volgens mij is iedereen voor de buis gaan hangen... doe ik dat ook! oh, maar wilde eigenlijk op Joma wachten, ook niet leuk als er hier dan niemand is... volgens mij schreef ze net dat ze iets later was... even terugzoeken...
gewoon bekijken hoe je er woensdag over denkt dwazie, zoiets kun je beter niet te snel beslissen. Trouwens als je deze week al wil helpen, dan kan dat toch ook een paar dagen later...
meiden.. ik ga wegmisbruikers kijken! Morgen ben ik weer van de partij! alvast weltrusten voor jullie allemaal! Ik ga bankhangen! kuzzzz
ff nog voor Joma: Meid super dat je nu weer gezellig met ons mee kunt kletsen! We slepen je er wel doorheen hoor! Kom op meid.. het zijn de laatste loodjes!
hihi Deborah, maar als ze eerst aan de apparaten moest om 19:45 uur kan het misschien nog wel even duren of niet? hmm... ik kom zo wel even terug dan... Joma, als ik je toch misloop vanavond... dikke knuffel! fijn dat je laptop hebt nu & spreek je vast snel weer...
ha ik kreeg trouwens gister een brief van m'n werk dat ik nu een jaar in dienst ben en daarom krijg ik salarisverhoging! Das leuk! Van de week maar eens kijken hoeveel dat netto dan is! Aardige verassing...
Veel plezier met het kleppen Joma. Ik ga even op de bank en dan naar bed. Ik heb een zere buik en nog steeds af en toe pijnlijke harde buiken. Zou het dan toch? Truste meiden en tot morgen.
nou ja goed voel ik me niet jammer genoeg ben ook wel lichamelijk en geestelijk op maar ja wachten ......
bloedruk door de bloeddruk verlagers iets gezakt alleen vanmorgen zat er weer spoor eiwit in urine en andere lichamelijke klachten.
ja kan me voorstellen, meid. Balen zeg... Wachten is nog het ergste, willen ze je nog steeds niet inleidden?
oeh eiwit is natuurlijk niet goed, wel fijn dat de medicijnen werken een beetje. Mijn moeder heeft dit ook allemaal gehad en van de verhalen, weet ik hoe slecht je je moet voelen.
ze willen nog ff aankijken zo maar schiet niet op bloeddruk verlagers mag niet te snel je bloeddruk zakken is niet goed er in 1 keer mee stoppen is niet goed voor jezelf en je beeb en ja hoelang ik dat moet slikken geen idee ,morgen arts vragen had ze gister van de weekend arts gehad dus ff morgen bespreken enz...