 2007
    1.654
    0
    0
    Boney, hier ook grote irritatie. ´t Zullen de hormonen zijn )hoop ik'. Ik erger me dan ook echt aan alles op het moment. De manier waarop Nico Norah´s brood smeert, hoe hij de gordijnen open maakt, hoe hij z´n tandenborstel niet in het bekertje terug zet, enz enz. Ernstig geval van nesteldrang waarbij ik precies weet hoe alles moet en hij alles verkeerd doet. :evil: :evil: :evil:

Debora, ik heb wel eens overwogen om katoenen luiers te gebruiken. Maar heel eerlijk gezegd lijkt het me zoveel meer werk dan wegwerp luiers. Maar het heeft vooral later bij het zindelijk worden denk ik grote voordelen, en het scheelt geld en het is beter voor ´t milieu.

7. Nika

Nika Actief lid

14 mrt 2007
    296
    1
    18
    Vrouw
    Mama
    Hihi, ik ben er zelfs helemaal blij en enthousiast door geworden! :D

8. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Nog maar een maxicosi vraag dan... hebben jullie de bekleding verwijderd en een keertje gewassen? ik heb de voetenzak wel gewassen, maar de bekleding nog niet...

9. MamaNorah

MamaNorah Fanatiek lid

20 feb 2007
    1.654
    0
    0
    Ik ga kinderziekenhuis kijken op RL8. Moet ik eigenlijk niet doen, maar ik doe het toch. Daarna boer zoekt vrouw en tussendoor kom ik hier nog weer spieken.

10. Nika

Nika Actief lid

14 mrt 2007
    296
    1
    18
    Vrouw
    Mama
    Heel herkenbaar! Ow, wat is het toch af en toe fijn om te lezen dat dit bij anderen ook voor komt. Soms denk ik echt dat ik de enige ben.

11. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    you're welcome :)

12. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    ja ik denk dat ik ook snel "makkelijk" doe en gewoon wegwerp gebruik, maar zit ook te denken om het idd af te wisselen. Als ik thuis ben katoen, en op stap of eventueel bij iemand die oppast wegwerp.

13. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Wen, ik ga de bekleding niet wassen hoor. Ze liggen er toch met kleertjes in en hebben dus geen huidcontact...

14. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Oh ja, boer zoekt vrouw... hmmm even denken... Brad Pitt in Meet Joe Black of Boer zoekt vrouw...

Brad Pitt --> Boer... uhm...

Ik kijk Boer zoekt vrouw morgen wel op de 'uitzending gemist'!

15. Nika

Nika Actief lid

14 mrt 2007
    296
    1
    18
    Vrouw
    Mama
    Hmm daar heb ik nog niet eens aan gedacht, was net blij dat ik alle lakentjes, kleertjes enz. schoon had. Haha.
    Tjah, ik wilde eigenlijk alles een keertje wassen wat met de baby in contact komt. Dus zou wel moeten, maar ik denk toch dat ik alleen de voetenzak doe dan. Want ik ben bang dat de bekleding lelijk wordt, en volgens mij is het een heel gedoe het eraf te halen en later weer mooi erop te krijgen.

16. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    zo dacht ik er idd ook over...

17. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    ik heb trouwens vanmiddag met de koptelefoon op m'n buik gezeten! Met rustige muziek natuurlijk, en dan heel laag op m'n buik. Ik dacht misschien draait ie zich dan wel om! Nou hij is er zeker van gaan bewegen, en opgeschoven! Maar niet omgedraaid volgens mij!
    Ga gewoon morgen weer zo zitten! baad het niet dan schaad het niet!
    Wel is het net gaan "borrelen" onder in m'n baarmoeder, heel raar gevoel.

18. Nika

Nika Actief lid

14 mrt 2007
    296
    1
    18
    Vrouw
    Mama
    Jah zo ga ik het ook doen, na een tijdje dan.
    Scheelt toch weer lekker! ;)

Maar het zou me niks verbazen als het echte werk me eenmaal zwaar tegenvalt en ik steeds uit gemak de wegwerpluiers pak! :rolleyes: Haha

19. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    maxi-cosi bekleding wassen? nee doe ik niet! Om dezelfde reden als hierboven genoemd staat!

20. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    haha ja en dan scheelt het geen geld!
    Ik bestel eens een proefpakketje, misschien zit het wel van geen meter....

Deel Deze Pagina