jouw beebje blijft inderdaag ook nog even zitten hoor Sizzel! hahaha... zo blij om te horen dat ik niet de enige ben die het vakje met zonneklep niet gevonden had!
oja.. wij gaan vanavond de nieuwe.. ja echt de nieuwe.. aflevering kijken van wegmisbruikers.. ja sorry.. tis echt een tic... gewoon leedvermaak! haha
NEEE SIZZEL JIJ MAG OOK NOG NIET... ja ik hoop het ( maar ik wissel nogweleens van mening hoor) maar nu denk ik..laat ze ze maar breken...misschien als ze me woensdag weer gaan checken heeft ze wel hele scherpe nagels.. hihi nee sory maar ik zit er momenteel echt even helemaal doorheen... word gek van mijn eigen gezeur... en van mijn hoofd... ik voel me een opblaaspop...
Ik heb het ding al zooooo vaak bekeken en dat vakje is me dus echt gewoon nog nooooooit opgevallen.. schaam me toch wel een beetje.. Maar ben des te blijer dat ik nu te horen krijg dat er een vakje zit.. beter dan na de bevalling! hahaha Onze beeb móet van ons nog even blijven zitten! in ieder geval tot de 37 weken hoor! Mijn mannetje denkt dat ie rond zijn verjaardag komt. Ik zou dan 38 weken zijn... Ik ben benieuwd!
whahahahaha... je wisselt inderdaad nog wel eens van mening ja.. kan me dat ook wel voorstellen. Het komt wel heel dichtbij ineens.. En wie weet.. afgelopen week was bij de verloskundigenpraktijk ook een verloskundige die per ongeluk de vliezen brak bij een vrouw.. ach ja.. kan gebeuren!
Ik snap het wel hoor, en 37 weken is helemaal prima om geboren te worden, je mag niet voor niets dan al thuis bevallen... Ik zit gewoon in een heel andere situatie, ik voel me nog prima en kan nog doen wat ik wil... de beeb is meer dan welkom hoor (vanaf donderdag ), maar als het nog paar weekje duurt houd ik dit nog wel vol... das natuurlijk heel iets anders... Dus lekker doen wat je gevoel je zegt donderdag... als je er klaar voor bent is het toch geweldig om deze week weer mama te worden?
ik wil alleen wel om de juiste redenen de juiste keuze maken... mijn gevoel zegt een zwangerschap van 38 weken is helemaal top... maar mijn lijf zegt pulk je meisje er maar uit... dus ik weet ht nog niet
Hier precies hetzelfde... vind het echt een beetje stom van mezelf... Maar hadden ze in de winkel toch ook wel even kunnen vertellen? Ach ja, nu hebben we ineens een gratis cadeautje... een zonneklepje voor de maxicosi... zomaar helemaal voor niets op de zondagavond
gelukkig hoef je ook niet overhaast te beslissen... nog paar nachtjes over slapen & kijken wat je gevoel je ingeeft... ik weet zeker dat je de juiste beslissing zult nemen...
@ Dwaas, rustig over nadenken wat je wil meissie! 37 weken is ook prima hoor! Dan is je beebje ook rijp om geboren te worden hoor! Maar je moet gewoon doen wat je gevoel je zegt meid!