Ik zag het ja Ach nee, is toch gewoon even oefenen met nieuwe dingen... bij mij ging ook eerste keer mis hoor...
ben benieuwd... mocht je namelijk al iets van ontsluiting hebben dan hoeven ze je niet meer in te leiden....als het goed is...
en als het te lang aanhoud? want je ben hier in ziekenhuis en zeggen ja mevr zijn voorweeen maar ja bij mij houdt het langer aan
owkee , ik lees dat dwazie me antwoord al gaf , ik kijk het wel aan ...... zal wel los lopen denk ik ....
jij bent de expert ik moet trouwens pas bellen als de weeen 2 uur lang om de 5 minuten komen... dus van begin wee tot begin volgende wee 5 minuten en dat 2 uur lang... ik dacht altijd dat je nu 1 uur al moest bellen, maar hier doen ze bij 1ste kindje dus wat langer...
tsja in het ziekenhuis zullen ze er iets makkelijker mee omgaan dnek ik.. want mocht het opeens wel heel snel gaan dan zijn ze er toch meteen bij... geen idee eigenlijk...
nee dat zal het wel zijn ja!! al denk ik zelf toch dat het wel wat bezig is nu! maar ja we zullen zien, reken nergens op alles valt al zo tegen maar mischien heb mijn hulpmiddeltje wel geholpen!! gister een hele ananas op en ook heel het hart! het is een fabeltje mischien maar dacht het proberen waard
expert nee hoor... elke bevalling is anders.... en daarnaast heb je altijd uitzonderingen op de regels dus je kan nooit iets met zekerheid zeggen... kijk naar mij de een loopt een hele nacht te puffen en ligt volop in weeen voor 2 cm ontsluiting ik denk bah ik heb nu wel wat veel krampjes... beetje in buik beetje in rug niet zo heel veel bijzonders en heb opeens ook 2cm.. je kan er dus geen pijl optrekken...
goede instelling! ik zou ook geen idee hebben wat ik moet verwachten... laat het 'gewoon' op me afkomen tzt...