Ik moet gaan, ben een beetje aso bezig, we hebben visite haha! Spreek jullie snel weer meiden! Fijne avond en succes met het brad pitt/boer zoekt vrouw dilemma! Knufffff
Wat een goed idee! Je kan het inderdaad proberen! dat geborrel heb ik ook wel eens... geen idee wat dit is...
wat een gezellig gebep hier... manlief gaat zo even mijn schouders masseren wellicht verlicht dat iets.... gaat er helemaal niemand bevallen vanavond?
ha die Dwazie... lekker zo'n schouder massage... mijn lief is nu werken tot morgenvroeg, dus zit er helaas voor mij niet in vandaag ja inderdaad, wie wil er bevallen vandaag? heb ook wel zin in een leuk nieuwtje... hier gaat (volgens mij) nog een tijdje niets gebeuren...
Debora, ik heb wel eens gehoord dat dat kan helpen ja. Ook met zo'n zwangerschapsbelletje laag op je buik. ER zijn zelf bepaalde houdingen die je kan aannemen. Zal es ff voor je zoeken...
stiekem wil ik wel... maar beter van niet he...bevallen met knallende koppijn... en dan daarbij ook nog een beetj vroeg
´t Is reclame op RTL8. ´t Is dat ik geen zin heb in een film, anders had ik ook voor Brad Pitt gekozen. De bekleding van de maxi cosi was ik ook niet. De voetenzak wel, dat is dan ook het enige dat met je kindje in aanraking komt.
ja precies... voelt erg vreemd... Hebben jullie ook wel eens idee dat als je iets te enthousiast voorover bukt, je de kleine dan misschien wel afknelt en pijn doet?
We hebben ook nog niets meer van Mystery gehoord. Ik denk dat zij en Dees en Kikkert en Joma wel willen bevallen.
die van jou mag nog wel 3 weken blijven zitten... minimaal! die van mij ook nog wel zo'n 2 weekjes, dan ben ik er wel klaar voor denk ik...
oh... ik begrijp dat het de bedoeling is dat er mensen gaan bevallen hier? hihi... Nou ikke nog even niet als jullie het niet erg vinden! oja.. bedankt voor de tip van het vakje achterin de maxi-cosi... ik wist het dus echt niet! haha.. en volgens mij mijn oom en tante ook niet waar wij hem van gekregen hebben, want de zonneklep en boekje waren volgens mij nog nooit gebruikt! haha!