Februari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bigdream, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @kikkert hier het zelfde probleem hoor ik weet niet of ik mijn salaris nu van mijn baas moet krijgen of van het uvw omdat ik toch aantal weken in ziekte wet gezeten heb enig idee rond waneer het uvw normaal gesproken uitbetaald?

2. baby4me

baby4me Fanatiek lid

11 apr 2007
    1.830
    0
    0
    vivian, heb even op site van Avent voor je gekeken en daar staat t volgende:
    Just add 200ml of water, and heat in the microwave to sterilise the contents in only 2 minutes*.

Wattage Sterilisation Time

1100-1850W *2 mins

850-1000W 4 mins

500-800W 6 mins

volgens mij regelen de meeste bedrijven t zo dat je via bedrijf uitbetaald krijgt ook bij ziekte. bedrijf int t geld zelf dan bij t uwv. bij twijfel kun je altijd je werkgever effe bellen hoe t zit. dan weet je t meteen.

Groetjes,

Baby4me

3. baby4me

baby4me Fanatiek lid

11 apr 2007
    1.830
    0
    0
    Super dat je een goede echo had! Geniet er maar lekker van!

4. baby4me

baby4me Fanatiek lid

11 apr 2007
    1.830
    0
    0
    spannend dat je woensdag de eerste echo hebt!

Hoop dat je een fijne vakantie hebt gehad.

5. baby4me

baby4me Fanatiek lid

11 apr 2007
    1.830
    0
    0
    zo nog 5 min en dan eindelijk naar huis. ben blij als ik op de bank kan liggen. rugpijn wil maar niet weggaan...

ga vandaag lekker chinees eten. hadden we gisteren laten komen. hmmm...lekker bami, babi pangang en sate saus.

6. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Klinkt anders wel lekker. Neem aan dat je een salade maakt?
    Heb de laatste tijd niet erg veel trek in culinaire hoogstandjes.
    Vanavond gaan we lekker aan stokbrood met gehakt... Lekker simpel, maar wel lekker...

7. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Nou de dag kruipt hier voorbij. Pa en Ma zijn net even langs geweest. Die hebben met me te doen... Was dus wel ff gezellig. Nu nog wat te eten verzinnen voor vanavond. Denk dat ik de shoarma boer maar ff bel. Ik moet toch alleen eten en die komt het nog gratis brengen ook in onze woonplaats. Manlief is voor zijn werk naar het noorden van het land en blijft daar ook slapen. Ben dus de hele avond alleen...
    Ach ja. Komen we ook wel weer door. Ga nu eerst maar weer ff rennen naar de WC. Vreselijk, ik ben de tel inmiddels kwijtgeraakt door heel de dag heen. Dit word volgens mij de 7e keer. hopen dat het morgen weer beter gaat.

8. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    beterschap boney!

9. amma

amma Bekend lid

1 nov 2006
    824
    0
    0
    hee meiden!

Kom net terug van de vk, alles was goed en toen ze het hartje ging luisteren had ze het meteen te pakken (in tegenstelling tot de vorige keer.) Het klonk heel duidelijk en krachtig. Wat een heerlijk geluid!

@HB, mijn hb was 7.1 Volgens de vk ok voor een zwangere maar wel een beetje richting ondergrens. Ze adviseerde floradix ofzo.

@flauwvallen, ik kan ook opeens heel slecht tegen hitte. Vanmiddag in de stad werd ik er zo slap van en beroerd.
    En onder de douche heb ik het ook heel snel te warm.

@bigdream: hoe is het nu met je blaasontsteking? Voel je je al wat beter?

@Zico en Fempje: hoe was het vandaag?

@welkom weer terug Anieteke!

@Suppermummy: hoe staat het met de hitte in spanje? Is het nog uit te houden?

@Boterbloem gefeliciteerd met je mooie echo!

@baby4me, sterkte met je rug!

Liefs
    Amma

10. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @baby4me thanks voor het opzoeken had er nog niet aangedacht om op de site van avent te kijken, ok bedankt voor je toelichting op mijn vraag over het uvw denk dat ik het even afwacht en als mijn sal dan niet komt bel ik mijn baas wel even op.

11. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Dag meiden,

Ben net weer terug van Texel, was steeds zo beroerd dat we eerder terug zijn gegaan. Maar de keren dat ik niet misselijk was was het heerlijk! Ga later even bijlezen, eerst spul uitpakken.

12. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    goedenavond meiden! :D

sorry nog niks terug gelezen van het weekend!
    nog geen tijd voor gehad!

Zo hier ook weer thuis!
    heb het heerlijk gehad,
    maar heb het nu echt gehad,
    pffff maar was perfect daar hihihih
    gister bijna 4 uur gelopen langs de
    oosterschelde met een heerlijke wind!
    dus was goed uit te houden!heerlijk ontspannen!
    dus ook lekker verkleurd zeg maar!
    me rode neus komt eerst en dan de rest!hihhihi
    gister met me ouders daar lekker uit eten geweest daar!
    en nog veel meer leuks gedaan!

net nog ff uurtje op bed gelegen!
    was ook nodig en lekker!

hier trouwens ook af en toe goed last van me rug bah!
    en groei goed door!

krijg zo 2 kennissen om te knippen
    ohhh daar heb ik nu echt geen zin in,
    maar ja hoort erbij! dus ik ga weer verder!

mischien tot straks!xxx

13. supermummy

supermummy Niet meer actief

:oops:
    Ik heb niks bijgelezen
    :oops:

Was vandaag bij de Vk eindelijk mijn intake gesprek gehad.
    Gelukkig een aardige verloskundige en ik heb heel veel informatie
    meegekregen. Verder gemeten,gewogen en bloeddruk.

En ze heeft een uitstrijkje gemaakt, omdat ik nog nooit eentje gehad had. Hier is het normaal om vanaf je 18e ieder jaar naar de gynaecoloog voor volledig onderzoek en uitstrijkje, ze kon het dan ook niet geloven dat in Nederland vrouwen pas vanaf 30jaar normaal gesproken opgeroepen worden.
    Vond het maar raar eigenlijk, want had er niet opgerekend.

Ik ga nu koken zal straks reageren,
    groetjes

Voor de lijst:
    22/08 17:50 Echo

14. Lis

Lis Actief lid

3 jun 2007
    120
    0
    0
    België
    Hallo iedereen,

Na een slopende dag op het werk mocht ik daarstraks naar de gynaecoloog voor een 2e echo.

Wat super om ons kleintje weer te zien! Het is al ongelooflijk gegroeid. Het is al 6 cm intussen, wat gaat het snel. 3 weken geleden was het amper 2 cm groot. Ook het hartje klopte mooi. Alles is dus dik in orde.
    Vandaag heeft hij ook de nekplooimeting gedaan, en ons kleintje werkte super goed mee. Het rekte zich effe goed uit zo van, kijk maar eens goed! :) En ook hiervan was de uitslag super! Er was een mooie, dunne nekplooi van slechts 0,9 mm te zien, dus dat is zeer goed nieuws. Ik moet nog wel over 2 weken nog eens bloed laten trekken om de triple test te laten doen, maar de gyn zei ons nu al dat we ons zeker geen zorgen hoefden te maken.
    Het enige dat ik een beetje spijtig vond is dat het net lag te slapen, veel beweging hebben we dus niet gezien. Maar langs de andere kant kregen we zo wel de kans om het al eens langs alle kanten te bekijken. Dat was ook wel leuk.
    Heb ook al ineens al mijn afspraken gemaakt tot het einde van het jaar, dat is ook wel makkelijk.

Verder hebben we vandaag ook de 12 weken grens bereikt, dus onze dag kan niet meer stuk.
    We kijken al erg uit naar onze volgende echo, als ons kleintje dan even goed meewerkt als vandaag kunnen we dan het geslacht al weten.
    Nog een paar weken geduld, tot dan gaan we lekker genieten van die roze wolk! \:D/

Veel liefs,
    Lis

15. Lis

Lis Actief lid

3 jun 2007
    120
    0
    0
    België
    Voor de lijst:

Mijn volgende echo is op 7 september om 12u

Groetjes,
    Lis

16. bigdream

bigdream Fanatiek lid

21 jan 2007
    2.484
    0
    0
    He lieve Amma,
    Ja wel iets beter, maar nog niet top.
    Ik ziek ook goed uit, echt er voor zorgen dat de antibiotica z'n werk doet en het niet als nog een nierbekkenontsteking wordt!
    Vandaag is mijn moeder geweest en heeft me vertroeteld, heerlijk is dat!
    Nu gauw naar mijn bedje!
    Knuf

17. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    hallo,

Ik heb slecht nieuws, je mag me verwijderen ons kleintje z'n hartje klopt niet meer, maandag laatste en definitieve echo. Heb veel verdriet het was zo gewenst.Sorry dames voor m'n gezaag

18. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ow zico, wat vreselijk voor jullie. Zit hier met tranen in m'n ogen. Wat erg. Ik heb hier echt niets op te zeggen... :cry:
    Ik wens jullie heel veel sterkte en ik denk aan jullie.
    Sterkte met alles wat nog gaat komen.
    Kus Boney

19. supermummy

supermummy Niet meer actief

@Zico, wat een naar bericht! Heel veel sterkte meid!

20. Niet meer actief

Veel sterkte meid! :cry:

Deel Deze Pagina